tom_007 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Danku Danku >>> Door Matiscus: Geen probleem, maar hou deze berichten in het vervolg even voor jou, wij zien dit als spam. <<< Reageren
tom_007 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Een vraagje zou iemand de de map Data en TXD illen uploaden in de map data heb ik bestanden toegevoegd maar weet niet meer welke en ik durf niks te verwijderen zie dat het dan niet de juiste bestanden zijn en in de map TXd heb ik dingen verwijderd en daar door blokeerd Grand theft Auto III Dus het is voor Grand Theft Auto III,Groetjes Tom Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Een vraagje zou iemand de de map Data en TXD illen uploaden in de map data heb ik bestanden toegevoegd maar weet niet meer welke en ik durf niks te verwijderen zie dat het dan niet de juiste bestanden zijn en in de map TXd heb ik dingen verwijderd en daar door blokeerd Grand theft Auto III Dus het is voor Grand Theft Auto III,Groetjes Tom Map: DATA. Plaatsen in: ../Progam Files/Rockstar Games/GTA III. - Download.Map: TXD.Plaatsen in: ../Progam Files/Rockstar Games/GTA III. - Download. Bewerkt: 18 november 2006 door -Matthijs- Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik wil de ''Rancher Lure'' DFF en TXD voor GTA SA. Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :$ Bewerkt: 18 november 2006 door ikt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik wil de ''Rancher Lure'' DFF en TXD voor GTA SA.Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :$ Rancher.dff Rancher.txd Zucht... Je hebt gelijk Jarno... Vergeten . Rancher.dff Reageren
Jarno Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Dutchy... Een kleine tip. Als je op RapidShare upload kunnen mensen zonder account maar 1 bestand per ~ 70 minuten downloaden. Je kan ze dus beter even inpakken. Reageren
tom_007 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Zou iemand voor mij de de file vorbistfille.dll voor Grand Theft Auto San Andreas kunnen uploaden a.u.b. heb ik perongelijk verwijdert Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Vorbistfille.dll: Na het downloaden plaatsen in; ../Progam Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto San Andreas. Download! Bewerkt: 19 november 2006 door -Matthijs- Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Heeft iemand de bestanden GTAtitles.mpg en Logo.mpg voor mij van San Andreas? Ze staan in de movies map als het goed is. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Heeft iemand de bestanden GTAtitles.mpg en Logo.mpg voor mij van San Andreas? Ze staan in de movies map als het goed is. Ik zal even voor je kijken... Movies.zip Reageren
ikt Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik wil de ''Rancher Lure'' DFF en TXD voor GTA SA. Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :$ Rancher.dff Rancher.txd Zucht... Je hebt gelijk Jarno... Vergeten . Rancher.dff Bedankt, maar ik bedoel rnchlure.dff en rnchlure.txd En wat is nou het verschil tussen rancherlure en de normale? @ hieronder: Bedankt! Bewerkt: 26 november 2006 door ikt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik wil de ''Rancher Lure'' DFF en TXD voor GTA SA. Ik had hem verkeerd vervangen. Ik had wel een backup gemaakt van Sandking, en die wou ik ook vervangen ipv Rancher Lure. :$ Rancher.dff Rancher.txd Zucht... Je hebt gelijk Jarno... Vergeten . Rancher.dff Bedankt, maar ik bedoel rnchlure.dff en rnchlure.txd En wat is nou het verschil tussen rancherlure en de normale? Dan heb ik even snel voor jou de goeie ingepakt. Je kan ze uit mijn bijlagen plukken. rnchlure.dff en rnchlure.txd Wat het verschil is tussen de Rancherlure en de normale Rancher zijn waarschijnlijk de getinte ramen. In de missie Lure moet je met je auto een parcours afleggen, maar je word daar achtervolgd door Da Nang Boys, die jou gezicht niet mogen zien. Daarom zijn de ramen van de Rancherlure getint. De naam van de missie zit ook in de auto. Reageren
trasos Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 kan iemand me de main.scm en script.img van versie 1.0 uploaden plz??(van SA) anders kan ik geen gemodde bestanden gebruiken in SA ty alvast Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 kan iemand me de main.scm en script.img van versie 1.0 uploaden plz??(van SA)anders kan ik geen gemodde bestanden gebruiken in SA ty alvast Ik heb die bestanden altijd voor iedereen klaar liggen dus ik ga ze dit maal ook aan jouw geven. Ze zitten verpakt in een .rar (Winrar) pakket en dat zal ook niet het probleem wezen om uit te pakken de bestanden moeten geplaats worden in de map: 'Lokaal Station (C:\) > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script'. Dan moet het werken, maak natuurlijk wel een back-up van je oude V2- bestanden; ik wens je veel succes met het mod(ificer)en van je San Andreas exemplaar. San Andreas Versie 1 - Main.scm & Script.img: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.