Jump to content

Club Penguin


Ferre

Recommended Posts

Kent en/of speelt iemand hier Club Penguin?

Het is een spel waarbij je als pinguin allerlei dingen kan doen. Een account is gratis, en die kan je aanmaken op Miniclip of de Club Penguin site. Je kunt met een account door het hele spel gaan, alleen je kan maar een beperkt aantal dingen. Als je alle mogelijkheden wilt hebben, dan moet je member worden. En dan kost geld. Als je member bent, kun je o.a. kleding kopen, en je kunt een grotere iglo krijgen.

Als je geen member bent, kun je gratis kleding krijgen (een hoedje o.i.d.), en een puffle/pet kopen. Die moet je kopen bij de Pet Shop, alleen je kunt alleen maar de blauwe kopen. Als je een puffle heb, kun je naar je iglo gaan. Het nadeel van een puffle is, is dat je hem wel moet voeren, laten spelen en moet laten slapen. Zelf he ik weleens gehad, dat ik hem een hele tijd niet had gevoert, en dat hij toen weg was gelopen. Om iets leuks te kopen, moet je coins verdienen. Je kunt hiervoor gaan vissen, een baantje bij de Pet Shop nemen, of bij de Coffee Shop. Ook kun je van een sneeuwberg afglijden, met een band. Als je wint krijg je 20 coins. Zelf vind ik Ice Fishing (vissen) het snelst geld verdienen, als je het tot het einde doet heb je al 120 coins.

Ik in het spel:

Username: Stegosaurus

Member: nee

Secret Agent: Ja

Pets/puffles: 2

En verder heb ik bijna alle gratis dingen :).

Als je je mening geeft, vertel dan ook waarom je iets vind. Dan heeft de rest er ook wat aan. Dank je.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    19

  • coole bob

    18

  • XboxGta

    12

  • Dynamic

    11

Top Posters In This Topic

Het is wel een grappig spel, voor even. Je hebt een klein leveltje en alles is een beetje eentonig. Er zijn niet veel verschillende dingen (denk aan kleding en baantjes). En wat is nou precies het doel van het spel? En ik snap ook niet waarom je voor dat spel gaat betalen. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals royboyvdv al zei, ik vind het eigenlijk ook wat eentonig:

Je hebt niet zo veel spelmogelijkheden...

Begint al snel te vervelen (bij mij toch :bonk:)

...

Ik ben mijn username eigenlijk al vergeten :puh:

EDIT: Ik weet mijn account weer, het is 'StijnVdS'

Bewerkt: door XboxGta
Link to comment
Delen op andere websites

Morgen komt er volgens mij ook een strand voor de penguins!

Maar sinds kort hem je ook een Mine. Nu heb je er ook het spel Cart Surfing, erg leuk alleen misschien aan de korte kant. Het is wel leuk, en als je gaat staan (Up toets) krijg je meer punten. Ook is je score per bocht hoger als je al vroeg naar een kant toe stuurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg de link naar dat spel een tijdje geleden van Silverwing, ik heb al een tijdje een account waar ik niet meer op speelde. Vandaag heb ik even m´n wachtwoord achterhaald en heb ik even gekeken ov er iets te doen was. :puh: Toen ik het wel speelde heb ik met vissen vangen 400 muntjes verdient, daarvan heb ik ook een puffle gekocht. :puh: Het spel is opzich best lollig maar het wordt snel eentonig, zeker als je geen member bent. De optie om op rare manieren te dansen en om sneeuwballengevechten te houden is geweldig! De simpele mini-games die erin verwerkt zijn maken het wel weer leuk, ook kan je soms dingen ontdekken (Dojo) en races houden. Als je je verveelt moet je het zeker is proberen, het kan een leuk tijdverdrijf zijn tegen de verveling. Ook is het leuk dat je veel winkels in kan, daar zijn meestal weer opdrachten verborgen waarmee je een mini-game kan spelen. Je moet vaak wel even zoeken voordat je ontdekt waar je op moet klikken voor een opdracht, maar dat maakt het wel leuker en minder eentonig. Kortom een leuk spelletje tegen de verveling, maar je moet het niet te lang spelen anders veroorzaakt het juist verveling. :puh:

«-------------------------»

Gameplay: 7/10

Graphics: 8/10

Geluid: 6/10

Originaliteit: 9/10

Speelduur: 4/10

Total Score: 6,8/10

«-------------------------»

Ik in het spel:

Username: Jowx

Member: Nee

Coins: 400

Pets/puffles: 1

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik weet het. Als ik het een half uurtje heb gedaan, dan kan ik er weer een halve week tegen aan. Vandaag is het hele landschap weer opgepimpt, en ik heb al die zwembandjes en een hawaii krans :D .

De zwembandjes kun je vinden in de Town»Night Club. De densvloer is nu een zwembad geworden, en ze liggen op een 'vlot'.

De Hawaii krans vind je op The Dock. Je ziet een hutje staan, en daar staan allemaal blauwe kransen, als je op een blauwe penguin klikt (waar geen naam onder staat), heb je hem :).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jullie record met coins en/of punten?

Sled Racing: 20 coins, je kan niet meer per keer :puh:.

Ice Fisching: 65 coins, dus 130 punten.

Cart Surfing: 1100 ongeveer, 110 coins.

Astro Barrier: Uhh 24 coins ongeveer.

Help catch Puffle's: 52 coins.

Cart Surfing vind ik het leukst om te doen, maar Ice Fisching verdient het beste als je boven de 60 vissen vangt. Je krijgt per vis 2 coins :*D . Bij Cart surfing het aantal punten : (gedeelt door) 10 :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook lid: oeneboy

coins: 14170 nog wat.

hoogste score mancala: 42

dingen in bezit:

puffle (blauw: naam: Go away), badeendzwemband, rode zonnebril, zwembandjes, hazenoren voor op hoofd, kerstmanmuts, pet met helikoptertje, groene hoed met groene bloem, mijnwerkershelm+drilboor, een strikje (stropdas), een fluitje, 2x een hawaiianse slinger (rood-geel-oranje en blauw) groen gestreepte sjaal, alle kleuren en achtergronden voor mijn card, alle hidden pins tot nu toe, penquin.

ik vind het wel leuk... vooral de feestjes zijn enig.

De zwembandjes kun je vinden in de Town»Night Club. De densvloer is nu een zwembad geworden, en ze liggen op een 'vlot'.

De Hawaii krans vind je op The Dock. Je ziet een hutje staan, en daar staan allemaal blauwe kransen, als je op een blauwe penguin klikt (waar geen naam onder staat), heb je hem .

klopt... maar er zijn nog 2:

een fluitje... op de beach... als je via de map op de vuurtoren klikt kom je bij een strand. daar zie je zon stoel staan en dar liggen allemaal fluitjes.

een gele zwemband in de vorm van een badeend: the plaza. je ziet daar ergens een doos staan met het bordje free ernaast. loop daar naar toe.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het en vind het leuk

Mijn naam is ThaPitbull

Wat is secret agent??

En die pets kun je toch niet houden als je geen member bent

BTW: ik heb zwembandjes!

Wel de blauwe puffle/huisdier :), ze zijn wel 800 coins.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...