Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

ik snap niet wat ik moet doen bij de tombe kan iemand dat vertalen?

Wachten tot 12 uur overdag dan schijnt de zon erop en zie je een kruis verschijnen op de kaart die op die tombe staat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nu dat alle plaatsen naar Bruma moeten alleen nu heb ik dat ook van dat barvil niet wil want captain lerus is dood.

(denk dat ik dat heb gedaan)

En nu?

Ik denk dat je 'Allies for Bruma' bedoelt. Volgensmij moet je gewoon met de count/countess spreken hiervoor, en niet met de guard captain, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb bij oblivion een foutmelding terwijl als ik hem opstart zegt hij dat ik hem op medium moet kunnen spelen, en als ik op play klik dan krijg ik deze foutmelding:

de instructie op 0x004912a6 verwijst naar geheugen op 0x000000000. de lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.

:S

post-751-1183650164_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu dat alle plaatsen naar Bruma moeten alleen nu heb ik dat ook van dat barvil niet wil want captain lerus is dood.

(denk dat ik dat heb gedaan)

En nu?

Ik denk dat je 'Allies for Bruma' bedoelt. Volgensmij moet je gewoon met de count/countess spreken hiervoor, en niet met de guard captain, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Ik dacht zelf dat het niet eens hoeft je hoeft geloof ik niet alle steden om hulp te vragen(het is dacht ik wel beter maar 1 stad maakt niet zo veel uit)

Maar reageert er nog iemand op mijn vraag.

Ik heb een vraagje ik heb hem namelijk al een hele tijd geleden uitgespeeld (hoofdverhaal bedoel ik dan)

En nu is het Temple District in de Imperial City kapot maar wordt dit nog een keer gerepareerd want dit ziet er niet uit? en vind het jammer dat er 1 zo'n gedeelte half verwoest is

>>> Door Jowx: Posts samengevoegd, dubbelposten is niet toegestaan. <<<

Had het zelf niet eens in de gaten ^_^ sorrie

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Nee niks word gerepareerd hetzelfde als bij kvatch maar daar is een mod voor.

En wat zijn alle patches van oblivion van oud naar nieuw want ik zoek er een v1.1.511 ofzo voor een mod van oblivion alleen nu kan hij de oldfiel niet vinden dus wat nu?

En jauffre awas dood dus ik heb hem tot leven gewekt alleen nu is hij weg waar is hij heen hij viel me aan ik rende weg en nu is hij WEG

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb bij oblivion een foutmelding terwijl als ik hem opstart zegt hij dat ik hem op medium moet kunnen spelen, en als ik op play klik dan krijg ik deze foutmelding:

de instructie op 0x004912a6 verwijst naar geheugen op 0x000000000. de lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.

:S

post-751-1183650164_thumb.jpg

reageerd hier nog iemand op??want ik snap er niks van

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb bij oblivion een foutmelding terwijl als ik hem opstart zegt hij dat ik hem op medium moet kunnen spelen, en als ik op play klik dan krijg ik deze foutmelding:

de instructie op 0x004912a6 verwijst naar geheugen op 0x000000000. de lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.

:S

post-751-1183650164_thumb.jpg

reageerd hier nog iemand op??want ik snap er niks van

Ik heb geen verstand van Oblivion,maar ik heb dat probleem ook gehad(bij Sa-Mp,gewoon een simpele re-instal en het lukt weer(normaal gezien!)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niks word gerepareerd hetzelfde als bij kvatch maar daar is een mod voor.

En wat zijn alle patches van oblivion van oud naar nieuw want ik zoek er een v1.1.511 ofzo voor een mod van oblivion alleen nu kan hij de oldfiel niet vinden dus wat nu?

En jauffre awas dood dus ik heb hem tot leven gewekt alleen nu is hij weg waar is hij heen hij viel me aan ik rende weg en nu is hij WEG

Maar ik installeer liever geen mods, Wat heb je er eigenlijk aan als je een nieuwe patch download?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...