Jump to content

The Official Forum Savegame - Vragen & Reacties


Flame^

Recommended Posts

Bij deze open ik een vragen topic voor de welbekende Forum Savegame! Omdat er soms toch nog wel is vragen of offtopic posts/geharrewar verschijnen leek dit mij een goed idee. Het is dus de bedoeling hier je vragen te stellen!

Het topic is Hier te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    16

  • henk__l

    4

  • Ophion

    4

  • Flame^

    3

is er voor mij (met versie 2)

nou geen mogelijkheid om mee te helpen?

GTAFAN

Jawel, jij moet V1 weer hebben, een goede uitleg vind je hier!

Succes!

offtopic:

maar heeft het geen negatieve gevolgen.

anders doe ik dit wel ff

Neehoor. Als je je spel downgraded heb je juist alleen maar voordelen. Je kunt nu MTA spelen (Multiplayerspel) en je kunt modden. Het zijn dus echt wel vette voordelen.Je merkt het verschil niet, dus het speelt gelijk. Dus ik raad je aan om het te doen, maar ik beveel je het niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hej Henk, ik heb in dat andere topic gereageert hoe moest. Dat topic vind je >>hier<<.

Hier is het antwoord nog een keer, dat schilt weer wat klikwerk :D . Je kunt daarna ook savegame's doen in dat ene fora waar je moeite mee had.

ik heb V2.

maar ik wil savegame van V1 en mods e.d. gebruiken.

welk bestand heb ik dan nodig en wat moet ik er PRECIES mee doen :?

Downgraden. Van V2 naar V1.

Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded.

Als je je spel wilt downgraden installeer je de patch die in het verhaaltje hierboven wordt aangegeven. Als je hem gedownload hebt, kun je de patch openen. Volg de wizzard en kom je vanzelf bij het einde uit. Je moet nu even de computer opnieuw opstarten. Als het goed is is het spel gedowngraded en kun je V1 spelen. Je kunt nu ook MTA spelen en nog veel meer.

Ik hoop dat het lukt!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja er zijn alleen nog maar zij-missies over AmsterdamBoy. Nadat we de hele storeline hebben gehaald gaan we nu voor de 100%. Als we dat allemaal gedaan hebben komt het op WiKiGTA. Je kunt er dan savegame's downloaden als je nog een missie overnieuw wilt doen. In de eerste post van dat andere topic vind je wat we allemaal nog moeten doen. Bijvoorbeeld, nog alle savehouses kopen. We doen alles van boven naar beneden. Soms zitten er saaie missies tussen maar soms ook nog leuke. Voor de grote dingen, die heb ik even in stukjes gesplitst zodat je nooit te lang bezig kunt zijn.

Ik hoop dat jij/jullie nog veel savegame's gaan doen. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost om het overzichtelijk te houden*

Ik ga Dirt Track doen. Eerst even zoeken waar dat is, ben het namelijk vergeten. :schater:

Deze vind je helemaal links in Las Venturas. Deze herken je op de kaart als een beker met hele grote oren. Daaronder zit de moterschool, dus ik denk dat je hem neit missen kan. Ohja, mocht je het nog niet vinden (Naja, zo moet het wel lukken :engel: ). Dan maak ik een kaartje voor je :)

EDIT: Hier is het kaartje.

stip9ma.png

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...