GolfG60 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Want ik zag zo'n pack.. 12 maanden XBL Gold + 800 MS Points voor de normale prijs van 12 maanden XBL Gold. Maar aangezien ik nu mijn lidmaatschap nog niet moet verlengen wou ik wat wachten.. Is altijd makkelijk meegenomen die 800 MS Points aangezien je ze niet meer in winkels vindt. Best wel naaiend, moet je nu continu zeker 2100ms points kopen. Maar als je dat verzilverd worden die 12 maanden erbij gerekend dacht ik, dus als je bv. nog 3 maanden hebt, dat je dan 15 maanden hebt, maar dit weet ik niet meer zeker. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Ja maar ik ben er nog steeds niet uit of ik mijn gamertag wil veranderen.. Daarom wacht ik nog liever tot mijn lidmaatschap voorbij is En het is inderdaad wel 'naaiend' zoals je vernoemde, maar je kan gewoon 800 MS Points online bestellen, geen probleem Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Er zit geen uiterste gebruiksdatum op de Prepaid codes voor zowel Gold Membership als MS Points zoals Microsoft ze zelf noemt. Ze zijn oneindig geldig zolang de service XBOX LIVE actief is. Wanneer je nog een periode Gold over hebt van je vorige kaart, en je redeemt nog een Gold periode, zal deze nieuwe periode ingaan zodra de huidige verloopt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Bedankt! Maar ik zou toch zweren dat ik ooit zag dat een bepaalde code maar tot een bepaalde datum geldig was. Wist niet meer zeker of het een Gold kaart was.. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Nadat je hem hebt ingevoerd, volgt een melding dat je code verloopt op datum xxx. Maar daarmee doelen ze op de geldigheid van je Gold na activatie, niet daarvoor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) Nee serieus, het stond op de kaart zelf.. EDIT: Ik heb even gezocht en het was niet eens een kaart om te redeemen. Zie onder voor inhoud van de kaart: Maak vandaag nog een EA-online account en download gratis het Estadio Santiago Bernabeu. Aanbieding is geldig tot en met 28 februari 2010. Klein misverstandje dus Bewerkt: 2 februari 2011 door TekaLoca Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Ah, dat is inderdaad een specifiek voor één bepaalde actie bestemde code, zoals er ook veel te vinden zijn bij pre-ordered games enzo.. Ik had het alleen over de algemene Gold- en MS points-kaarten, en dat is inderdaad een verschil. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Voor degenen die het nog niet wisten, je kan je GT gratis veranderen. Alleen bij de eerst keer! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Ah, dat is inderdaad een specifiek voor één bepaalde actie bestemde code, zoals er ook veel te vinden zijn bij pre-ordered games enzo.. Ik had het alleen over de algemene Gold- en MS points-kaarten, en dat is inderdaad een verschil. Voor degenen die het nog niet wisten, je kan je GT gratis veranderen. Alleen bij de eerst keer! Is volgens mij al heel lang bekend. Aangezien je als je nu een gamertag aanmaakt op je XBL, je gewoon eentje krijg die door Microsoft is gegeven. Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Hebben jullie dat ook als je je Xbox aanzet dat ie dan zegt dat er sommige dingen niet het niet doen? Ik kan bijvoorbeeld niet naar Game Marketplace etc. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Vaak.. Ik negeer het gewoon en na 5 minuten is het terug Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Raar probleem heb ik nooit last van mischien slecht internet? Bewerkt: 14 maart 2011 door BiglifeRPG Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Iemand toevallig de laatste tijd nog leuke demo's zien verschijnen op LIVE? Tips zijn welkom, ik ben zelf niet zo'n gamer, dus mocht iemand wat leuks weten dan ga ik dat eens proberen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Op de PlayStation 3 was een tijdje geleden een risk game uitgekomen met een demo. Als ik het goed heb heette dat spel Risk Factions en ik heb die demo uitgeprobeerd en het was best wel geinig. Weet niet of hij er ook voor de Xbox360 is maar je zou eens kunnen kijken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 @J-2007: Ik weet dat jij/jullie een aantal Lego-games in de collectie hebben. De demo van LEGO Pirates of the Caribean is nu gratis te downloaden. Ik heb 'm zojuist in de wachtrij gezet en denk dat ik 'm vanavond zeker even ga spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.