coole bob Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 dat wist ik allemaal wel maar toch bedankt voor je advies ik ga ook zeker kijken bij de info maar wat mijn vraag was wat kan je met de pet walk doen kan je spelletjes met hem spelen ofzo want anders heb je er toch niks aan? toch bedankt Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Sorry hoor Cooleboy maar als Secret agent woord je dit toch te weten. En let Aub even op je ABN want ik heb er moeite mee om te lezen! :$ Bewerkt: 30 september 2006 door Dynamic Reageren
coole bob Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Sorry voor het ongemak Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Maar.. kan je mij eens uitleggen. Als je nou met de Print Scrn knopt plaatjes maakt en duidelijk aanwijst waar dat scheet geluid is. Lukt 't mij misschien. Want op et drukken waar zit dat dan Reageren
coole bob Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) ok luister goed kijk naar je toetsenbord je ziet een e en een t klik eerst op de e en daarna op de t en als dit niet lukt moeten we harde maat regelen gebruiken want ik heb geen flauw idee hoe je print screen foto`s op internet doen of we moet elkaar is ontmoeten op CP doei ey dynamic nu je toch online bent zullen we club penguin als je komt zit ik op blizzard Bewerkt: 1 oktober 2006 door coole bob Reageren
coole bob Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Maar.. kan je mij eens uitleggen.Als je nou met de Print Scrn knopt plaatjes maakt en duidelijk aanwijst waar dat scheet geluid is. Lukt 't mij misschien. Want op et drukken waar zit dat dan zullen we nu online gaan bij CP mijn penguin heet lijpe kees als je komt zit ik op blizzard ok doei Bewerkt: 1 oktober 2006 door coole bob Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik zie sommige met konijnen ooren lopen. Maar je kan ze nergens kopen. weet iemand hoe je eraan komt? Dynamic Reageren
King Room Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik denk dat ik daar ook maar is ga kijken wat het is!! Lijkt me wel leuk!! Reageren
coole bob Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ben het helemaal met je eens ik weet ook niet hoe je die muts krijgt en ik weet ook niet hoe ik die bad eend krijg of die zwembandjes of de krans kan iemand me daarbij helpen Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Mutsen zijn dergelijk niet meer verkrijgbaar. Omdat de verbouwing van de vuurtoren een gratis muts kon krijgen en een shirt voor 800 coins. maar nu kan 't niet meer Reageren
Ferre Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Al die dingen die jullie net opnoemden zijn tijdelijk gratis verkrijgbaar voor elke penguin. Dus als je maar kort member bent kan het voorkomen dat je sommige dingen niet hebt. Helaas. @ hieronder: Ja, in het Engels is shit best wel een erg scheldwoord, slimpie Bewerkt: 4 oktober 2006 door Ferre Reageren
coole bob Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Ik haat club penguin ik ben voor 70 uur geband omdat ik tegen een penguin zij you can get free clothes and shit boejt mij wat Bewerkt: 6 oktober 2006 door coole bob Reageren
coole bob Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) er is weer en nieuwe clothing catolog gekomen Bewerkt: 7 oktober 2006 door coole bob Reageren
Dynamic Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Er is een secret pin gekomen. Maar waar? Bewerkt: 7 oktober 2006 door Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.