Jump to content

Eerste info lcs voor ps2


Eli R

Recommended Posts

komt er op PS2 ook:

multiplayer ? :$ zoals ik de ps2 zie denk ik het nie mischien weet iemand anders er wat over.. ?

En

Hoe groot is die map van Liberty City Stories, volgens mij ook niet zo groot he ..

toch denk ik dat Liberty City Stories niet kan tippe aan Gta: SA :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerfragger

    15

  • VforV

    14

  • Gunslinger

    6

  • quinton

    6

Er is eigenlijk nog bijna niks bekend over de playstation2 versie.

Ook niet of er multiplayer in komt ik denk zelf eigenlijk van niet.

En de kaart van Liberty City is inderdaad niet zo groot, minstens 4 keer zo klein als San Andreas.

Kaart

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

komt er op PS2 ook:

multiplayer ? :$ zoals ik de ps2 zie denk ik het nie mischien weet iemand anders er wat over.. ?

En

Hoe groot is die map van Liberty City Stories, volgens mij ook niet zo groot he ..

toch denk ik dat Liberty City Stories niet kan tippe aan Gta: SA :sigaar:

GTA LCS is eigenlijk speciaal voor de PSP gemaakt. Dus eigenlijk een GTA voor on-the-road. Natuurlijk is GTA SA stukken beter qua graphics enzo maar San Andreas is een grote GTA. Ik zeg niet dat LCS niet als volwaardige GTA kan beschouwd worden, nee zeker niet. San Andreas is gewoon groter omdat het drie (!) steden zijn, terwijl GTA LCS enkel Liberty City als stad heeft, onderverdeeld in 3 eilanden.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk om die redenen al.. het is leuk om je collectie Gta games op pijl te houden maarja ik zie er niet zo veel in :N

GTA LCS is beter dan GTAIII (qua graphics) en de storyline is even lang als die van GTA Vice City (40 uur gameplay).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb effe een vraag:

Kan je bij Liberty City stories ook klerenwinkels binnen en clubs en restaurants enzo?

Zeg maar alles wat je bij San Andreas ook kan?

Nee :N, en om health bij te hebben moet je terug naar de goeie ouwe health pick-ups i.p.v. te eten. Het lijkt eigenlijk sterk op Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
8)8)8)8):*D:*D:*D:*D:bonk::bonk::bonk: gta op de ps2 lijkt me fantastisch ma als het net zo lelijk als op de psp is dan niet want dat vond ik gewoon lelijk het moet gewoon mooier als gta sa zijn ..ekker veel cheats...mooier..meer auto's en nog veel meer ..ik wil ook heel erg snel veel informatie :klap::klap::klap::klap::klap:
Link to comment
Delen op andere websites

8)8)8)8):*D:*D:*D:*D:bonk::bonk::bonk: gta op de ps2 lijkt me fantastisch ma als het net zo lelijk als op de psp is dan niet want dat vond ik gewoon lelijk het moet gewoon mooier als gta sa zijn ..ekker veel cheats...mooier..meer auto's en nog veel meer ..ik wil ook heel erg snel veel informatie :klap::klap::klap::klap::klap:

GTA Liberty City Stories is niet lelijk hoor op de PSP :N mooier dan GTA3 in ieder geval :Y

Ik denk niet dat de graphics beter dan San Andreas worden hoor :N

Ik denk wel dat er een kans is dat Rockstar de verhaallijn van Liberty City Stories misschien iets uitbreid voor de ps2 en/of misschien een online multiplayer toevoegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Klopt zoiets had ik al verwacht. Erg jammer, dat de multiplayer verwijderd is. Ik denk dat LCS-multiplay op de PSP minder wordt gespeeld dan op de PS2. Op de PS2 gaat veel makkelijker, je hoeft geen 2 PSP's te hebben om de multiplayer enzo te starten dus dat is veel beter. Wat wel mooi en logisch is is dat de grafics beter zijn, dat is beter voor WikiGTA en ook leuker voor de PS2 spelers omdat de TV toch heel veel pixels aankan. Eigenlijk heeft de PS2 versie nu een voordeel en een nadeel. »Hier« kun je ook praten over LCS op de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...