Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Volgens mij kan je dingen droppen met L-Shift+Linkermuisknop, hiermee zal je personage het gewoon op de grond leggen, en moet je dus niet bij een lijk of een ton staan, lekker handig dus. Ik zou gewoon wat rommel droppen die je niet meer nodig hebt, zoals hele slechte armor, denk aan leather. Nog veel plezier verder ! :cya: Jammer dat me videokaart net te laag is ervoor, en ik dus wat lag heb, maar de game blijft goed ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

velaro, ik zal kijken of het werkt, want pas had ik beetje zitten cheaten enz. en kwam ik in de developper test area. daar kan je een heel erg vette armors krijgen. maar in die test area kan je gewoon overal en alles pakken zonder te overloaden. dus kon ik niet verder.

Link to comment
Delen op andere websites

velaro, ik zal kijken of het werkt, want pas had ik beetje zitten cheaten enz. en kwam ik in de developper test area. daar kan je een heel erg vette armors krijgen. maar in die test area kan je gewoon overal en alles pakken zonder te overloaden. dus kon ik niet verder.

Het droppen werkt goed :Y . Ben nu aan het zoeken naar een plaats om wat spulletjes te verkopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

velaro, ik zal kijken of het werkt, want pas had ik beetje zitten cheaten enz. en kwam ik in de developper test area. daar kan je een heel erg vette armors krijgen. maar in die test area kan je gewoon overal en alles pakken zonder te overloaden. dus kon ik niet verder.

Het droppen werkt goed :Y . Ben nu aan het zoeken naar een plaats om wat spulletjes te verkopen. :puh:

Dat kan in alle winkels, die je in elke stad (op Kvatch na, daar is alles afgefikt) vindt. In een spell winkel kun je bijvoorbeeld alleen maar spells kopen en verkopen, en ik een wapenwinkel alleen maar armor en wapens. Winkels met een zak als icoon (vaak op een bord dat boven de deur hangt), handelen in alles wat er in het spel te vinden is, behalve gestolen goederen.

Link to comment
Delen op andere websites

gestolen spul kan je verkopen bij "the thief guilds" maar daar moet je eerst in komen

btw voor help, kan je me nu ook bereiken op mn teamspeak. je kan het downloaden op www.goteamspeak.net en dan pm sturen voor password, ip enz.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

als ik op xbox live marketplace kijk kan ik oblivion dingen downloaden zoals wizard tower and vile lair en mehrunens ....... en de thieves den en horse armor en nu mijn vraag wat zijn al die dingen

Link to comment
Delen op andere websites

Wizards tower heb ik, is erg vet, moet je aleen wel aardig wat spullen voor kopen in imp. city.

leg eens uit van die wizards tower ik benzelf met mijn poppetje een riddertovenaar dus dat bevalt me wel dus alle mogelijke info graag

Link to comment
Delen op andere websites

Deze downloads zijn hele kleine expansion packs, die zowel voor de PC als XBox 360 verschijnen.

The Vile Lair - Dit voegt een grot toe ergens onder water, die uitstekend geschikt is voor vampiers.

Mehrunes' Razor - Dit voegt een hele grote dungeon toe. Als je deze hebt uitgespeeld, krijg je een sterk wapen.

The Thieves Den - Dit voegt een scheepswrak toe dat ergens onder de grond ligt. Uitstekend "huis" voor dieven.

Wizard's Tower - Dit voegt een toren toe, ergens in de bergen. Dit is een uitstekende woning voor mage-characters. Alles wat je nodig hebt, kun je hier vinden. Om de toren zo goed mogelijk te gebruiken, moet je wel interieur kopen. Misschien is dit ook bij The Vile Lair en The Thieves Den, maar dat weet ik niet zeker.

Orrery - Dit voegt een extra quest toe voor de Mages Guild.

Horse Armor Pack - Dit voegt enkele armors toe voor paarden. Je krijgt er één gratis, de andere kun je kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de dark brothers hood gejoint, ik ben grand champion van de arena, en heb nu lockpicks nodig maar ik kan deze nergenst vinden.

btw, waar kan je al die plugins downloaden?

als je level 10 bent doen dan de daedra quest nocturnal dan krijg je een onverwoestbare lockpick en 50+ bij de skill security en verder zou ik zeggen doe de daedra quest ze leveren veel mooie dingen op

Bewerkt: door Maarten!!
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de dark brothers hood gejoint, ik ben grand champion van de arena, en heb nu lockpicks nodig maar ik kan deze nergenst vinden.

btw, waar kan je al die plugins downloaden?

als je level 10 bent doen dan de daedra quest nocturnal dan krijg je een onverwoestbare lockpick en 50+ bij de skill security en verder zou ik zeggen doe de daedra quest ze leveren veel mooie dingen op

Wat bedoel je :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de dark brothers hood gejoint, ik ben grand champion van de arena, en heb nu lockpicks nodig maar ik kan deze nergenst vinden.

btw, waar kan je al die plugins downloaden?

als je level 10 bent doen dan de daedra quest nocturnal dan krijg je een onverwoestbare lockpick en 50+ bij de skill security en verder zou ik zeggen doe de daedra quest ze leveren veel mooie dingen op

Wat bedoel je :?

:ch::ch::ch::ch::ch: de daedra quest waar je een offer moet brengen bij een standbeeld en dan krijg je een quest en als je ze allemaal gedaan hebt krijg je een vet boek en als je dat leest kan je kiezen tussen

-steell(+10 alle zwaard ridderdingen zoals zwaardvechten en heavy armor)

-mage(+10 restoration mysticism alchemy etc)

-thief :? (+10 sneak security en marksman en acrobatics en athletics)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...