Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

hoe drink je bloed ?? :$ :$

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Ga naar iemand toe die slaapt (doe een zwerver die zijn makkelijk want die liggen op straat) en dan klik je spatie dan staat er of je wilt praten of bloed wilt zuigen klik dan op de bloed zuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

als het pc is weet ik het moet je gewoon je pijlen en boog selecteren en dan klikken

ik denk dat dit voor Xbox 360 en PS3 hetzelfde zal zijn gewoon Boog en pijl selecteren en op de knop voor aanvallen duwen

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Joh? :schater:

Even een vraag: Als ik laad om de Cheydinhal Sanctuary (Dark Brotherhood) probeer binnen te komen zie ik de tekst staan: "The Cheydinhal Sanctuary is one of many spreaded across the Imperial Province."

Dat zou dus moeten betekenen dat er meer dan 1 (Cheydinhal) moeten zijn in Cyrodill (Imperial Province)

Als die er zijn waar zijn ze?

En zal je als Listener van The Black Hand ruzie krijgen met de inwoners van de andere Sanctuarys?

Verrity

Link to comment
Delen op andere websites

Joh? :schater:

Even een vraag: Als ik laad om de Cheydinhal Sanctuary (Dark Brotherhood) probeer binnen te komen zie ik de tekst staan: "The Cheydinhal Sanctuary is one of many spreaded across the Imperial Province."

Dat zou dus moeten betekenen dat er meer dan 1 (Cheydinhal) moeten zijn in Cyrodill (Imperial Province)

Als die er zijn waar zijn ze?

En zal je als Listener van The Black Hand ruzie krijgen met de inwoners van de andere Sanctuarys?

Verrity

Er is maar een Dark Brotherhood Sanctuary, en dat is die in Cheydinhal. Daarnaast kan je 1 keer per week naar de night mother, voor wat extra geld en nieuwe members. Dit kan natuurlijk alleen als je Listener bent. Ook heb je nog 'dead drop' locaties, maar dit zijn geen sanctuary's, enkel boomstammen waaruit je missies moet halen. Op het einde gaan vrijwel alle andere members dood, na een rel over een verader. Meer kan ik helaas niet zeggen, want ik ben bang dat ik het hele verhaal verklap van The Dark Brotherhood.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee, ik ben al Listener van The Dark Brotherhood al ruim 3 weken -.-' Verklaar je nader..

De verader 'Lucien Lachambre' (ik weet niet of ik het goed schrijf) geeft je allerlei dead drop opdrachten om members van the sanctuary te vermoorden, en uiteindelijk kom je erachter dat je opgelicht wordt, dit meld Lucien zelf. Je moet de verader zien te vinden, en na een ontmoeting met de nightmother zegt Lucien haar te willen vermoorden, zonder succes. Hij wordt vermoord en jij wordt door de nightmother als nieuwe Listener aangewezen, en je krijgt dan vrijwel alle informatie die je nodig hebt, en daarin wordt enkel de Cheydinhal Sanctuary genoemd, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er nog meer Sanctuary's zijn. Wat me wel logisch lijkt is dat er ooit sanctuary's in anders steden waren, maar dat die nu allemaal weg zijn. Dit kan ik niet bevestigen, maar het lijkt me het meest logische..

Link to comment
Delen op andere websites

Ff een screen genomen van Oblivion

Ik ben nu bezig aan de story line,ik ben bijna klaar,nog iets van 8 quest's en ik ben klaar.

Ik ben een aragion,omdat die kunnen ademen onder water,en water en ik gaan niet samen in games :schater:

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee, ik ben al Listener van The Dark Brotherhood al ruim 3 weken -.-' Verklaar je nader..

De verader 'Lucien Lachambre' (ik weet niet of ik het goed schrijf) geeft je allerlei dead drop opdrachten om members van the sanctuary te vermoorden, en uiteindelijk kom je erachter dat je opgelicht wordt, dit meld Lucien zelf. Je moet de verader zien te vinden, en na een ontmoeting met de nightmother zegt Lucien haar te willen vermoorden, zonder succes. Hij wordt vermoord en jij wordt door de nightmother als nieuwe Listener aangewezen, en je krijgt dan vrijwel alle informatie die je nodig hebt.

Ik vrees dat je het een beetje fout hebt vertelt ik verbeter je dus even:

De verader ""Lucien Lechance" Geeft je allerlei Dead Drop opdrachten die je gewoon opvolgt.

Als je een moord in Bravil hebt voltooid komt Lucien langs om je te vertellen dat je leden van The Dark Brotherhood hebt vermoord! Je moet de verader zien te vinden, en je dan rapporteren in Applewatch (Waar je de familie Draconia moest omleggen.) Je reist af naar Anvil en je komt erachter dat iemand wraak wou nemen op Lucien & Jou! Je gaat naar Applewacht waar Lucien op een gruwelijk manier is afgeslacht door de 3 speakers en 1 Listener. (Die vrouw ja.) Daarna gaan jullie naar Bravil om de Night Mother om hulp te vragen hoe het verder moet met The Black Hand & The Dark Brotherhood. Dan blijkt dat de Listener een misstap heeft gemaakt en Lucien ten onrechte heeft vermoord. Dan blijkt ook dat 1 van de Speakers de verader is en vermoord zijn 2 mede-Speakers en gaat dan achter The Night Mother aan. Jij moet hem vermoorden en dan ben Jij, The Night Mother & Listener over. Zij wordt dan jouw Speaker (degradatie) en jij wordt een Listener. Je krijgt dan alle informatie die je nodig hebt, Dan ga je naar Cheydinhal en vertelt je nieuwe Speaker je nog even wat..

O ja Seva: Wat voor model hebben de helemn van Argonians? Die van Imperials/Bretons/Nords zijn hetzelfde volgens mij. Maar Kajitt en Argonians hebben snuiten dus...?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee, ik ben al Listener van The Dark Brotherhood al ruim 3 weken -.-' Verklaar je nader..

De verader 'Lucien Lachambre' (ik weet niet of ik het goed schrijf) geeft je allerlei dead drop opdrachten om members van the sanctuary te vermoorden, en uiteindelijk kom je erachter dat je opgelicht wordt, dit meld Lucien zelf. Je moet de verader zien te vinden, en na een ontmoeting met de nightmother zegt Lucien haar te willen vermoorden, zonder succes. Hij wordt vermoord en jij wordt door de nightmother als nieuwe Listener aangewezen, en je krijgt dan vrijwel alle informatie die je nodig hebt.

Ik vrees dat je het een beetje fout hebt vertelt ik verbeter je dus even:

De verader ""Lucien Lechance" Geeft je allerlei Dead Drop opdrachten die je gewoon opvolgt.

Als je een moord in Bravil hebt voltooid komt Lucien langs om je te vertellen dat je leden van The Dark Brotherhood hebt vermoord! Je moet de verader zien te vinden, en je dan rapporteren in Applewatch (Waar je de familie Draconia moest omleggen.) Je reist af naar Anvil en je komt erachter dat iemand wraak wou nemen op Lucien & Jou! Je gaat naar Applewacht waar Lucien op een gruwelijk manier is afgeslacht door de 3 speakers en 1 Listener. (Die vrouw ja.) Daarna gaan jullie naar Bravil om de Night Mother om hulp te vragen hoe het verder moet met The Black Hand & The Dark Brotherhood. Dan blijkt dat de Listener een misstap heeft gemaakt en Lucien ten onrechte heeft vermoord. Dan blijkt ook dat 1 van de Speakers de verader is en vermoord zijn 2 mede-Speakers en gaat dan achter The Night Mother aan. Jij moet hem vermoorden en dan ben Jij, The Night Mother & Listener over. Zij wordt dan jouw Speaker (degradatie) en jij wordt een Listener. Je krijgt dan alle informatie die je nodig hebt, Dan ga je naar Cheydinhal en vertelt je nieuwe Speaker je nog even wat..

O ja Seva: Wat voor model hebben de helemn van Argonians? Die van Imperials/Bretons/Nords zijn hetzelfde volgens mij. Maar Kajitt en Argonians hebben snuiten dus...?

Argonians kunnen alle helmen dragen,een Imperial helm lukt toch bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...