Merticus XVII Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Dankje beiden voor de uitleg! Ik heb net een mail gekregen van Microsoft met daarin de labels voor mijn verpakking. Zal UPS (de afhaalkoerierdienst) mijn pakket gratis overbrengen, en zal deze thuis worden opgehaald en afgezet worden? Dit is de eerste keer dat ik men Xbox stuur, daarom heb ik veel vragen Reageren
Mister.X Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Thuis afgezet lijkt me. Als ze het toch gratis doen Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Dankje beiden voor de uitleg!Ik heb net een mail gekregen van Microsoft met daarin de labels voor mijn verpakking. Zal UPS (de afhaalkoerierdienst) mijn pakket gratis overbrengen, en zal deze thuis worden opgehaald en afgezet worden? Dit is de eerste keer dat ik men Xbox stuur, daarom heb ik veel vragen Je moet die labels op die doos plakken. Dan moet je UPS bellen om een afspraak te maken, dan zullen ze hem bij je thuis op komen halen. Ook zal hij bij je thuis worden teruggebracht. Dit allemaal op de rekening van Microsoft.! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb UPS vanmiddag gecontacteerd en zij kwamen na 5 minuten al mijn Xbox ingepakt ophalen. Het zal even zonder Xbox te doen zijn, maar hij zal weer tiptop in orde zijn tegen de release van Assassins Creed.. hoop ik Reageren
Black Force Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb UPS vanmiddag gecontacteerd en zij kwamen na 5 minuten al mijn Xbox ingepakt ophalen. Het zal even zonder Xbox te doen zijn, maar hij zal weer tiptop in orde zijn tegen de release van Assassins Creed.. hoop ik ja, dat mag ik ook hopen voor je dan, maar hoelang duurt het gemiddeld dan totdat je de Xbox 360 weer terug krijgt na een reparatie? zou ik wel eens willen weten... Greetz, Black Force Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Volgens mij zijn dat ongeveer 15 werkdagen. Hangt af van het probleem en hoe snel de service op dat moment is. Bij bepaalde mensen duurde het 3 werkdagen, bij anderen iets langer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Volgens mij zijn dat ongeveer 15 werkdagen. Hangt af van het probleem en hoe snel de service op dat moment is. Bij bepaalde mensen duurde het 3 werkdagen, bij anderen iets langer Iets langer... Ik heb gehoord dat sommige hun xbox 2 maanden kwijt waren, maar dat was in periode dat oppeens heel veel mensen kapotte xboxen kregen. Nu zal het wat rustiger zijn en ik hoop voor jouw maar dat je hem bij de release van assasins creed terug hebt.Je hebt nog het geluk dat hij pas geleden is kapot gegaan en niet nadat je assasins creed hebt gehaald en het voor eerste keer wil spelen maar je xbox start niet op. Bewerkt: 3 november 2007 door Gta-killer Reageren
Kru Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Volgens mij zijn dat ongeveer 15 werkdagen. Hangt af van het probleem en hoe snel de service op dat moment is. Bij bepaalde mensen duurde het 3 werkdagen, bij anderen iets langer Reken maar wat langer hoor. Vaak blijft hij wel ff in Duitsland liggen voor ze hem repareren. Reageren
Badjas Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik ken een jongen die binnen 5 dagen zijn Xbox 360 terug kreeg. Dat was wel vóór de problemen die bij de Xbox 360 kwamen. Ik denk dat het bij jou ongeveer zoiets zal gaan duren Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Microsoft kondigt ‘Xbox Live Xtival 07’ aan eind novemberMisschien voel je je als Xbox Live Silver gamer een beetje achtergestaald aan de betaalde Xbox Live Gold gamers. Maar vanaf 23 tot 26 november heb je de kans om het in te halen tijdens Microsoft’s nieuwe ‘Xbox Live Xtival 07’ waarin Xbox Live Gold gratis is en er talloze evenementen gepland staan voor de fanatieke Xbox 360 gamers. Check hier onder de details. Met het ‘Xbox Live Xtival 07’ evenement wil Microsoft alle Xbox Live Silver gamers de kans geven om te ervaren wat de betaalde Xbox Live Gold gamers elke dag kunnen meemaken. Niet alleen zal in de periode van 23 tot 26 november Xbox Live Gold gratis zijn, waardoor alle Xbox Live Silver gamers eindelijk al hun games online kunnen spelen, maar ook zullen er competities, exclusieve downloads en meer verschijnen. De specifieke details zijn momenteel nog niet precies bekend, maar die lees je natuurlijk bij ons als we meer informatie hebben. Vooralsnog is het goed te weten dat er snel weer een weekend aan zit te komen waarin gamers gratis online kunnen gamen en interessante downloads kunnen verwachten die de kracht van de Xbox Live service zullen demonstreren. Natuurlijk moet je wel zorgen dat je een internetconnectie hebt, zodat je jezelf aan kunt sluiten op Xbox Live! Zonder internet kom je immers niet ver. Overigens valt de datum van ‘Xbox Live Xtival 07’ samen met de datum dat de Gameplay 2007 plaats vindt, dus extra veel lol dat weekend! We houden je op de hoogte van de details en hoe en wat voor evenementen en downloads er beschikbaar worden gesteld van 23 tot 26 november. Zet de datum alvast in je agenda! bron: Xboxworld.nl Is een mooie actie van Microsoft. Met dat weekend gratis GOLD ga ik me zeker amuseren. Hopelijk is de downloadlimiet dan al niet verstreken Overigens: Ik ben blij dat ik hem nu heb ingestuurd. Van de week start school opnieuw na een week herfstvakantie, dus veel zal ik hem niet moeten missen Bewerkt: 3 november 2007 door Merticus XVII Reageren
Kru Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik ken een jongen die binnen 5 dagen zijn Xbox 360 terug kreeg. Dat was wel vóór de problemen die bij de Xbox 360 kwamen. Ik denk dat het bij jou ongeveer zoiets zal gaan duren Dat zal wel niet hoor. De 360 moet eerst verzonden worden naar Frankfurt. Daar wordt hij opgeslagen, omdat alles wat eerder binnenkomt ook eerder gerepareerd moet worden. Verwacht dat ze na 10 dagen ongeveer beginnen met het nakijken van de 360 en even later (kan zelfde dag, kan volgende dag zijn) de 360 gaan repareren. Met geluk gaat hij dan gelijk terug, kan ook zijn dat hij nog blijft liggen. Dan moet hij weer terug uit Frankfurt naar zijn huis (kan in 1 dag, kan ook 2/3 dagen duren). Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Dat zal wel niet hoor. De 360 moet eerst verzonden worden naar Frankfurt. Daar wordt hij opgeslagen, omdat alles wat eerder binnenkomt ook eerder gerepareerd moet worden. Verwacht dat ze na 10 dagen ongeveer beginnen met het nakijken van de 360 en even later (kan zelfde dag, kan volgende dag zijn) de 360 gaan repareren. Met geluk gaat hij dan gelijk terug, kan ook zijn dat hij nog blijft liggen. Dan moet hij weer terug uit Frankfurt naar zijn huis (kan in 1 dag, kan ook 2/3 dagen duren). En toch spreekt hij de waarheid! Op Xbox.com zijn er genoeg mensen te vinden die van een hele snelle service genoten hebben, en hun Xbox360 binnen 5 dagen terug thuis hebben kunnnen ontvangen Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Bij sommige loopt dat inderdaad heel snel. Bij sommige wat minder. Dat is bij elke service zo. Bij mijn vervanging van Xbox 360 had ik rond de 14 werkdagen een andere. Ze zeiden dat het MAX 15 werkdagen waren. Dus klachen kan ik niet. Bij sony toen voor PSP was het een keer 15 dagen en andere keer 20 dagen. Het verschilt dus een beetje. Wees blij dat ze hem al gratis maken zou ik zeggen Toch zolang garantie geld. Reageren
Siempie Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik had net een topic aangemaakt, maar ik ontdek nu pas dit topic, sorry xD Kunnen jullie antwoord geven op mijn vragen? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=62950 Reageren
T-Designz Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ja dat is wel handig om te weten want ik ga ook een xbox 360 halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.