Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Mijn Xbox 360 Elite heeft al 2x vastlopers gehad. Wel alleen bij Bully en niet in GTA IV. Weet iemand hoe dit zal kunnen komen? Bully is geprogammeerd 'vol' op de nieuwere versie Xboxen waardoor hij op de oude vastlopers had, zoveel dat hij zelfs onbespeelbaar was. Met een patch is dit opgelost, maar blijkbaar zijn hierdoor ook wat kleine foutjes voor bij de Falcon zijn tevoorschijngekomen.En GTA IV heeft amper problemen op de Xbox 360, ik heb er ook nog nooit vastlopers mee gehad. Oh oke, bedankt! Alleen hoop ik niet dat het te vaak gebeurd. Reageren
jobator Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Binnen 2 weken krijg ik ook mijn schatje :eten: Heeft iemand tips om de tijd te dodon(behalfe werken om geld te verdienen voor de games ) En tips voor bepaalde games??en bepaalde extraatjes?? Bewerkt: 23 juli 2008 door jobator Reageren
Swedish Power Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Net een Gekocht Super Strak Met gta der bij dus spelen maar Reageren
MNC3 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Mijn Xbox 360 Elite heeft al 2x vastlopers gehad. Wel alleen bij Bully en niet in GTA IV. Weet iemand hoe dit zal kunnen komen? Maak de cache eens leeg. De week een kabel stuk van voeding, had de kabel slecht gelegd eigenlijk. Microsoft heeft me dag er na een nieuwe kabel opgestuurd top werk daar Dat is teminste service Bewerkt: 31 juli 2008 door MNC3 Reageren
FerryN Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hey mensen,Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over. Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b mijn game naam is : HotShotKillz maar ik ga weer xbox'en dus laterr,,, Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW! Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein. Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd. Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat. Ik vind u maar een stomme fanboy. De problemen zijn al behoorlijk minder. De Elite heeft het zelfs aanzienlijk minder. Daarnaast je hebt 3 jaar garantie! En de service is echt keigoed. Mijn PSP is 3 keer stuk gegaan je kon altijd wachten 3 weken. Ook bij PS3 is dat zo, die ging hier ook veel kapot. Daarnaast ging internet niet zo super snel op dat beestje. En dan heb je nog dat je op toppers moet blijven wachten... Zo kun je gaan zeveren van PS3 is een waitstation en zovoort. Daarnaast 1 keer kapot betekend ineens nog maar 3 maanden garantie... Bij Xbox 360 blijft dat gewoon 3 jaar. Je krijgt er dus wat voor terug. Ik heb nergens over een PS3 ofzo gehad? Reageren
Rullez Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Als je gewoon met je console omgaat wordt de kans ook verkleint. Dus elke week een doekje erover, je console stevig neerzetten en je console ergens neerzetten op een plaats waar hij niet te snel heet word. Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Hey mensen,Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over. Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b mijn game naam is : HotShotKillz maar ik ga weer xbox'en dus laterr,,, Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW! Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein. Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd. Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat. Ik vind u maar een stomme fanboy. De problemen zijn al behoorlijk minder. De Elite heeft het zelfs aanzienlijk minder. Daarnaast je hebt 3 jaar garantie! En de service is echt keigoed. Mijn PSP is 3 keer stuk gegaan je kon altijd wachten 3 weken. Ook bij PS3 is dat zo, die ging hier ook veel kapot. Daarnaast ging internet niet zo super snel op dat beestje. En dan heb je nog dat je op toppers moet blijven wachten... Zo kun je gaan zeveren van PS3 is een waitstation en zovoort. Daarnaast 1 keer kapot betekend ineens nog maar 3 maanden garantie... Bij Xbox 360 blijft dat gewoon 3 jaar. Je krijgt er dus wat voor terug. Ik heb nergens over een PS3 ofzo gehad? Ik heb het erover dat je stuk minder moet zagen. Rulez: Xbox 360 wordt eigenlijk niet snel vuil. PS3 heeft daar veel last van. Wat best jammer is want je maakt er snel kleine krasjes op. Ik blaas wel mijn Xbox 360 om de 2 maanden uit ( met compresseur) Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hey mensen,Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over. Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b mijn game naam is : HotShotKillz maar ik ga weer xbox'en dus laterr,,, Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW! Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein. Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd. Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat. Ik vind u maar een stomme fanboy. De problemen zijn al behoorlijk minder. De Elite heeft het zelfs aanzienlijk minder. Daarnaast je hebt 3 jaar garantie! En de service is echt keigoed. Mijn PSP is 3 keer stuk gegaan je kon altijd wachten 3 weken. Ook bij PS3 is dat zo, die ging hier ook veel kapot. Daarnaast ging internet niet zo super snel op dat beestje. En dan heb je nog dat je op toppers moet blijven wachten... Zo kun je gaan zeveren van PS3 is een waitstation en zovoort. Daarnaast 1 keer kapot betekend ineens nog maar 3 maanden garantie... Bij Xbox 360 blijft dat gewoon 3 jaar. Je krijgt er dus wat voor terug. Ik heb nergens over een PS3 ofzo gehad? Ik heb het erover dat je stuk minder moet zagen. Rulez: Xbox 360 wordt eigenlijk niet snel vuil. PS3 heeft daar veel last van. Wat best jammer is want je maakt er snel kleine krasjes op. Ik blaas wel mijn Xbox 360 om de 2 maanden uit ( met compresseur) Dat licht niet aan de PS3, dat licht aan de kleur zwart. Zou jij een Xbox nemen met dezelfde kleur als de PS3 zou hij precies hetzelfde probleem hebben. Buiten dat heeft de xbox het ook alleen valt het minde op omdat de PS3 wit is. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hey mensen,Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over. Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b mijn game naam is : HotShotKillz maar ik ga weer xbox'en dus laterr,,, Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW! Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein. Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd. Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat. Ik vind u maar een stomme fanboy. De problemen zijn al behoorlijk minder. De Elite heeft het zelfs aanzienlijk minder. Daarnaast je hebt 3 jaar garantie! En de service is echt keigoed. Mijn PSP is 3 keer stuk gegaan je kon altijd wachten 3 weken. Ook bij PS3 is dat zo, die ging hier ook veel kapot. Daarnaast ging internet niet zo super snel op dat beestje. En dan heb je nog dat je op toppers moet blijven wachten... Zo kun je gaan zeveren van PS3 is een waitstation en zovoort. Daarnaast 1 keer kapot betekend ineens nog maar 3 maanden garantie... Bij Xbox 360 blijft dat gewoon 3 jaar. Je krijgt er dus wat voor terug. Ik heb nergens over een PS3 ofzo gehad? Ik heb het erover dat je stuk minder moet zagen. Rulez: Xbox 360 wordt eigenlijk niet snel vuil. PS3 heeft daar veel last van. Wat best jammer is want je maakt er snel kleine krasjes op. Ik blaas wel mijn Xbox 360 om de 2 maanden uit ( met compresseur) Daaaamn, ik mag niet eens de waarheid meer spreken. :O Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Je haalt ouwe koeien uit de gracht Problemen van RROD zijn al veel minder. Xbox arcade en 60 GB Xbox 360 is nu met de Falcon moederbord. Minder warmte, minder verbruik en heatsink is beter bestand tegen warmte. Ga naar de PS3 topic als je toch hier komt om Xbox 360 puur zwart te maken. PS3 is ook verweg van perfect hoor. Niets is perfect Praat mee over de Xbox 360 in goede (neutrale) zin zoals in de PS3 topic gebeurt. ___________________________________________________________________ Rare: "Avatars ouder dan Mii's" Nieuws | 12 september 2008 - Tijdens een interview met Eurogamer gaf Head of Art for Avatars van Rare, Lee Musgrave, aan dat het idee van de Avatars al eerder bestond dan de Mii's van de Nintendo Wii. Rare was al langer bezig dan veel mensen denken om te bedenken hoe ze personages konden maken waar de spelers affiniteit mee zouden hebben, aldus Musgrave. Bij Rare bedachten ze dat de speler zich met personages konden identificeren door ze niet per se op de dashboard van de Xbox 360 te tonen, maar in verschillende games op te laten draven, waarmee spelers dan konden spelen. Insidegamer.nl Nieuwe achievements Halo 3 bevestigd door Bungie Nieuws | 9 september 2008 - Bungie heeft het eerdere gerucht over nieuwe achievements voor Halo 3 bevestigd. Er zijn tot nu toe tien achievements bekend gemaakt. Binnenkort zal Bungie meer achievements bekend maken. Al deze achievements voegen tot maximaal 250 punten toe aan je GamerScore. Verwacht wordt dat de achievements samen met de TU2-patch op 25 september worden uitgegeven, vanwege het één jarig bestaan van Halo 3. De lijst met tien achievements is als volgt: Vidmaster Challenge: Lightswitch (0 points) – Get to the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system. Vidmaster Challenge: 7 on 7 (0 points) – Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month. Vidmaster Challenge: Annual (0 points) – After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts. Double Double (25 points) – On a Legendary map, get two Double Kills during any ranked or social match. Poor Yorick (25 points) – On a Legendary map, get 3 Oddball melee kills during any ranked or social match. Came…From…Behind (50 points) – On a Legendary map, get 3 assassinations during any ranked or social match. Defend This (50 points) – On a Legendary map, get a flag melee kill during any ranked or social match. Flag Dropped (25 points) – On a Legendary map, get 2 flag carrier kills during any ranked or social match. Road Rage (25 points) – On a Legendary map, get 5 Warthog chaingun kills during any ranked or social match. Look Both Ways (50 points) – On a Legendary map, get a Splatter Spree during any ranked or social match. In de komende patch zijn een aantal verbeteringen toevoegd wat betreft de connectiviteit met de servers waaronder een aantal crashes die verholpen zijn en het systeem voor het detecteren van valsspelers is verder verbeterd. Ook heeft Bungie aangegeven wat te willen doen tegen mensen die de gewoonte hebben om vaak te stoppen tijdens een online sessie. Een ware opluchting voor de Halo 3-fans. Insidegamer.nl RACE Pro haalt november 2008 release nietNieuws | 13 september 2008 - Ontwikkelaar SimBin heeft vandaag laten weten dat de Xbox 360 versie van RACE de eerder geplande release van november 2008 niet zal halen. Om het spel kwalitatief op het hoogste niveau te brengen heeft men besloten het spel op te schuiven naar januari 2009. Toch is er ook goed nieuws over RACE Pro; zo maakte SimBin bekend dat er een speelbare demo van de game nog dit jaar uit zal komen. RACE Pro beschikt over een scala aan auto’s, uit onder andere de WTCC (World Touring Car Championship), Formule 3000, Formule BMW en verschillende GT-auto’s van Aston Martin en Saleen. Ook productie-auto’s als de Audi R8 en de Dodge Viper SRT10 worden niet geschuwd. RACE Pro biedt spelers van alle niveaus een ultieme realistische race-ervaring. Dit alles wordt gerealiseerd door gebruik te maken van hun eigen Lizard physics engine. De races zullen afspelen op 13 op waarheid beruste tracks, zoals Macau, Laguna Seca en Road America. Xboxonly.nl Maar goed, rondom november komt er al genoeg uit De beste tien games van deze tijd, allemaal in het volgende rijtje. Het is vandaag weer zover, de beste tien Nederlandse games worden bekend gemaakt. Veel verrassende titels zitten er niet tussen, Spore van Electronic Arts staat voor de tweede week bovenaan. Spore wordt gevolgd door Wii Fit die sinds vorige week weer een plaats is gestegen. De enige nieuwkomer deze week is Mercenaries 2, die voor de Xbox al gelijk op nummer vier binnenkomt, terwijl de PS3 versie op nummer negen blijft steken. Het complete overzicht van deze week kun je hieronder vinden. # VW W Titel Uitgever 1 1 2 Spore (PC) Electronic Arts 2 3 16 Wii Fit (Wii) Nintendo 3 2 21 Mario Kart (Wii) Nintendo 4 NEW 1 Mercenaries 2 - World In Flames (Xbox360) Electronic Arts 5 4 3 The Sims 2/Appartementsleven (PC) Electronic Arts 6 5 39 Mario & Sonic At the Olympic Games (Wii) Sega 7 7 12 Super Smash Brothers Brawl (Wii) Nintendo 8 RE 27 Brain Training (DS) Nintendo 9 NEW 1 Mercenaries 2 - World In Flames (PlayStation 3) Electronic Arts 10 10 8 Sports Island (Wii) 360party.nl Microsoft onthult weer een stukje meer van het nieuwe Xbox 360 dasboardAankomende herfst moet het nieuwe Xbox 360 dashboard verschijnen, door Microsoft toepasselijk de New Experience genoemd, omdat het een totaal nieuwe ervaring zal opleveren. Deze week bracht Microsoft weer een klein beetje naar buiten over hoe dit nieuwe dashboard er precies uit zal gaan zien. Wanneer je naar je Gamercard gaat op het nieuwe dashboard, zul je vertrouwde dingen zien, zoals de berichten die je hebt ontvangen, de mogelijkheid om je profiel aan te passen, als een ander profiel in te loggen, het thema van het dashboard te veranderen, en je nieuwe Avatar aan te passen. Ook zul je hier alle games zien die je ooit op jouw Xbox 360 hebt gespeeld, en daarvan is een plaatje naar buiten gebracht, zoals hieronder te zien is. De eerste tabblad toont alle achievements die je hebt behaald en de Gamerscore die je daarmee hebt bereikt. Ook wordt hier de hoogst mogelijke Gamerscore getoond, die je kunt halen als je alle achievements van al je games zou hebben. Rechts daarvan zal elke game een eigen tabblad hebben, dus als je drie games hebt gespeeld zijn er drie tabs om door te bladeren, maar als je er 500 hebt gespeeld, worden het er gewoon 500. Per stuk kun je dan zien welke achievements je hebt behaald, en welke je nog moet. Tot de launch van het nieuwe dashboard in de herfst zal Microsoft regelmatig informatie naar buiten brengen over de functionaliteiten. We zullen dus ongetwijfeld de komende weken meer beelden zien. XGN.nl Bewerkt: 13 september 2008 door MNC3 Reageren
ikt Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik vind die nieuwe stijl te moderen, maar er zat gelukkig nog de ouwe modus in. Ik hoop dat de nieuwe firmware ondertiteling ondersteuning heeft. En een internet browser =D Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik vind die nieuwe stijl te moderen, maar er zat gelukkig nog de ouwe modus in. Ik hoop dat de nieuwe firmware ondertiteling ondersteuning heeft. En een internet browser =D Internet browser zal niet komen. Dat zou niet mogenlijk zijn door Xbox Live. Al kan dat aangepast worden dat het wel mogenlijk is. Maar ik verwacht niet dat ze dat doen. Met een Windows Media Center plug-in is het wel mogenlijk. Moet je MCE browser downloaden installeren op je PC en dan je pc met Xbox 360 verbinden. Reageren
MNC3 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Sorry voor dubbelpost ( gewoon topic levendig houden) Amerikaanse winkeliers raden Xbox 360 aanNieuws | 17 september 2008 - In een enquête onder Amerikaanse winkeliers blijkt dat op de vraag "welke console zou je aanraden voor een vijftienjarige?" de overgrote meerderheid "Xbox 360" antwoordde. 100 Amerikaanse gamewinkels werden gebeld door een man die zogenaamd een console zocht voor zijn neefje's vijftiende verjaardag. Maar liefst 83% raadde hem aan een Xbox 360 te kopen, waarvan 64 hem zeiden dat alleen de Xbox 360 de jusite keuze was, 18% dat een Xbox 360 of een Wii een leuk cadeau was en 1% de 360 of PlayStation 3 aanraadde. 5 procent vertelde hem dat de Wii het enige goede verjaardagscadeau was en 1% raadde een Wii of PlayStation 3 aan, waardoor de Wii tweede staat met het advies van 34% van de winkeliers. De PlayStation 3 werd door bar weinig winkeliers aangeraden: maar 1% raadde alleen Sony's nieuwste console aan, waardoor het in totaal door 3% van de winkeliers als optie gezien werd. Van de Xbox 360 werd gezegd dat het gebruikvriendelijk is, de beste games heeft maar ook onstabiel is. De Wii werd aangeraden als het denkbeeldige neefje nog nooit eerder een console had gehad en de PlayStation 3 was volgens de winkeliers het krachtigst, maar had te weinig games en was te uitgebreid voor een vijftienjarige. xboxonly.nl Waar de Xbox 360 niet echt heel erg in trek was bij onze Japanse vrienden, lijkt met de komst van de 60GB versie van de console het tij drastisch gekeerd.Zo is de Xbox 360 60GB versie op dit moment in een week tijd al 28.681 keer over de toonbank gegaan. Met deze verkoopcijfers staat de de Xbox 360 zelfs boven de Wii, die er 27.057 verkocht heeft. De PS3 staat op een eenzame laatste plaats met slechts 8.050 verkopen. Ook is de Xbox 360 in Japan in prijs gedaald, 5000 yen om precies te zijn. Dit staat gelijk aan zo'n 33 euro. De Xbox 360 kost in Japan op dit moment 29.800 yen, wat overeenkomt met 198 euro. Ook werd in deze week de RPG van Square Enix: Infinite Undiscovery gereleased, die tot op heden ook al 86.708 exemplaren heeft verkocht. GameQuarter.be Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Beste forumgebruikers, Ik ben bijna jarig, dus gaan we naar de Intertoys om een XBOX 360 te kopen. Kom ik daar bij de intertoys, is hij €70,- goedkoper. En dat was al mooi, en dan heeft microsoft ook nog een actie. De geld terug-actie, vul zo'n blaadje in en plak de actiesticker erop en dan krijg je €50,- terug. Wat zeg je daarvan? Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 geluks vogel! hoe duur was hij nou voor jou? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.