Jump to content

Het Grote Oblivion Topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Je moet voor die andere quest van die boeken naar het graf van een prins, activeer nu deze quest en ga naar The Green Emperor Way oid en volg deze tot het graf. Nu wacht je tot het 12 uur 's middags is en activeer het graf.

Veel succes! :Y

Is er geen kaartje van dit want ik heb geen idee waar ik dit kan vinden?

Verder kon ik idd die blauwe marker weghalen

En ik kreeg net bericht dat het dagboek al geleverd is en nu moet ik weer naar de garden of dareloth om te kijken of er nog een andere manier is maar ik ben al een uur aan het rondlopen rondom Imperial city (want daar lag dat tog?) Maar ik kan het nergens meer vinden :( .

Je moet om 12.00(s'middags)bij een graf zijn(het grootste graf),dan moet je ergens gaan,meer vind je wel bij de informatie en de kaart.

• Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

68

• Verrity

23

• M4X

19

• Backsmash

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet voor die andere quest van die boeken naar het graf van een prins, activeer nu deze quest en ga naar The Green Emperor Way oid en volg deze tot het graf. Nu wacht je tot het 12 uur 's middags is en activeer het graf.

Veel succes! :Y

Is er geen kaartje van dit want ik heb geen idee waar ik dit kan vinden?

Verder kon ik idd die blauwe marker weghalen

En ik kreeg net bericht dat het dagboek al geleverd is en nu moet ik weer naar de garden of dareloth om te kijken of er nog een andere manier is maar ik ben al een uur aan het rondlopen rondom Imperial city (want daar lag dat tog?) Maar ik kan het nergens meer vinden :( .

Je moet om 12.00(s'middags)bij een graf zijn(het grootste graf),dan moet je ergens gaan,meer vind je wel bij de informatie en de kaart.

Het is niet het grootste graf :Y Maar wel een van de grotere het is zo'n klein rond ding.

Eigenlijk best wel dom er lopen telkens mensen daar ook op het kerkhof en dan zal nooit iemand het gezien hebben :puh:

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Ik moet nu in Jearls house gaan, maar ik heb daar of een lockpick of de sleutel van hebben. Waar vindt ik lockpicks of de sleutel?

Geplaatst:
Ik moet nu in Jearls house gaan, maar ik heb daar of een lockpick of de sleutel van hebben. Waar vindt ik lockpicks of de sleutel?

Lockpicks zijn random loots, die kan je dus vrijwel overal aantreffen. Meestal zonder veel resultaat, want je vind er 1 per ongeveer 20 kratten of dozen. Als je lid bent van The Thieves Guild kan je lockpicks bemachtigen bij de fences, dit zijn de mensen die gestolen goederen kopen. Hier kan je maximaal 100 lockpicks voor 600 gold kopen. Als je nog geen lid van The Thieves Guild bent kan je wel naar Armand Christophe gaan, in het Waterfront District, het afgelegen schiereilandje bij de Imperial City. Armand verkoopt steeds 5 lockpicks voor een klein bedrag, dit kan je zovaak doen als je wilt.

Geplaatst: (bewerkt)

Doe de quest van de Shrine of Nocturnal die ligt vlak aan de weg aan de rechterkant van Leyawiin en dan krijg je een Skeleton key en dat is een lockpick die niet kapot kan. :Y

Hier ligt die http://www.uesp.net/oblivion/map/obmap.sht...ine%20(Daedric)

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Lockpicks gebruiken is niet zo moeilijk als het lijkt hoor. Het is een soort van minigame. Voor dat je een slot wil lockpicken doe een quicksave. En ik heb ook een ritme ontdekt dat veel gebruikt wordt in die minigame: druk niet, druk wel, druk niet, druk wel enzovoort. Dit werkt toch bij mij. Al is het patroon bij de 4e of 5e blokje meestal anders, klik eerst een paar keer niet en als het je een goed moment lijkt klik. :)

Geplaatst:

Ok dat is nu gelukt en ik heb die vrouw vermoord en ze heeft een basement key hij zegt het volgende:

I found a key marked basement key perhaps this clue can help me locate a mythic dawn agents base in bruma.

Maar de marker wijst nog steeds naar jearls huis :O en ik weet niet wat ik daar nog moet doen :O

Geplaatst:
Ok dat is nu gelukt en ik heb die vrouw vermoord en ze heeft een basement key hij zegt het volgende:

I found a key marked basement key perhaps this clue can help me locate a mythic dawn agents base in bruma.

Maar de marker wijst nog steeds naar jearls huis :O en ik weet niet wat ik daar nog moet doen :O

Probeer anders te lezen wat er in je quest gedoe staat want daar staat ook meestal wel waar je heen moet en wat je moet doen. :Y

Geplaatst:

Ga naar Jeal z'n huis en zoek de kelder deur(dicht bij een tapijt)en dan moet je iets pakken,maar kijk naar de quest dinges.

• 4 weken later...
Geplaatst:

*BUMP*

Ik heb Oblivion voor PS3.

Ik zit nu ergens in Skingrad waar de gaurds rood armor aanhebbe ofzow :duh:

En ze zeggen dat je daar sweetrolls kunnen kopen.

Maar waar is die bakkerij dan?

PS: ik ben ook nog bezig met The Amulet Of KIngs af te geven bij een gast die de emperor zei voor z'n dood..

Waar is die stad dan?

:cya:Dastard

Geplaatst:
*BUMP*

PS: ik ben ook nog bezig met The Amulet Of KIngs af te geven bij een gast die de emperor zei voor z'n dood..

Waar is die stad dan?

De guards hebben in bijna elk stadje een andere armor aan, want elke stadje heeft zijn eigen armor. Sweetrolls kan je vrijwel overal kopen, en niet alleen in Skingrad. Kijk eens bij een willekeurige 'Inn', daar verkopen ze altijd eten. Daarnaast kan je eens in de mages guild kijken, daar liggen bijna altijd Sweetrolls op tafel, die je gratis en voor niets kan pakken als je lid bent van de mages guild. Als je 'The Amulet of Kings' als active quest instelt dan krijg je een rood blipje op je kaart, en beneden op je kompas. Die moet je gewoon volgen en dan kom je vanzelf bij het stadje of dorpje dat je zoekt ;)

Geplaatst:
*BUMP*

Waar is die stad dan?

De guards hebben in bijna elk stadje een andere armor aan, want elke stadje heeft zijn eigen armor. Sweetrolls kan je vrijwel overal kopen, en niet alleen in Skingrad. Kijk eens bij een willekeurige 'Inn', daar verkopen ze altijd eten. Daarnaast kan je eens in de mages guild kijken, daar liggen bijna altijd Sweetrolls op tafel, die je gratis en voor niets kan pakken als je lid bent van de mages guild. Als je 'The Amulet of Kings' als active quest instelt dan krijg je een rood blipje op je kaart, en beneden op je kompas. Die moet je gewoon volgen en dan kom je vanzelf bij het stadje of dorpje dat je zoekt ;)

Je kunt ze inderdaad overal kopen maar ze zeggen in Skingrad omdat degene die ze maakt daar woont. Dat was daht ik Salmo the Baker, die woont in het noordelijke gedeelte, loop het pad voor de kerk af en dan loop je tegen zijn huis aan.

En als je iemand over wijn hoort zullen ze het ook over Skingrad hebben want in Skingrad heb je de 2 grootste wijn plukkers, kijk maar eens bij de Westerse uitgang van de stad.

Dat zijn de Surlie brothers en Tamika wines :puh:

Geplaatst:
Bedankt!

Nu zit ik nog altijd in Skingrad.

En hoe kun je je level omhoogdoen?

Je level gaat omhoog als al je major skills omhoog gaan. Je major skills zijn je belangrijkste skills, en die zijn bij elk ras anders. Train ze totdat je een bericht krijgt dat je moet rusten, en zoek dan een bed op. Nadat je een uur (of langer) hebt geslapen wordt je level 2, en dan kun je 3 van je 10 allerbelangrijkste skills omhoog laten gaan ;)

Geplaatst:
Bedankt!

Nu zit ik nog altijd in Skingrad.

En hoe kun je je level omhoogdoen?

Je level gaat omhoog als al je major skills omhoog gaan. Je major skills zijn je belangrijkste skills, en die zijn bij elk ras anders. Train ze totdat je een bericht krijgt dat je moet rusten, en zoek dan een bed op. Nadat je een uur (of langer) hebt geslapen wordt je level 2, en dan kun je 3 van je 10 allerbelangrijkste skills omhoog laten gaan ;)

Bedankt!

Ben al level 3 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...