Jump to content

The Official Forum Savegame - Vragen & Reacties


Flame^

Recommended Posts

All Photo-Ops Taken

De savegame

ps. Hoe komt het eigenlijk dat er bij de smg en ak-47 geen hoeveelheid minutie staat. Komt dat omdat deze tot 999 zijn gekomen?

Ten eerste, hartelijk bedankt voor het behalen van de Ops. Super werk van je!

Ja, ik heb het beruchte ammunation truckje gebruikt om snel aan wapens te komen. Als je dan meer dan 9999 kogels hebt, zullen de cijfers verdwijnen. Als je veel schiet, komen ze wel weer terug, omdat je dan veel kogels hebt verbruikt en dan weer minder dan 9999 hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    16

  • henk__l

    4

  • Ophion

    4

  • Flame^

    3

Ik weet niet of ik het hier mag zeggen, maar ik heb de save-game van You've had your chips gedownload, en hij zegt: save game corrupted, en dan klik ik erop, zegt ie load failed blabla...

hoe kan dat :?

Als je de savegame van het forum hebt gebruikt, dan zul jij waarschijnlijk net een paar weekjes San Andreas in huis hebben. Je hebt dan versie 2 van San Andreas waar geen mods (denk aan MTA of modden) of iets dergelijks op werken. Als je de savegame van die ene rusische site hebt gedownload, en je game valt uit dan heb je ook V2. Het spel zal alleen uitvallan als je een andere versie hebt. Heb je de savegame van het forum gedownload? En je spel valt uit? Dan heb je ook V1. Chek voor meer informatie over V1 en V2 in dit topic. Ik hoop dat je het begrijpt Italia_Juju! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik word gestoort =( wil ik een savegame downlouden.... wil het niet help me er mee.

1 : ik wil een 100% uitgespeelde game.

2 : download ik het wat moet ik dan doen????

graag snel bericht

jovu123

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als je een savegame gedownload hebt, dan moet je hem in de map San Andreas User Files zetten deze map staat in Mijn Documenten. Daarna kun je het spel gaan starten en de savegame loaden. Je moet niet de hele map erin zetten, maar het bestand GTASAsf*. Veel game plaziear!

*= Het nummer van je savegame.

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Maar nog een vraag ik wou er nog 1 hebben ( een andere )

Oke ik douwnload het ( op de homepage en dan douwnload )

Ik sla de savegame op in een andere map dan staat er zeemon_ nogwat nogwat

wat moet ik nu doen????

als ik hem in san andreas use files zet kan ik hem niet laden

help!

Link to comment
Delen op andere websites

Ey Jovu123,

Als je een savegame gedownload hebt, dan moet je de savegame in de map San Andreas User Files zetten. Als je dan het spel start zou je normaal gesproken de savegame moetten kunnen laden. Alsje eht spel laad, en je begint overnieuw, helemaal in het begin van het spel. Terwijl je een 100% savegame of iets dergelijks hebt gedownload ligt het aan jou versie. Jij hebt dan een andere versie dan je savegame. Je kunt versie controleren door als je het spel start in dat hoofdmenu te kijken. Als er dan iets staat v2.0 of iets in die richting dan heb je versie 2. Dus moet je ook een versie 2 savegame downloaden, als je een gedownloade savegame wilt spelen. Kun je dat van Zee_mon...... uitleggen? Dat snap ik niet helemaal? Als je het gewoon zo plaatst zoals ik zei, dan zou hij het moeten doen. Alvast...

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ey Jovu123,

Als je een savegame gedownload hebt, dan moet je de savegame in de map San Andreas User Files zetten. Als je dan het spel start zou je normaal gesproken de savegame moetten kunnen laden. Alsje eht spel laad, en je begint overnieuw, helemaal in het begin van het spel. Terwijl je een 100% savegame of iets dergelijks hebt gedownload ligt het aan jou versie. Jij hebt dan een andere versie dan je savegame. Je kunt versie controleren door als je het spel start in dat hoofdmenu te kijken. Als er dan iets staat v2.0 of iets in die richting dan heb je versie 2. Dus moet je ook een versie 2 savegame downloaden, als je een gedownloade savegame wilt spelen. Kun je dat van Zee_mon...... uitleggen? Dat snap ik niet helemaal? Als je het gewoon zo plaatst zoals ik zei, dan zou hij het moeten doen. Alvast...

Succes :)

Dat van Zee_Mon..., Dat is denk ik de naam van de Savegame. Dit moet je veranderen in een Slotje met niks. Bijv. Zee_mon... word dan GTASAsf1.b.

Als dit bestand al bestaat, Kijk je of er meer bestanden zijn die beginnen met GTASAsf .b. Staat er bijv. op de plaats van de 1 een 5, Dan moet je een ander nummer geven. De nummers lopen van 1 t/m 8.

Heb je alle nummers al, Dan kan je hem beter niet downloaden, anders gaan de Files over elkaar heen. Of je verandert een Savegame vanjezelf in een ander woord, En dan maak je die van Zeemon, Op de plek van je eigen savegame.

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ey Jovu123,

Als je een savegame gedownload hebt, dan moet je de savegame in de map San Andreas User Files zetten. Als je dan het spel start zou je normaal gesproken de savegame moetten kunnen laden. Alsje eht spel laad, en je begint overnieuw, helemaal in het begin van het spel. Terwijl je een 100% savegame of iets dergelijks hebt gedownload ligt het aan jou versie. Jij hebt dan een andere versie dan je savegame. Je kunt versie controleren door als je het spel start in dat hoofdmenu te kijken. Als er dan iets staat v2.0 of iets in die richting dan heb je versie 2. Dus moet je ook een versie 2 savegame downloaden, als je een gedownloade savegame wilt spelen. Kun je dat van Zee_mon...... uitleggen? Dat snap ik niet helemaal? Als je het gewoon zo plaatst zoals ik zei, dan zou hij het moeten doen. Alvast...

Succes :)

Dat van Zee_Mon..., Dat is denk ik de naam van de Savegame. Dit moet je veranderen in een Slotje met niks. Bijv. Zee_mon... word dan GTASAsf1.b.

Als dit bestand al bestaat, Kijk je of er meer bestanden zijn die beginnen met GTASAsf .b. Staat er bijv. op de plaats van de 1 een 5, Dan moet je een ander nummer geven. De nummers lopen van 1 t/m 8.

Heb je alle nummers al, Dan kan je hem beter niet downloaden, anders gaan de Files over elkaar heen. Of je verandert een Savegame vanjezelf in een ander woord, En dan maak je die van Zeemon, Op de plek van je eigen savegame.

SilverDust ;)

het klopt =) erg bedankt ps. ruurd31 volgensmij weet je alles over GTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Wil ik wel voor je doen.. :)

Volgende keer graag in een apart topic..

ok ik zal het doen

want ik ben vroeger nog gewend :puh: toen kwamen alle saved games in één toppic srry :$

Bewerkt: door gold_sa_break
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, laat nu maar hoor. Ik zal nu aan de missie beginnen. Maar de volgende keer zouden we het graag anders willen. Alvast bedankt hé ;)

--

Gehaald: OG Loc

Ik heb deze missie voor je gehaald. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. De beloning voor de missie was Respect +. Tevens heb ik opgeslagen in het Johnson House. Je kunt nu nieuwe missies doen bij OG Loc en bij Ryder, Sweet en Big Smoke staan ook nog missies open. De savegame zit in de bijlage, en veel succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...