XboxGta Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Aah! Ik heb Sh*t gezegd en nu ben ik voor 24uur geband ... Maar ben ik nu nog Secret Agent Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik ben ook gebanned voor 24 uur. Ik verloor een Slee-race en toen zei ik: "Shit" ... Reageren
Mr_Cash Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 club penguin banner getekent met paint Reageren
Dynamic Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Het Piraten schip is aanwal. een nieuwe secret pin bij de Piraten ship kan je een gratis ooglapje krijgen. en bij de Pet shop in een hok de secret pin als vlaggetje, Dynamic Reageren
coole bob Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 je kan een party hat krijgen omdat club penguin 1 jaar bestaat lol dit is me maatje vital viper Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik vind het niet echt leuk, je moet betalen om kleren enz. voor je Penguin te kopen, en het is nog best duur ook voor zo Online spel die best wel snel gaat vervelen Reageren
coole bob Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Dit is mijn site ga daar naar toe om glitches hacks and cheats te doen hier is de link *site verwijderd* maar ik weet nog steeds niet hoe je een foto hier op deze site zet?????????? kan iemand me daarbij helpen hier kijk ik voeg een URL toe maar er komt geen foto vreeeeeeemd als je me kan helpen stuur me een berichtje naar *mail verwijderd* doei >>> Door .Levi.: Lees de forumregels nog eens goed door. <<< Bewerkt: 2 december 2006 door .Levi. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ja ik wil geen mod zijn maar wat is dit voor post? Daar heb je niks aan. Probeer de EDIT knop in te drukken! En je kan beter je email weg doen. ONTOPIC: Ik vind het niet zo leuk meer, ik speel het ook niet meer. Reageren
brokoolie Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 in het spel heet ik brokoolie ben een member heb bijna alle spullen en alle puflles en ik ben een echte hardcore speler Aah! Ik heb Sh*t gezegd en nu ben ik voor 24uur geband ... Maar ben ik nu nog Secret Agent neen, als je gaband bent kan je nooit meer secret agent zijn Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik had een account (hardcore_bob denk ik) de dag dat hij uitkwam. Toen had ik veel coins, maar ik kon alleen wat kleuren kopen en het was nog ******* duur ook om lid te worden. Ik vind dat als je heel veel spelletjes doet dat je dan ook spullen moet mogen kopen, ik vind habbo nog 10x zo goed want daar kan je (als je wat credits hebt) gewoon wat kopen/ruilen, en dan hoef je niet HC lid te worden. Dus club penguin moet ******* en habbo stinkt maar gaat nog wel advies: speel het allebei niet >>> Door Jowx: Let aub op je taalgebruik, denk ook aan de jonge bezoekers van het forum. <<< Reageren
kakevent gta Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 heb een keer gesppeld nikz aan kon niet eenz ietz kopen dan moest ik member zijn dom spel Reageren
Sluggo Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Hallo ik ben sluggo op clubpenguin heet ik: feyenoord34 Ik probeer al weken lang de club penguin tour maar nooit lukt het! Dus ik vraag hier of jullie de vragen willen neerzetten met het antwoord eronder m.v.g. Sluggo ( feyenoord34 ) ( de tour is voor dat petje met die vraagteken ) Groetjes en reageer please !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.