Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat bedoelen ze dan met exept using the console? Ik heb een console :ch: als ik het niet verkeerd begrijp :?

`(staat onder ESC) dan kom je in het console en hier moet je het dan intypen en dan enter drukken en dan de console sluiten. En dan bedoelen ze geen gameconsole mee :Y

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zekerheid kan je het beste de 'Cure Disease' spell kopen, daarmee gaan je Porphyric Hemophilia en nog een paar diseases weg. Deze kan je altijd gebruiken, als je genoeg Magicka heb. Als dit niet het geval is dan kan je altijd nog Cure Disease potions kopen, veel winkels die potions verkopen hebben deze wel. Of je kan hem natuurlijk zelf brouwen. Dit geld ook van andere Diseases, die veel nadelen met zich meebrengen. Vooral in grotten en ruines is dit vervelend, want als je in de stad bent is bidden bij de kerk de simpelste manier om van ziektes af te komen. Dit moet binnen 3 dagen als je Porphyric Hemophilia hebt, anders heb je kans om een vampier te worden, maar ik weet niet zeker of dit wel mogelijk is na de quest 'Cure Vampirism'. Als je in de Dark Brotherhood zit dan zal Vincente je nog wel een aanbod doen om een vampier te worden na 'Cure Vampirism', maar deze kan je gerust weigeren zonder dat dit gevolgen heeft. Als je hem wel accepteerd dan zit je goed in de problemen..

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zekerheid kan je het beste de 'Cure Disease' spell kopen, daarmee gaan je Porphyric Hemophilia en nog een paar diseases weg. Deze kan je altijd gebruiken, als je genoeg Magicka heb. Als dit niet het geval is dan kan je altijd nog Cure Disease potions kopen, veel winkels die potions verkopen hebben deze wel. Of je kan hem natuurlijk zelf brouwen. Dit geld ook van andere Diseases, die veel nadelen met zich meebrengen. Vooral in grotten en ruines is dit vervelend, want als je in de stad bent is bidden bij de kerk de simpelste manier om van ziektes af te komen. Dit moet binnen 3 dagen als je Porphyric Hemophilia hebt, anders heb je kans om een vampier te worden, maar ik weet niet zeker of dit wel mogelijk is na de quest 'Cure Vampirism'. Als je in de Dark Brotherhood zit dan zal Vincente je nog wel een aanbod doen om een vampier te worden na 'Cure Vampirism', maar deze kan je gerust weigeren zonder dat dit gevolgen heeft. Als je hem wel accepteerd dan zit je goed in de problemen..

Maar als je de Dark Brotherhood joint wordt je ook vampier en kun je het niet verhelpen. :duh: dus dan moet je de quest wel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je de Dark Brotherhood joint wordt je ook vampier en kun je het niet verhelpen. :duh: dus dan moet je de quest wel doen.

Je wordt niet perse vampier, het wordt je alleen gevraagd door Vincente. Je kan deze optie ook gerust weigeren. Vicnente zal teleuergesteld zijn, maar meer gevolgen heeft het niet. Hij zal het ook nog een keer aan je vragen als je het geweigerd hebt, maar ook dan kan je hem weer bedanken en het aanbod afwijzen. Zo gaat het tenminste normaal, misschien heb je een mod of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je de Dark Brotherhood joint wordt je ook vampier en kun je het niet verhelpen. :duh: dus dan moet je de quest wel doen.

Je wordt niet perse vampier, het wordt je alleen gevraagd door Vincente. Je kan deze optie ook gerust weigeren. Vicnente zal teleuergesteld zijn, maar meer gevolgen heeft het niet. Hij zal het ook nog een keer aan je vragen als je het geweigerd hebt, maar ook dan kan je hem weer bedanken en het aanbod afwijzen. Zo gaat het tenminste normaal, misschien heb je een mod of zoiets?

Maar ik heb het ook neit over Vincente als je die gast vermoord hebt die je moet vermoorden om de Dark Brotherhood te killen komt Lucien Lechance langs als je gaat slapen en dan wordt je ook vampier. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Man dit wordt me eerste spel die ik koop op me 360 ^_^, heel erg binnekort dus. Hebben jullie ook tips om te beginnen en zo? Ik bedoel : Welk ras zou ik nemen, is een Archer goed, kosten items veel ingame? Etc...

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Lucienne is geen vampier maar volgens mij de "Listener" van The Black Hand (Groep boven The Dark Brotherhood)

Ik las net dit:

Shivering Isles and Knights of the Nine in one big box of RPG love, out September

Bethesda's fantasy RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion is to be released in Game of the Year edition form in September.

The edition, which will release for PC, Xbox 360 and PS3, contains the original game, first full expansion Shivering Isles and download content Knights of the Nine.

Oblivion impressed us with its epic, free-form gameplay and gorgeous fantasy world. Fans were treated to another 30 hours or so of new adventuring when Shivering Isles arrived, while Knights of the Nine introduced a new faction and quests.

Oblivion won the UK's Ultimate Game of the Year award at last year's Golden Joystick ceremony.

July 9, 2007

Bron: Cheatplanet.com

Mijn vraag: Moet je Knights Of The Nine downloaden of zit het spel er zelf in?

EDIT: Want ik wil hem zeker kopen :Y

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

The edition, which will release for PC, Xbox 360 and PS3, contains the original game, first full expansion Shivering Isles and download content Knights of the Nine.

Deze editie, welke uitkomt voor pc, xbox 360 en ps3, bevat de originele game, eerste uitbreiding Shivering Isles en downloadbaar content Knights of the Nine.

dus alles zit er in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lucienne is geen vampier maar volgens mij de "Listener" van The Black Hand (Groep boven The Dark Brotherhood)

Hij is ook Listener maar daarom kan hij ook nog wel vampier zijn.(maar hij is nog niet zo lelijk dus ik denk eigenlijk ook niet dat hij vampier is. :puh:)

Want de count van Skingrad is toch bijv. ook vampier terwijl hij count is

Shivering Isles and Knights of the Nine in one big box of RPG love, out September

Bethesda's fantasy RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion is to be released in Game of the Year edition form in September.

The edition, which will release for PC, Xbox 360 and PS3, contains the original game, first full expansion Shivering Isles and download content Knights of the Nine.

Oblivion impressed us with its epic, free-form gameplay and gorgeous fantasy world. Fans were treated to another 30 hours or so of new adventuring when Shivering Isles arrived, while Knights of the Nine introduced a new faction and quests.

Oblivion won the UK's Ultimate Game of the Year award at last year's Golden Joystick ceremony.

July 9, 2007

Bron: Cheatplanet.com

Mijn vraag: Moet je Knights Of The Nine downloaden of zit het spel er zelf in?

EDIT: Want ik wil hem zeker kopen :Y

Volgens mij is dit alleen Knights Of The Nine en niet al die andere dingen bijv Frostcrag Spire, Dunbarrow cove enz... Er staat op de officiele site niets over die downloadible content (die gebouwen die ik net al typte) alleen over Knights of the Nine zelf.

Knights of the Nine features an all-new faction and quests for noble characters and answers many of the questions surrounding the Ayleid ruins found throughout Oblivion. Players can join a new faction and found their own order of holy knights – leading them into battle against a sorcerer-king and his demonic minions while exploring massive dungeons and searching for legendary relics – the holy armor and weapons of the Divine Crusader.

die zitten er geloof ik niet in maar ik zal het even nakijken. :Y

Man dit wordt me eerste spel die ik koop op me 360 ^_^, heel erg binnekort dus. Hebben jullie ook tips om te beginnen en zo? Ik bedoel : Welk ras zou ik nemen, is een Archer goed, kosten items veel ingame? Etc...

IB

Het ras moet je eigenlijk zelf kiezen waar je zelf van houd.

Houd je meer van boogschieten dan kun je een WoodElf zijn.

houd je meer van zwaardvechten kun je beter een imperial of iets in die richting zijn

Houd je meer van magic een High Elf of een Breton.

Maar je moet wel goed lezen!

Want de keuzes die je in het begin maakt kun je later niet meer veranderen!

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Races

Hier kun je nog even nakijken waar elk ras goed in is enz.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat Oblivion op een NVIDIA GeForce 7500 LE videokaart?

Alvast bedankt,

Seva.

ATI X1900 series

ATI X1800 series

ATI X1600 series

ATI X1300 series

ATI X850 series

ATI x800 series

ATI x700 series

ATI x600 series

ATI Radeon 9800 series

ATI Radeon 9700 series

ATI Radeon 9600 series

ATI Radeon 9500 series

NVIDIA GeForce 7800 series

NVIDIA GeForce 6800 series

NVIDIA GeForce 6600 series

NVIDIA GeForce 6200 series

NVIDIA GeForce FX series

Deze videokaarten worden ondersteunt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Oblivion is geil,me pc gaat er perfect mee,maar soms heeft hij Lagg problemen(maar dat komt omdat een bericht kreeg van Apple om up te daten).De eerste quest was moeilijk(maar ja,hij stond op middelmatig),maar wanneer kun je op paarden zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...