Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Sorry voor de dubbel post :$

Is dit een goeie headset om te gamen?

Mijn vrienden hebben er allemaal een eigen mening over en ik weet niet naar wie ik nu moet luisteren :7

Klik

Geplaatst:

Sharkoon staat bij mij niet bekend als een goede fabrikant, maar kan je niet bij één van je vrienden hem uitproberen ofzo?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ehm WTF??

Ik woon zelf in Belgie.

Als ik bv nu naar de Media Markt , Fnack loop zie ik daar staan:

Xbox 360 Arcade,Xbox 360 Elite 120GB en 360 Elite 250GB en Xbox 360 Slim.

Beetje raar dat ze geen oude meer verkopen bij hem :S

Geplaatst:

Nederland staat erom bekend alleen het nieuwste van het nieuwste in de retail te mogen hebben. Zo kan je vaak in het buitenland nog gewone beeldbuis televisies kopen, in Nederland alleen nog maar LCD, plasma of LED. Helaas heeft de detailhandel dit in de loop van de jaren '90 voor ons Nederlanders beslist. ^_^

• 4 weken later...
Geplaatst:

Klein bumpje, maar had geen zin om hierover een nieuw topic te openen..

stel, je recovert je account op een andere Xbox 360. Je herdownload een DLC (neem nou als voorbeeld: Undead Nightmare).

Eenmaal gedownload, kunnen andere mensen die een profiel hebben op dezelfde Xbox 360 ook de DLC spelen?

Geplaatst:

Dat is afhankelijk van de DLC van de game, en niet van het recoveren en opnieuw downloaden.

De meeste grote DLC's zijn niet account gebonden. Om maar wat te noemen, ik heb Undead Nightmare en TLAD / TBOGT gedownload, @Cilly kan ze nu met haar eigen account gewoon spelen zonder ze te hoeven downloaden of betalen.

Er zijn ook genoeg DLC's en downloads uit de Arcade hoek die wel account gebonden zijn, helaas.. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt ^_^

Ik moest nog wat vragen... maar ben het ondertussen vergeten. Als het me terugschiet post ik het hier..

Hoe lang is een Xbox LIVE Gold lidmaatschapskaart geldig na aankoop?

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Bedankt ^_^

Ik moest nog wat vragen... maar ben het ondertussen vergeten. Als het me terugschiet post ik het hier..

Hoe lang is een Xbox LIVE Gold lidmaatschapskaart geldig na aankoop?

Ik denk dat dat pas ingaat na het invoeren van die code.

Geplaatst:

Je snapt mijn vraag niet goed volgens mij ^_^

Stel: je koopt een kaart van 12 maanden (1 jaar) maar je verzilvert de code nog niet. Staat er dan een 'vervaldatum' op voor bepaalde tijd of niet?

Geplaatst:

Je snapt mijn vraag niet goed volgens mij ^_^

Stel: je koopt een kaart van 12 maanden (1 jaar) maar je verzilvert de code nog niet. Staat er dan een 'vervaldatum' op voor bepaalde tijd of niet?

Jij snapt mijn antwoord niet :puh:

Want verzilveren is hetzelfde als invoeren op je X360 :sigaar:

Ik denk niet dat de gamestore een mailtje naar MS stuurt met verkoopcijfers en wanneer die ene code verkocht is geworden.

En mocht er een bepaalde datum ervoor zijn, zal dat er wel op je kaartje staan.

Geplaatst:

Want ik zag zo'n pack.. 12 maanden XBL Gold + 800 MS Points voor de normale prijs van 12 maanden XBL Gold. Maar aangezien ik nu mijn lidmaatschap nog niet moet verlengen wou ik wat wachten.. Is altijd makkelijk meegenomen die 800 MS Points aangezien je ze niet meer in winkels vindt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...