Jump to content

The Official Forum Savegame - Vragen & Reacties


Flame^

Recommended Posts

1* komt er ook een v2 savegame hiervoor?

Jens Brinkman, daar ben ik weer om je 2 vragen te beantwoorden. Nee, het Officiele forum savegame is voor versie 1 gemaakt. Mocht je een versie 2 savegame willen, dan kun je die HIER downloaden.

2* komt deze savegame ook op gtagames als ie 100% is?

Nee, dat is/was niet de bedoeling. Trouwens heb ik er ook nog nooit met PatrickW of een andere admin over gesproken dat wij de savegame op GTAGames.nl zouden zetten. De savegame is immers al op GTAGames.nl, niet door ons gemaakt maar wel een 100% savegame door iemand anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    16

  • henk__l

    4

  • Ophion

    4

  • Flame^

    3

Is het al bekend wanneer we opnieuw gaan beginnen? Of gaan we niet opnieuw beginnen? Was namelijk net te laat actief op dit forum, voor ik goed en wel doorhad wat daar werd gedaan...

Groetjes, Dutchy3010 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik wou eerst meedoen aan dat 'spel' dat iemand een savegame dowload, de volgende missie doet, en dan weer post en dat het zo doorgaat, maar dat was voor v1, dus mijn vraag was of er ook zo'n spel komt oor v2 want nu kunnen de mensen die v2 hebben niet meedoen. Alvast bedankt!

:cya: wakkiegeslacht

Link to comment
Delen op andere websites

Als je v2 hebt download dan gta_sa.exe, MAIN.SCM en script.img van gtagames.nl in de SA backup categorie en vervang ze door je eigen (maak evt backup), dat zijn nl. allemaal v1 files dus dan heb je automatisch v1.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb die patch gedownload dat mijn Versie gedowngraded wordt naar V1 maar ik kan nog steeds geen mods downloaden, ik kan nog wel V2 savegame's downloaden, en bij V1 save game's loopt ie niet meer vast maar wordt het beeld zwart als ik het wil spelen :?

Alvast bedank, hoogachtend, Wakkiegeslacht. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die patch gedownload dat mijn Versie gedowngraded wordt naar V1 maar ik kan nog steeds geen mods downloaden, ik kan nog wel V2 savegame's downloaden, en bij V1 save game's loopt ie niet meer vast maar wordt het beeld zwart als ik het wil spelen :?

Alvast bedank, hoogachtend, Wakkiegeslacht. _O_

Ik denk dat je het beste even GTA opnieuw kan instaleren. Je moet dan ook direct even je savegames weggooien. Misschien kun je van de belangrijkste savegame(s) een back-up maken. Als je dit beide doet, heb je weer een mooie schone GTA. Dan moet je direct na het instaleren de patch gebruiken.

Dus niet gaan beginnen met savegames, mods downloaden. Want daardoor raak je in de war.

Dan als de patch is geinstaleerd, moet je even opnieuw mods etc. downloaden. Denk er dan ook aan dat je savegames voor de versie 1 download. Ik hoop dat het lukt, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb een idee. Al 2 keer is voor GTA San Andreas official forum savegame alleen Versie 1.0 voor San Andreas gebruikt. Kunnen we dat een keer met V 2.0 doen mischien ? Want ik kan nooit mee doen. :N En vele andere mensen natuurlijk ook niet. Veel mensen kunnen dan die versie erop zetten en dan weer die maar dat lukt bij mij op een of andere reden niet meer. Mij leek dit leuk. :)

>>> Door Dutchy3010: Om het andere topic schoon te houden, heb ik deze post even in dit topic geplaatst :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...