louistje Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 :huh: weet iemand waar de kerk in gta2 ligt ik ken het spel niet goed en vind bijna niets Reageren
Robienske Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 De kerk is waar je start als je een nieuw spel laad of saved. Reageren
Majus Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 In het begin , begin je bij de kerk dan ga je gewoon naar de telefoon en dan krijg je een kleine rondleiding in de stad , zo weet je al wat meer over de bendes , omat je zegt dat je het spel niet goed kent Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Jups; De kerk is in elk level waar je begint. De schotel van de TV Van wijst altijd naar de kerk, en wel naar het punt waar je kan saven. Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Ik was me aan het vervelen, en kwam plots tot het idee om gta2 even te gaan spelen. Alleen ik ben mijn boekje (krijg je bij de cd) kwijt en wist dus niet meer hoe dat spel werkte. Ik was best vrij ver gekomen en wou hem opslaan, alleen wist ik niet meer hoe. Van alles geprobeert, en toen is mijn computer vast gelopen. <_< Hoe sla je eigenlijk op in gta2 ? :huh: (het is namelijk een tijdje geleden dat ik dat spel gespeelt heb) Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Saven in GTA2 doe je bij de kerk, waar je ook begint in het level. Mocht je dit niet kunnen vinden; De schotel op de TV van wijst altijd naar het savepunt. Je hebt wel $50.000,= nodig om te saven. Zie ook dit topic. Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Oja! nu je zo zecht, weet ik het weer. Maar dat van die tv antenne op de van wist ik niet, dat kan nog wel eens van pas komen. Bedankt! Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Als je moet saven ben je wel een uur bezig met zoeken naar ''de kerk'' <_< Reageren
need my speed Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1. Bewerkt: 7 mei 2005 door need my speed Reageren
Joriz Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 de kerk ligt altijd ongeveer in het midden van het level. Ook rijden er voldoende TV vans door het spel als je hem niet kan vinden. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1. Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink: En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... Reageren
need my speed Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1. Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink: En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... In level 1 kan ik hem nog wel eens vinden maar in level 3 vind je de kerk echt niet...In level 2 vind je hem heel makkelijk. En in lvl 2 rijden inderdaad veel TV Vans rond. Bewerkt: 27 mei 2005 door need my speed Reageren
Damos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 is er ook een kerk in de andere levels?? Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Nogmaals: In elk level begin je bij de kerk. De schotel van de TV van wijst altijd naar deze kerk. Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Met welke knop kan ik mijn spel opslaan ? Alvast bedankt, JelleVD PS. 300ste bericht! Bewerkt: 10 augustus 2007 door jellevd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.