Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

op jouw manier zag toevallig een hangen ga niet in de gevangenis verlies ik punten van mijn skills dus bedankt he :tu:;) ik heb al op cheat sites gekeken maar nog niets gevonden

Mvg gtareak007 :sigaar:

Dat heb ik ook nog niet gevonden maar ik heb wel een cheat gevonden om het Imperial Palace cuirras te krijgen (ik heb het zelf niet geprobeerd) player.additem 00064f75 # (inplaats van # moet je dan hoevaak je het armor wilt hebben bijv. 1 of 2 enz)

Ik zal nog even verder kijken voor die cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom cheaten?

Om vampier te worden,moet je de Dark Brother... joinen.

Vermoord mensen tot dat je een zin krijgt en ga dan slapen(niet in de jail),als je wakker word,is er iemand in je kamer,ene Luciene.Je moet een zekere captain killen,die je vind in Imperial City Waterfront(waar je Gazy Fog vind)dan moet je naar een leeg huis gaan en je moet naar een kelder gaan en daar is de speciale "schuilkelder",dan krijg je een sterk pak,dan moet je naar Vincente gaan en al z'n qeusts(contacten vermoorden)doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom cheaten?

Om vampier te worden,moet je de Dark Brother... joinen.

Vermoord mensen tot dat je een zin krijgt en ga dan slapen(niet in de jail),als je wakker word,is er iemand in je kamer,ene Luciene.Je moet een zekere captain killen,die je vind in Imperial City Waterfront(waar je Gazy Fog vind)dan moet je naar een leeg huis gaan en je moet naar een kelder gaan en daar is de speciale "schuilkelder",dan krijg je een sterk pak,dan moet je naar Vincente gaan en al z'n qeusts(contacten vermoorden)doen. ;)

Ik cheat zelf ook niet hoor.

B.T.W. Ik kan geen screen van mijn personage maken want op de een of andere manier gebeurt er niets als ik op print screen druk (dan maakt hij geen screenshot) dus weet iemand een andere manier om een screen van mijn personage te laten zien? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom cheaten?

Om vampier te worden,moet je de Dark Brother... joinen.

Vermoord mensen tot dat je een zin krijgt en ga dan slapen(niet in de jail),als je wakker word,is er iemand in je kamer,ene Luciene.Je moet een zekere captain killen,die je vind in Imperial City Waterfront(waar je Gazy Fog vind)dan moet je naar een leeg huis gaan en je moet naar een kelder gaan en daar is de speciale "schuilkelder",dan krijg je een sterk pak,dan moet je naar Vincente gaan en al z'n qeusts(contacten vermoorden)doen. ;)

Ik cheat zelf ook niet hoor.

B.T.W. Ik kan geen screen van mijn personage maken want op de een of andere manier gebeurt er niets als ik op print screen druk (dan maakt hij geen screenshot) dus weet iemand een andere manier om een screen van mijn personage te laten zien? :Y

Kijk eens naar de eerste post van dit topic ;)

Of anders download de trail van Fraps,als je Fraps hebt,moet je alleen stap 3 van de beginpost doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom cheaten?

Om vampier te worden,moet je de Dark Brother... joinen.

Vermoord mensen tot dat je een zin krijgt en ga dan slapen(niet in de jail),als je wakker word,is er iemand in je kamer,ene Luciene.Je moet een zekere captain killen,die je vind in Imperial City Waterfront(waar je Gazy Fog vind)dan moet je naar een leeg huis gaan en je moet naar een kelder gaan en daar is de speciale "schuilkelder",dan krijg je een sterk pak,dan moet je naar Vincente gaan en al z'n qeusts(contacten vermoorden)doen. ;)

Even Editten hoor Seva ;)

Je moet minstens 1 persoon vermoord hebben (iedereen die geen kroontje heeft als je wilt comuniceren want dat zijn quest personen, je kan proberen maar dan zijn ze bewusteloos). Als je dat gedaan hebt komt er een zinnetje bovenaan je scherm dat Dark Forces je gezien hebben. Als je dan gaat slapen krijg je bezoek van Lucien Lachance. Hij leid je in in de Dark Brotherhood en verteld je eerste Opdracht om Ruffio te gaan vermoord in "Ill the Omen" . Je krijgt meteen een Blade of Woe, je kan die gebruiken om Rufio te vermoorden. Eens je Rufio van de kaart hebt geveegd moet je terug gaan slapen om bezoek te krijgen van Lucien. Eens weer wakker krijg je te horen dat ze je leuk vinden om in The Dark Brotherhood te komen. Nu krijg je een rooie marker die bij de north gate staat van Cheydinhall. Je komt uiteindelijk uit op een Abbondoned House (verlaten huis die dichtgetimmerd is). Geen probleem zorg wel dat je genoeg picklocks bijhebt want het Pick level staat op hard. Eens binnen moet je naar de Kelder gaan (Deur rechts) Dan naar beneden en rechtdoor (je ziet nu een gat in de muur) Even later kom je bij de deur aan. Vertel het passwoord en je kan binnen. Eens binnen verwelkomt Ocheeva je en ze geeft je Schrouded Armour en Schrouded Hood. Dan kan je gaan opdrachten doen bij ene meneer Vincente gaan om je eerste opdracht. Na 2 opdrachten (of 3) krijg je een sleutel om de well te gebruiken en ook een Hangertje. Dan offert Vincente ook aan of je een vampier wilt zijn. Zoja dan bijt hij je en wordt je vampier.Als je liever geen vampeir wilt zijn is dat geen probleem, je mag later altijd terugkomen en je hoeft het maar te vragen. Na de 3 opdrachten van Vincente wordt je doorverwezen naar Ocheeva om verdere Contracts te voltooien.

(Korrte inleiden en hoe je vampier wordt)

Klik hier voor cheats, ze zien er intressant uit want sommige teleporteren je naar de test gebieden van Armour, NPC en monsters ^_^

Cheats

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een klein probleem ik ben al murderer in de Dark Brotherhood effe kijken of ik nog savegames heb die er nog voorstaan zodat ik dat toch nog kan doen

en weet je wat leuk is naar de testinghall gaan en dan naar creature is heel leuk :tu:

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een guide van internet vertaald:

In de wereld van Cyrodill is vampierisme ook gekend als Porphyric Hemophilia.

Er zijn veel wegen om deze ziekte te pakken te krijgen en het is erg makkelijk. Een makkelijke manier om vampier te worden, is ertegen vechten totdat je jezelf infecteerd.

Een andere manier om de ziekte te krijgen is van Vincente Valtieri,

Hij is ook een vampier en bied zijn gave aan na het uitspelen van quests voor men in de Dark Brother Hood.

Wanneer je de ziekte hebt en je weet zeker dat je vampier wilt worden moet je drie dagen wachten totdat de ziekte je lichaam over neemt. Na drie dagen moet je gaan slapen en je krijgt een droom en je ziet dat je vampier geworden ben. Je lichaam krijgt een witte kleur en je ogen worden rood.

Een handige plek om vampiers te vinden om tegen te vechten is een plaats genaamd Barren Cave, in het oosten van de Imperial Palace. Het is langs de weg naar Cheydinhal.

De ingang van de grot:

klik

en op de kaart:

klik

ik hoop dat je nu wat verder komt.

btw in die testing hall kan je ook het imperial knight pakje krijgen dat iemand een tijdje geleden vroeg.

Edit:

ik weet niet of t werkt maar probeerde volgende code eens:

Test Vampire Ability - 0000A3B3

en kijk hier ook even. daar staan nog meer vampire cheats.

klik

even op ctrl+f drukken en dan typ je vampire in het vakje dat tevoorschijn komt.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu een vampier wat kan ik allemaal doen ???

Mvg gtareak007 :sigaar:

Ik wil ook vampier komen,maar ik zit vast.

Ik moet van een vampier een bewaker killen,maar dan is het 5 tegen ik,en ik ben altijd dood.

Overigens,ik zal beter eens doordoen aan de story line,want altijd die zijmissies :sigaar:

Wordt je wel na een tijdje

Maar wanneer komt de release uit van die 3 delen van The Elder Scrolls IV?

Die zijn al uit,als je de uitbreidingpakketen bedoelt;

Oblivion(game),Knight's Sword(uitbreiding),en nog één,maar ik ken de naam niet ;)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu een vampier wat kan ik allemaal doen ???

Mvg gtareak007 :sigaar:

Je skills worden er beter van maar als je niemands bloed zuigt kun je niet in het dagligt lopen en wordt je leljik waardoor mensen bang worden en niets meer aan jou willen verkopen/kopen. Dus je moet veel bloed drinken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...