Jump to content

Eerste info lcs voor ps2


Eli R

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerfragger

    15

  • VforV

    14

  • Gunslinger

    6

  • quinton

    6

Ik herinner mij nog die goede oude tijd dat San Andreas nog niet uit was... In spanning wachtte ik op de eerste informatie. Toen kwam er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info stond én "Exclusive on PS2".

Ik geloofde het toen al niet en mijn ongeloof kwam uit.

Ik herinner mij nog die goede oude tijd dat Liberty City Stories nog niet uit was... In spanning wachtte ik op de eerste informatie. Toen kwam er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info stond én "Exclusive on PSP".

Ik geloofde het toen al niet en mijn ongeloof kwam uit.

Ik wacht in spanning op de eerste informatie over de volgende GTA. Straks komt er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info staat én "Exclusive on PS3".

Ik geloof het nu al niet en mijn ongeloof komt uit.

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

Ik herinner mij nog die goede oude tijd dat San Andreas nog niet uit was... In spanning wachtte ik op de eerste informatie. Toen kwam er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info stond én "Exclusive on PS2".

Ik geloofde het toen al niet en mijn ongeloof kwam uit.

Ik herinner mij nog die goede oude tijd dat Liberty City Stories nog niet uit was... In spanning wachtte ik op de eerste informatie. Toen kwam er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info stond én "Exclusive on PSP".

Ik geloofde het toen al niet en mijn ongeloof kwam uit.

Ik wacht in spanning op de eerste informatie over de volgende GTA. Straks komt er een of ander persbericht/interview waarin flink wat info staat én "Exclusive on PS3".

Ik geloof het nu al niet en mijn ongeloof komt uit.

Dat ook zo is,Het gebeurt al sinds Gta3 Dat ze zeggen dat het "'Exclusief is voor playstation2

Link to comment
Delen op andere websites

ofofofofof voor de ps2 versie in shoreside het deel achter de bergen er ook indoen hele nieuwe stad mischien (hop ik ) :cab:

lijkt me wel luek als er een nieuwe stad bij komt 8)

is er weer wat nieuws tebespreken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen bij me speelgoedwinkel dat LCS op 28 april uitkomt!(gelezen op release-board) zij krijgen hem al op 27-04 binnen( heb er al gelijk 1 apart laten zetten).

>>> Door Dizzee: Hiervoor moest je eigenlijk geen nieuw topic aanmaken. Er bestond al een grotere topic over LCS op de ps2. Bij deze heb ik dan ook beide topics samengevoegd. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ook zo is,Het gebeurt al sinds Gta3 Dat ze zeggen dat het "'Exclusief is voor playstation2

Nee, Sony heeft bepaalde rechten opgekocht waardoor de nieuwe GTA altijd eerst op hun console gereleased wordt en pas een half jaar later op de andere consoles.

Bij LCS was het exclusief voor PSP en het was NIET de bedoeling die ook naar de PS2 te brengen. Ik denk dat hij dan later ook op Xbox en PC zal komen, aangezien ze hem nu ook naar de PS2 brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

:$ dacht all dat liberty eerder heb gehoorde (wist namelijk dat het bij gta3 hoorde) dat ze dat een deel gingen gebruiken

8)

Ze gebruiken geen deel, dit verhaal speelt zich gewoon opnieuw in (het 3-jaar-jongere) Liberty City af, dezelfde stad als GTAIII.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hij komt nog later :-(

Eigenlijk maar goed ook :Y, kan ik nog wat verder sparen.

Ik ga 'm in iedere geval kopen :Y

Als ik zie dat een van m'n lievelingsliedjes erin zit, èn, omdat Liberty City erin zit, ben ik niet meer te houden :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...