Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Danku Danku _O__O__O_

>>> Door Matiscus: Geen probleem, maar hou deze berichten in het vervolg even voor jou, wij zien dit als spam. ;) <<<

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een vraagje zou iemand de de map Data en TXD illen uploaden :? in de map data heb ik bestanden toegevoegd maar weet niet meer welke en ik durf niks te verwijderen zie dat het dan niet de juiste bestanden zijn :{ en in de map TXd heb ik dingen verwijderd en daar door blokeerd Grand theft Auto III

Dus het is voor Grand Theft Auto III,Groetjes Tom

Geplaatst: (bewerkt)
Een vraagje zou iemand de de map Data en TXD illen uploaden :? in de map data heb ik bestanden toegevoegd maar weet niet meer welke en ik durf niks te verwijderen zie dat het dan niet de juiste bestanden zijn :{ en in de map TXd heb ik dingen verwijderd en daar door blokeerd Grand theft Auto III

Dus het is voor Grand Theft Auto III,Groetjes Tom

Map: DATA.

Plaatsen in: ../Progam Files/Rockstar Games/GTA III.

Bewerkt: door -Matthijs-

Ik wil de ''Rancher Lure'' DFF en TXD voor GTA SA.

Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :puh: :$

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Dutchy... Een kleine tip. Als je op RapidShare upload kunnen mensen zonder account maar 1 bestand per ~ 70 minuten downloaden. Je kan ze dus beter even inpakken.

Geplaatst:

Zou iemand voor mij de de file vorbistfille.dll voor Grand Theft Auto San Andreas kunnen uploaden a.u.b.

heb ik perongelijk verwijdert :cya:

Vorbistfille.dll:

Na het downloaden plaatsen in; ../Progam Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto San Andreas.

Bewerkt: door -Matthijs-

Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :puh: :$

Rancher.dff

Rancher.txd

Zucht... Je hebt gelijk Jarno... Vergeten :cab: .

Rancher.dff

:) Bedankt, maar ik bedoel rnchlure.dff en rnchlure.txd :cab:

En wat is nou het verschil tussen rancherlure en de normale? :clown:

@ hieronder:

Bedankt! :D

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Rancher.dff

Rancher.txd

Zucht... Je hebt gelijk Jarno... Vergeten :cab: .

Rancher.dff

:) Bedankt, maar ik bedoel rnchlure.dff en rnchlure.txd :cab:

En wat is nou het verschil tussen rancherlure en de normale? :clown:

Dan heb ik even snel voor jou de goeie ingepakt. Je kan ze uit mijn bijlagen plukken.

rnchlure.dff en rnchlure.txd

Wat het verschil is tussen de Rancherlure en de normale Rancher zijn waarschijnlijk de getinte ramen. In de missie Lure moet je met je auto een parcours afleggen, maar je word daar achtervolgd door Da Nang Boys, die jou gezicht niet mogen zien. Daarom zijn de ramen van de Rancherlure getint. De naam van de missie zit ook in de auto.

• 2 weken later...
Geplaatst:

kan iemand me de main.scm en script.img van versie 1.0 uploaden plz??(van SA)

anders kan ik geen gemodde bestanden gebruiken in SA

ty alvast

Geplaatst:
kan iemand me de main.scm en script.img van versie 1.0 uploaden plz??(van SA)

anders kan ik geen gemodde bestanden gebruiken in SA

ty alvast

Ik heb die bestanden altijd voor iedereen klaar liggen dus ik ga ze dit maal ook aan jouw geven. Ze zitten verpakt in een .rar (Winrar) pakket en dat zal ook niet het probleem wezen om uit te pakken de bestanden moeten geplaats worden in de map: 'Lokaal Station (C:\) > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script'. Dan moet het werken, maak natuurlijk wel een back-up van je oude V2- bestanden; ik wens je veel succes met het mod(ificer)en van je San Andreas exemplaar.

San Andreas Versie 1 - Main.scm & Script.img:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...