Ferre Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) voor wie een member wilt worden , kijk eerst op mijn advertentie.ik heb een penguin met bijna al de oude kleding en items die je nu niet meer kan halen. en dat zorgt gegarandeerd voor veel bekijks! http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...26search%3DZoek Geen reclame hier op het forum, zie ook de GTAForum Regels en ik heb nog een vraagjehoe kan je een eigen foto van je penguin hier op internet zetten kan iemand me daar mee helpen doei Dubbelposten, in dit geval tripleposten (3×) is niet de bedoeling, bewerk gewoon je bericht. Antwoord op je vraag: Ga naar de GTAForum HelpDesk en druk Ctrl+F in, typ dan ImageShack in en dan kom je bij een punt uit hoe je een plaatje op het web kan zetten. Maar natuurlijk moet je eerst een plaatje maken, dat doe je met de knop Print Scr (Sys Rq) naast/in de buurt van F12 netzoals op dit plaatje: klik -Je logt je in-Je klikt rechtsboven op het tekentje met een M -Er verschijnt een venster, daar staat er weer een M -Klik daar nog eens op en volg dan de instructies... Aanvulling: als je ze dus goed heb ingevult (kan jij niet weten) dan zie je dat je als je de volgende keer inlogt dat je geheim agent bent. ! Als 1 keer (voor 24 uur) gebanned bent van CP dan kun je nog SA worden, maar bij 2 of meer niet. ------------------------------- De vuurtoren is geopent en je kan een muts krijgen! Screenshots: Grand Opening! De band is er ook weer bij, met een leuk liedje! Je kan een muts krijgen, en zal die plek waar het bordje 'Coming Soon' op staat een nieuwe game betekenen? Bewerkt: 23 september 2006 door Ferre Reageren
coole bob Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 bedankt voor jullie advies ik ben nu een secret agent geworden je had gelijk je moest wel alles goed hebben maar omdat ik een 1 keer geband was dacht ik dat ze me niet konden vertrouwen maar ja dat was niet waar doei zal ik jullie en handigge tip geven voor CP je weet wel cart surfen ik heb door iets vet gevonden ik weet niet of jullie het al weten maar bij cart surfen moet je de hele tijd omste beurt op space klikken en dan naar achteren en dan space klikken en dan naar links of rechts weet je hoeveel je dan krijgt aab het eind 300 of 400 coins per rondje >>> Door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd<<< Reageren
Dynamic Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 OMG! Ben net verbannen omdat iemand zown scheet geluid maakte. Ik vroeg zo : Are u Member , That Shit Sound ( You Are banned by a Moderator ^^) 24 uur! Verdomde noobs. Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Dat is idd heel erg stom, als je 'shit' zegt ben je automatisch geband... Reageren
coole bob Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 wil je weten hoe je dat poep geluidje doet je hoeft er geen member voor te zijn je hoeft allen op et te drukken doei Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik snap jou niet! Je hoeft alleen op het te drukken Wat is ''het''? Het komt Dynamic Reageren
coole bob Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 o sorry je moet op et drukken dan krijg je het poep geluidje sorry voor het ongemak doei het is geen het maar et je moet eerst op e en daarna op t snapie >>> Door GTA-Sheep: Graag niet dubbelposten. Ik heb beide posten eventjes samengevoegd voor je nu<<< Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Wat bedoel je nou? Wat is et? Reageren
coole bob Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 je moet eerst op e drukken en dan op t achter elkaar snapie en als je het niet snapt stuur dan een bericht doei mag ik jullie iets vragen? elke maand komen er nieuwe kleren maar in de krant staat dat er op 6 october clothing catalog betekend dat dat er nieuwe kleren op 6october komen en niet op 1 october ????????????????????????????????????????????????????????????????????? Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Coole bob. Niet dubbelposten hé! Maar.. kan je screens maken met aanwijzengingen en posten voor me? Want ik snap er nog geen hol van! Reageren
Jowx Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) mag ik jullie iets vragen?elke maand komen er nieuwe kleren maar in de krant staat dat er op 6 october clothing catalog betekend dat dat er nieuwe kleren op 6october komen en niet op 1 october? Er staat de 6 oktober Halloween kleding in de catalogus komt, of er dan op 1 oktober ook iets bij komt weet ik niet. Als ze Halloween-kleding in plaats van de gewone maandelijkse nieuwe kleding in de catalogus stoppen komt er op 1 oktober niks.. Op 6 oktober zit er iig zeker iets nieuws in de catalogus! --- Btw: Misschien is het handig als je de edit-knop (/) zou gebruiken in plaats van een dubbel post te maken. --- Bewerkt: 28 september 2006 door Jowx Reageren
XboxGta Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) New Pin: EDIT: Lol bug: Bewerkt: 29 september 2006 door XboxGta Reageren
Ferre Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Jepsz, er is een nieuwe pin. Maar er is ook nog iets leuks; je kan samen met je pet/puffle/huisdier lopen! Ga naar je igloo, vervolgens klik je op je huisdier zodat je een menuutje krijgt. Dan zie je een neiuwe icoontje (rechts) en als je daar op klikt kun je je huisdieroveral meenemen! Als je het beu bent (dat kan natuurlijk ook) dan klik je op je eigen penguin en klik je op je huisdier, nu is hij weer in je igloo. (Dezelfde manier eigenlijk als je kledingstukken wilt verwijderen.) Als je naar bijv. de night club gaat en je gaat dansen, danst hij ook mee. Ook zie je hem in dat menuutje als je op je penguin klikt. Reageren
coole bob Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 maar wat kan je eigenlijk doen met een puffle? Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Een Puffle is gewoon jouw eigen schattige huisdiertje, waarmee je een beetje kunt spelen en hem eten geven. Veel meer dan dit kan je er inderdaad niet mee doen. Op de site van CP staat ook nog wat info over dit schattige beestje, je kunt die info hier vinden. Het enige nadeel daarvan is dat het in het Engels staat. [Edit] Volgens mij was deze vraag al eens gesteld in dit topic... Bewerkt: 30 september 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.