Jump to content

Het Grote Oblivion Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds kort ook Oblivion, ik ga sowieso opnieuw beginnen, heavy armor en blades bevallen me niet echt :puh:

Ik heb een klein vraagje over het spel, als je items steelt, dan komen ze in je inventory te staan met een rood handje erbij, hoe gaat dit handje weg zodat iedereen denkt dat de gestolen items van jou zijn?

• Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

68

• Verrity

23

• M4X

19

• Backsmash

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb sinds kort ook Oblivion, ik ga sowieso opnieuw beginnen, heavy armor en blades bevallen me niet echt :puh:

Ik heb een klein vraagje over het spel, als je items steelt, dan komen ze in je inventory te staan met een rood handje erbij, hoe gaat dit handje weg zodat iedereen denkt dat de gestolen items van jou zijn?

Dat kan volgens mij nooit weg, ik heb nog nooit meegemaakt dat het weg kan. Wel kun je de items verkopen bij mensen van de Thieves Guild. Als je dat dan terugkoopt is het weer weg. Misschien kun je het via de console weghalen. Maar daar heb ik geen verstand van, heb Oblivion op de ps3.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Dit is op geen manier weg te halen.

Het houd in dat jij die spullen niet aan een eerlijke koper kan verkopen. Je kunt die spullen alleen aan leden van de Thieves Quild verkopen.

Dit is op geen manier weg te halen.

Het houd in dat jij die spullen niet aan een eerlijke koper kan verkopen. Je kunt die spullen alleen aan leden van de Thieves Quild verkopen.

Je zou het gestolen item eventueel weer terug kunnen kopen van de leden ("fences") van de Thieves Guild. Het rode handje zal dan verdwenen zijn. Je zult echter ook wat verlies maken. Mensen zullen niet meer kunnen zien dat je het item gestolen hebt en je kan het dus ook aan een eerlijke koper verkopen. Dit truukje wordt vaak gebruikt door mensen die roleplayen. :)

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:
Is Oblivion ook voor de PC en/of PS2?

Waar kun je hem kopen?

-

Alleen verkrijgbaar op PC ( en op Xbox 360 en ps3)

Je kunt hem bijnae winkels kopen waar ze gams verkopen voor ongeveer 20 euro.

• 8 maanden later...

Het grote Oblivion topic

Hierbij open ik het grote Oblivion topic . De meeste weten wel al wat dit inhoud , maar voor zij die het niet weten : hier mag je alle glitches , ontdekkingen , mods , screens , hulp-aanvraag , ... posten . Je kan natuurlijk ook gewoon praten over Oblivion .

*The Elder Scrolls 4 : Oblivion*

Ontwikkelaar: Bethesda Softworks

Uitgever: 2K games

Genre: Role-play

Platforms: PC , Xbox , PS3

Aantal spelers: 1 , maar een online mod

Release: Al gereleased .

Demo: Is er niet .

Trailer :

Gameplay van L0rdVega :

Bewerkt: door Dakendak
Het grote Oblivion topic

Hierbij open ik het grote Oblivion topic . De meeste weten wel al wat dit inhoud , maar voor zij die het niet weten : hier mag je alle glitches , ontdekkingen , mods , screens , hulp-aanvraag , ... posten . Je kan natuurlijk ook gewoon praten over Oblivion .

KLIK

Ik zou eerst even dit lijstje even invullen voordat je topic gesloten word.

[size=5][color="#FF0000"]*Naam Spel*[/color][/size]
[b]Ontwikkelaar[/b]
[b]Uitgever[/b]
[b]Genre[/b]
[b]Platforms[/b]
[b]Aantal spelers[/b]
[b]Release[/b]
[b]Demo[/b]

>>> Door Visser23: Hier is de crew voor ;) Dus dit hoef jij niet te doen.<<<

Bewerkt: door Visser23
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ja , dit vind ik inderdaad ook leuk :D . Maar , ik weet dat dit topic nooit iets gaat worden , omdat het al een oud spel is . Daarentegen open ik een nieuw topic: Het grote Motorstorm:arctic edge forum :D

Geplaatst:

Dit was mijn eerste stap ooit naar een RPG en heb er echt van genoten.

Heb hem helaas verkocht maar mischien dat ik binnenkort de GOTY versie even haal.

Shivering Islands heb ik nog nooit kunnen onderzoeken namelijk. :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb hem helaas verkocht maar mischien dat ik binnenkort de GOTY versie even haal.

Voor mij ook de eerste stap naar RPG. Heb wel GOTY editie en het is de moeite waard. Shivering Isles en The Knights of the Nine zijn super leuke uitbreidingen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor mij ook de eerste stap naar RPG. Heb wel GOTY editie en het is de moeite waard. Shivering Isles en The Knights of the Nine zijn super leuke uitbreidingen.

Ja , dat is waar , maar ik vind het wel spijtig dat dit topic niet zo ... Succesvol is . Maar dit is echt een prachtgame ! Ze zeggen dat de volgende TES er zoals in het echt gaat uitzien ! (De graphics)

Geplaatst:

Onlangs heb ik oblivion + bioshock G.O.T.Y. dualpack voor 20 euro zien staan + ernaast shivering isles voor 60 euro ... effe me kamer doorzoeken, en misschien zal je binnenkort in me xfire miniprofile (zie: men signature) TES IV: Oblivion zien staan.

Ja , dat is waar , maar ik vind het wel spijtig dat dit topic niet zo ... Succesvol is . Maar dit is echt een prachtgame ! Ze zeggen dat de volgende TES er zoals in het echt gaat uitzien ! (De graphics)

Heb je toevallig al Morrowind geprobeert? De voorloper van Oblivion? Ik vind die zelf nóg beter dan Oblivion. Meer vrijheid, quests en groter. Voor €5,00 te koop of op een andere manier... Maar het is echt de moeite waard :)

Bewerkt: door Reinier93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...