Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Al gedaan. :klap: In tegenstelling tot de vorige games is het spel wat ik in de demo heb gezien heel erg trouw aan de films. Wellicht dat ik deze dus wel ga spelen. Alle voorgaande delen die @Cilly heeft gespeeld, heb ik alleen af en toe co-op gedaan.

Wat dat betreft is het ook wel wat voor jou, Guard! Co-op met je vrouwtje, errug gezellig en LEGO-games zitten humoristische stukjes en animaties in. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb Indiana Jones als enige gespeeld tot nu toe, omdat ik dat hele leuke films vind. De game was ook erg goed en af en toe heeft ze inderdaad geholpen om bepaalde dingen te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Jongens, ik zou graag mijn 360 aan mijn PC gaan linken. Want dan kan ik via een PC films enz afspelen. (?) Enkel is het netwerk bij ons met draad, via een LAN verbinding dus. Geen wifi, kan dit dan nog steeds? En zoja, hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan gewoon, juist beter via kabel dan via WiFi. Als je Windows Media Center op je PC hebt is het vrij simpel, heb je dat? :puh:

Ja, ik heb geprobeerd via de Xbox te zoeken. Maar hij zegt dat de PC niet op het net zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je je mappen nog openbaar delen in Windows. In je gebruikersmappen heb je als het goed is standaard een aantal openbare mappen, genaamd "Openbare Muziek", "Openbare Video's" etc. alles wat je daarin douwt zou gezien moeten worden, niet met het Media Center, maar in je "browse video" mappen op je 360.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Heeft iemand hier ervaring met 'reballen'?

Wil weer op mijn Xbox 360 spelen, maar ze zijn alle drie stuk, dus dat schiet niet op.

Dus heeft iemand ervaring ermee, en evt. een plekje waar ze dat kunnen voor een leuke prijs?

Thanks.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen als je hem op internet hebt aangesloten. Het maakt niet uit welk lidmaatschap je hebt.

Als je hem niet op internet hebt aangesloten kan dit volgens deze video ook via USB:

*filmpje*

En je zei nog dat ik het niet mocht doen omdat het illegaal was toen die update kwam. :(

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. ik kon dat nieuwe dashboard al hebben voor dat hij officieel kwam voor iedereen (niet vergelijken met de beta-versie, hé). Het was met zo'n downloadlinkje die op YouTube stond.. Volgens mij was dat dan wel illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dashboard-update op een game stond. Ik heb een tijdje terug een 360 overgenomen van een collega ie er niet meer mee deed. Ik heb het ding doorverkocht, maar uiteraard wel eerst even gekeken of hij nog werkte. Daar zaten ook wat nieuwe games bij, maar de oude dashboard zat er nog steeds in, hoor. Als je je 360 dus van internet afhoudt, hou je gewoon je huidige dash. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dashboard-update op een game stond. Ik heb een tijdje terug een 360 overgenomen van een collega ie er niet meer mee deed. Ik heb het ding doorverkocht, maar uiteraard wel eerst even gekeken of hij nog werkte. Daar zaten ook wat nieuwe games bij, maar de oude dashboard zat er nog steeds in, hoor. Als je je 360 dus van internet afhoudt, hou je gewoon je huidige dash. ^_^

Ik ben zo mijn Blade dashboard kwijt geraakt, update daarvoor stond op Forza 3 en die moest ik uitvoeren anders kon ik geen Forza 3 spelen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...