Jump to content

Jesus Saves: GTA2 opslaan


louistje

Recommended Posts

Een level is een andere benaming voor District. Zoals je al weet zijn er in GTA 2 drie Districten; Het Downtown District, het Residential District en het Industrial District. Om een level, District uit te spelen moet je een bepaalde hoeveelheid geld verzameld hebben. Hoe je aan dit geld komt maakt niet uit. Missies zijn uiteraard de makkelijkste en leukste bron van inkomsten.

In jouw geval moet je $1.000.000 verzamelen om het level uit te spelen en het Residential District vrij te spelen.

Edit hieronder: Het bedrag dat ik hierboven vermeld heb moet je zowiezo verzamelen om het level uit te spelen. Tenzij je gebruik wil maken van Cheats. En ja, dit gaat over het Downtown District.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • Lantyz

    3

  • -Richard-

    2

  • JelleVD

    2

Een level is een andere benaming voor District. Zoals je al weet zijn er in GTA 2 drie Districten; Het Downtown District, het Residential District en het Industrial District. Om een level, District uit te spelen moet je een bepaalde hoeveelheid geld verzameld hebben. Hoe je aan dit geld komt maakt niet uit. Missies zijn uiteraard de makkelijkste en leukste bron van inkomsten.

In jouw geval moet je $1.000.000 verzamelen om het level uit te spelen en het Residential District vrij te spelen.

Ik zit nog maar in het eerste hoor, Downtown district.

Tien uur spelen, en dan pas gesaved worden :duh:

..

:dans: MegaPiliot. :dans:

EDIT: Laat het maar hoor, die K*Tgame vliegt er evensnel af als hij erop is gekomen, en dat is redelijk vlug:)

:dans: MegaPilot. :dans:

De kerk is in ieder level het gebouw waar je begint. Het is te herkennen aan het Jesus saves neonbord. De TV Van, het voertuig om het savepunt mee te vinden, is overigens niet bijzonder zeldzaam.

Ik had Gta: 2, maar ik vond nooit een TV-Van, dus kon ik nooit saven. Een heel Level uitspelen duurde te lang, dus had ik Gta: 2 maar verwijderd. Ik vind Gta: 2 wel een leuke game, maar is er een Modificatie die ervoor zorgt dat je op elk moment een TV-Van kan spawnen? Zoja, dan download ik deze game weer. :)

Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Jesus saves, die is gewoon op het begin van het spel. Daar is die kerk. Daar is ook die grote neon-bord. Je moet wel 'n minimaal bedrag hebben om te saven. :duh:

Dat weet ik ook wel. :7

Maar ik bedoel als ik wat missies heb gedaan, dan vind ik het niet. En dus zoek ik een Modificatie om een TV-Van te spawnen. :)

Edit: @ hieronder: Ik kan me niet oriënteren in Gta: 2 hoor. :7

Ik bedoel dus: Als ik een missie heb gedaan, dan vind ik de weg niet meer naar het savepunt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

die is heel makkelijk te vinden die kerk, gewoon op de hoofdweg uitkomen en dan naar rechts onder rijden :Y

-PLAATJE-

Als je eenmaal de stad een beetje kent is het waarschijnlijk ook niet zo moeilijk, je kent dan namelijk alle zijwegen en weet precies waar je naar link of naar rechts of rechtdoor moet alleen wanneer je net begint met spelen is dat toch wel even anders. Toen ik mijn eerste missie wou gaan doen en dus een van de pijltjes moest volgen moest ik allemaal bochten maken en terugrijden omdat het bijvoorbeeld doodliep of de weg ging naar een plek waar ik helemaal niet wezen moest. Vaak neem ik dan gewoon zijwegen (wat ten koste gaat van mijn auto en de voetgangers in de steeg)..

Dat wou ik dus even zeggen erover, maar die grote weg daarentegen komt me wel bekend voor en ik ga proberen om (wanneer ik op de 'grote' weg kom) even te kijken of ik het kan vinden hoewel dat niet moeilijk hoort te zijn. Dat plaatje had ik trouwens ook al op WikiGTA alleen ik kon heen kaart in-game vinden dus daarom had ik de hoop opgegeven. :7

Bedankt iedereen voor alle hulp! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...