Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

het spijt me

Deadra quest? :puh: het zegt me niet zoveel, is da de hoofdquest?

er zijn allemaal standbeelden in cyrodill de daedra met zijn volgelingen je moet bijna bij elke een offer brengen de volgelinggen zeggen wat en dan praat je met de standbeelden en moet je opdrachten uitvoeren maar je moet wel een bepaalt level zijn of hoger zijn om de opdracht te kunnen doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zit vast bij zo een quest, ik moet iets van de The Green Emporer vinden, als ik naar dat groene pijltje toe ga kom ik bij een Tomb waar ik vervolgens niks kan doen ? Iemand idee ? Het is trouwen van die Mythic Dawn quest.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast bij zo een quest, ik moet iets van de The Green Emporer vinden, als ik naar dat groene pijltje toe ga kom ik bij een Tomb waar ik vervolgens niks kan doen ? Iemand idee ? Het is trouwen van die Mythic Dawn quest.

Volgens mij heb je het over die quest in The Imperial City, waar je naar de tombe moet in de Green Emperor Way. Als dat klopt, moet je bij die tombe wachten tot het 12 uur overdag is. Een lichtgevende rode plattegrond van Cyrodiil zal rond die tijd op de tombe verschijnen. Activeer de tombe, en de quest zal verder gaan.

Nu ik dit topic weer lees, krijg ik weer zin om Oblivion te gaan spelen. :) Lang niet gedaan vanwege die #%@ school. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

ik heb ook een vraagje, het is alleen redelijk in het begin...

als je voor de eerste keer naar Oblivion gaat, moet je op een gegeven moment in een toren, het begin gaat nog wel, maar als ik een weg omhoog loop is er aan het einde een deur en in ie kamer of 1 verder ga ik steeds dood :-( heeft iemand tips ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
ik heb ook een vraagje, het is alleen redelijk in het begin...

als je voor de eerste keer naar Oblivion gaat, moet je op een gegeven moment in een toren, het begin gaat nog wel, maar als ik een weg omhoog loop is er aan het einde een deur en in ie kamer of 1 verder ga ik steeds dood :-( heeft iemand tips ?

Ik zou in het menu bij gameplay de difficulty wat lager zetten, dan ga je minder snel dood en vermoord je sneller.

Doe ik ook als het echt te moeilijk is

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraagje, het is alleen redelijk in het begin...

als je voor de eerste keer naar Oblivion gaat, moet je op een gegeven moment in een toren, het begin gaat nog wel, maar als ik een weg omhoog loop is er aan het einde een deur en in ie kamer of 1 verder ga ik steeds dood :-( heeft iemand tips ?

Ik zou in het menu bij gameplay de difficulty wat lager zetten, dan ga je minder snel dood en vermoord je sneller.

Doe ik ook als het echt te moeilijk is

oke bedankt Skullcrusher ( en welkom op het forum ) zou het straks proberen

Link to comment
Delen op andere websites

En ja hoor, ik heb dan ook het spel. En ik kan maar één woord zeggen: UUUUBBERVET!!!. Dit is echt een hele goede game, je kan missies gaan doen, of gaan rondlopen en de mogelijkheden zijn oneindig. Ik vind dit spel zeker een 9 waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...