Slimm Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Zoals in het begin van het topic te lezen is had ik dit spel al op de PC, maar dat ging vaak stotterig en daarom ben ik daar mee gestopt, nu heb ik een PS3 en heb ik hem daar voor gekocht en het is echt weer super! Blijft een toffe game, ben nu lvl 4 en eigenlijk niet echt met de main quest bezig maar met de knights of the nine quest. Wel balen dat de GOTY editie uitkomt morgen met Shivering Isles erin, daar wist ik niks van . Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Zoals in het begin van het topic te lezen is had ik dit spel al op de PC, maar dat ging vaak stotterig en daarom ben ik daar mee gestopt, nu heb ik een PS3 en heb ik hem daar voor gekocht en het is echt weer super! Blijft een toffe game, ben nu lvl 4 en eigenlijk niet echt met de main quest bezig maar met de knights of the nine quest. Wel balen dat de GOTY editie uitkomt morgen met Shivering Isles erin, daar wist ik niks van . Mooi dat ie je bevalt Als je internet hebt kun je hem ook via Playstation Netwerk dowloaden dacht ik. Dit kost natuurlijk wel geld. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik zit nu bij de quest blood of deadra. en ik moet de shrine of azura activeren. Echter kom er dan te staan: azura Wan ik geloof dat je niet zomaar hogerop kan komen door te vechten? Reageren
Slimm Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik zit nu bij de quest blood of deadra. en ik moet de shrine of azura activeren. Echter kom er dan te staan: azura Wan ik geloof dat je niet zomaar hogerop kan komen door te vechten? Misschien dat dit je helpt: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Azura%27s_Shrine Ik heb een vraag, als je enchant van een bepaald wapen op is, kan je die op een manier weer bijvullen? Reageren
Verrity Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ja, in bijna alle Mages Guilds kan je voor geld je wapen rechargen. In de Arcane Universiteit is er ook een. Met een "Varla steen" kun je dit ook doen. Deze kun je vinden (meestal hééél diep.) in Aylied Ruins. Zoals: - Vilerin (Tegenover uitgang Imperial Prison Sewers) heeft er eentje. Ik ben zelf nooit echt vaak in die ruienes gegaan.. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik raad je aan om Varla Stones te zoeken want rechargen in the mages quild of andere winkels is flink duur Reageren
Verrity Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Er is een glitch, die volgens mij al vrij bekend is: Doe Vampire Cure (Als je gebeten wordt door een vamp..) je moet een hele hoop ingedrienten zoeken maar dat is het wel waard: Vampire Cure Als je klaar bent moet Je Count Hassildor of Skinrad een cure bezorgen. Daarna kun je vragen om je reward. als je een snelle duim hebt en veel geduld kun je achter mekaar X(PS3) A(XBOX 360) of iets anders drukken (PC) zal wel ENTER zijn. En hoe hoger je level is hoe meer je geld je steeds krijgt MAAR PAS OP!!! Na een tijdje zal de reward optie verdwijnen.. Zo kun je zonder alteveel moeite je armor steeds weer laten maken je wapens rechargen ALLES KOPEN wat je wilt. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Er is een glitch, die volgens mij al vrij bekend is:Doe Vampire Cure (Als je gebeten wordt door een vamp..) je moet een hele hoop ingedrienten zoeken maar dat is het wel waard: Vampire Cure Als je klaar bent moet Je Count Hassildor of Skinrad een cure bezorgen. Daarna kun je vragen om je reward. als je een snelle duim hebt en veel geduld kun je achter mekaar X(PS3) A(XBOX 360) of iets anders drukken (PC) zal wel ENTER zijn. En hoe hoger je level is hoe meer je geld je steeds krijgt MAAR PAS OP!!! Na een tijdje zal de reward optie verdwijnen.. Zo kun je zonder alteveel moeite je armor steeds weer laten maken je wapens rechargen ALLES KOPEN wat je wilt. Er is nog een glitch in die Quest namelijk als je het verhaal al gehaald hebt kan het zijn dat je als je de ingredienten moet inleveren je geen bloodgrass kan inleveren. Dit is te verhelpen met een cheat. Reageren
Verrity Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 The Mystic Emperium In Imperial City/Market heeft wel dit soort spullen.. Reageren
Slimm Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Bedankt voor de reacties, maar ik ben erachter gekomen dat je ook gewoon een soulstone kan gebruiken om je wapen weer op te chargen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Maar je hebt geloof ik wel een grand soulgem nodig om hem volledig vol te krijgen. (of natuurlijk meerdere minder goeie) Reageren
Verrity Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik heb The Elder Scrolls IV: Oblivion Game Of The Year Edition gekocht, Ik ben bijna klaar met de o zo gekke Shivering Isles (Main Quest) Maar ik weet nu niet hoe ik Knights Of The Nine moet starten.. Wie weet??? Reageren
M4X Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik heb The Elder Scrolls IV: Oblivion Game Of The Year Edition gekocht,Ik ben bijna klaar met de o zo gekke Shivering Isles (Main Quest) Maar ik weet nu niet hoe ik Knights Of The Nine moet starten.. Wie weet??? Ik hoop dat de PS3 versie hetzelfde is als de PC versie De eerste quest van de Knights of The Nine, en meteen de langste en de moeilijkste, is Pilgrimage. Deze quest start je bij de Profeet in Anvil, die daar ongeveer tegenover de kerk te vinden is. Je moet voor hem een 'Pilgrimage' maken, dat houdt in dat je bij alle 9 altaren die verspreid zijn over heel Tamriel moet bidden. Gelukkig krijg je wel een kaartje mee. Ook krijg je als reward een infamy van 0, dus je kan deze het beste doen na de thieves guild en na de dark brotherhood, want dan is je infamy altijd heel hoog. Hier vind je meer info over de quest. Daarna volgen er nog veel quests waarbij je in elke quest een onderdeel van een speciaal armor moet vinden, bijvoorbeeld 'gauntlets of the crusader', of 'boots of the crusader'. Op het laatste moet je de vijand van de knights of the nine, Umaril, verslaan. Reageren
Verrity Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Het is XBOX 360, maar goed ik ga het meteen proberen bedankt Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Was vandaag nieuwe uitbreiding gekomen op Xbox 360. Nieuwe kasteel die helemaal voor jouw is in de buurt van Anvil. Kasteel is vet! Zal ook wel binnenkort op PS3 & PC komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.