DJRobin Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Een vraag, ik heb GTA:IV ongeveer een paar maand geleden gekocht. Alleen nu heb ik het vervelende probleem dat er na een uur of 2 komt te staan : 'Unreadable disc' dat kan inderdaad omdat er nu krassen op mijn cd zitten. Ik heb tijdens het spelen nooit aan de Xbox gezeten of verplaatst hij staat nu al maand op dezelfde plek. Bij het opstarten van spellen hoor ik vaak ook getik en geratel. Moet ik de Xbox opsturen ? Of anders, waar kan ik de CD laten reparen? Reageren
Dvt Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Een vraag, ik heb GTA:IV ongeveer een paar maand geleden gekocht. Alleen nu heb ik het vervelende probleem dat er na een uur of 2 komt te staan : 'Unreadable disc' dat kan inderdaad omdat er nu krassen op mijn cd zitten. Ik heb tijdens het spelen nooit aan de Xbox gezeten of verplaatst hij staat nu al maand op dezelfde plek. Bij het opstarten van spellen hoor ik vaak ook getik en geratel.Moet ik de Xbox opsturen ? Of anders, waar kan ik de CD laten reparen? CD repareren kan niet. De Xbox opsturen kan wel. Als je een geratel hebt gehoord bij het bewegen van de Xbox tijdens het spelen, dan is de CD bekrast en heb je eigenlijk een probleem, want dan is je CD stuk.. Wat dat geratel bij het opstarten van spellen betreft: Hier voor kun je je Xbox opsturen (zonder harde schijf!!!) en na laten kijken. _____ Cd's repareren kan geloof ik alleen bij Microsoft games, zoals Halo ofzo. Voor €15 kun je hem opsturen dacht ik.. Bewerkt: 5 oktober 2008 door Dvt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Hoi iedereen, Ik heb net XboxLive. En voegen jullie mij toe? Mijn XboxLive ID is: GTA Haas Met de Spatie ertussen. Heb inmiddels al leden toegevoegd. Reageren
MNC3 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Een vraag, ik heb GTA:IV ongeveer een paar maand geleden gekocht. Alleen nu heb ik het vervelende probleem dat er na een uur of 2 komt te staan : 'Unreadable disc' dat kan inderdaad omdat er nu krassen op mijn cd zitten. Ik heb tijdens het spelen nooit aan de Xbox gezeten of verplaatst hij staat nu al maand op dezelfde plek. Bij het opstarten van spellen hoor ik vaak ook getik en geratel.Moet ik de Xbox opsturen ? Of anders, waar kan ik de CD laten reparen? CD repareren kan niet. De Xbox opsturen kan wel. Als je een geratel hebt gehoord bij het bewegen van de Xbox tijdens het spelen, dan is de CD bekrast en heb je eigenlijk een probleem, want dan is je CD stuk.. Wat dat geratel bij het opstarten van spellen betreft: Hier voor kun je je Xbox opsturen (zonder harde schijf!!!) en na laten kijken. _____ Cd's repareren kan geloof ik alleen bij Microsoft games, zoals Halo ofzo. Voor €15 kun je hem opsturen dacht ik.. Games kun je laten repareren. Er zijn winkels die het voor 5 euro doen. Of je doet het zelf als je brasso in huis hebt Dat doe ik. De nieuwe dashboard komt dus op 19 november. Ik ben benieuwd Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De Xbox is ineens in de uitverkoop, als ik zon ding daadwerkelijk koop. Hoelang ga ik er mee voort? Want toen ik mn ps2 kocht, kwam een jaar later de ps3 uit.. Dat wil dus echt niet weer meemaken . Reageren
Addicted2 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Een vriend van mij heeft er 4 weken geleden een gekocht, en nu ben ik ook aangestoken. Ik wil er een, vooral voor GTA:IV, en NFS:Pro Street. Mzzls Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Een vriend van mij heeft er 4 weken geleden een gekocht, en nu ben ik ook aangestoken. Ik wil er een, vooral voor GTA:IV, en NFS:Pro Street. Mzzls NFS Pro Street sucks echt hoor. Je kan beter Most Wanted kopen ofzo. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dat vind jij, Rullez. Ik heb hem al gekocht op de PS2, en daarop zuigt hij, en toch vind ik het leuk. Ik weet het, ik ben raar, maar ik vind het erg leuk om je auto technisch perfect te maken en dan door Nevada te racen. Reageren
ikt Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 De Xbox is ineens in de uitverkoop, als ik zon ding daadwerkelijk koop. Hoelang ga ik er mee voort? Want toen ik mn ps2 kocht, kwam een jaar later de ps3 uit.. Dat wil dus echt niet weer meemaken . De Xbox 360 is nog volop in de bloei. Ze mogen wel wat oud zijn, maar d'r zijn naar mijn weten nog geen plannen voor nieuwe consoles. En als de plannen bekend worden gemaakt, dan duurt het nog zo'n jaartje. Dat vind jij, Rullez. Ik heb hem al gekocht op de PS2, en daarop zuigt hij, en toch vind ik het leuk. Ik weet het, ik ben raar, maar ik vind het erg leuk om je auto technisch perfect te maken en dan door Nevada te racen. Woei, ik ben ook zo'n persoon. Alleen gaat Pro Street spelen op de computer simpelweg niet. Misschien een keertje het voor de Xbox 360 kopen. Reageren
Dvt Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Microsoft wil weer de eerste zijn met hun nieuwe console. En aangezien de PS3 minimaal 10 jaar mee moet gaan, om er een beetje winst op te krijgen (Sony maakt namelijk verlies op elke PS3 die verkocht wordt), gaat dat dus ook zo worden. Ik hoop alleen niet te snel. Want de Xbox werd veel te snel vervangen door de nieuwere generatie. Hierdoor werden de kopers van deze Xbox een beetje genaaid, en ook nog eens 'gedwongen' de 360 te kopen, omdat er geen games meer gemaakt werden voor de Xbox, en Live was na verloop van tijd niet meer beschikbaar. Xbox - Europese launch in 2002 Xbox 360 - Launch in 2005 Bewerkt: 13 oktober 2008 door Dvt Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Microsoft wil weer de eerste zijn met hun nieuwe console. En aangezien de PS3 minimaal 10 jaar mee moet gaan, om er een beetje winst op te krijgen (Sony maakt namelijk verlies op elke PS3 die verkocht wordt), gaat dat dus ook zo worden.Ik hoop alleen niet te snel. Want de Xbox werd veel te snel vervangen door de nieuwere generatie. Hierdoor werden de kopers van deze Xbox een beetje genaaid, en ook nog eens 'gedwongen' de 360 te kopen, omdat er geen games meer gemaakt werden voor de Xbox, en Live was na verloop van tijd niet meer beschikbaar. Xbox - Europese launch in 2002 Xbox 360 - Launch in 2005 Maak je geen zorgen. Opvolger is voor ergens 2010/2011. Dus wij kunnen nog lang en veel topgames spelen Reageren
Dvt Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Ik wacht met smart op de NXE! Op het web: Bewerkt: 29 oktober 2008 door Dvt Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Microsoft wil weer de eerste zijn met hun nieuwe console. En aangezien de PS3 minimaal 10 jaar mee moet gaan, om er een beetje winst op te krijgen (Sony maakt namelijk verlies op elke PS3 die verkocht wordt), gaat dat dus ook zo worden.Ik hoop alleen niet te snel. Want de Xbox werd veel te snel vervangen door de nieuwere generatie. Hierdoor werden de kopers van deze Xbox een beetje genaaid, en ook nog eens 'gedwongen' de 360 te kopen, omdat er geen games meer gemaakt werden voor de Xbox, en Live was na verloop van tijd niet meer beschikbaar. Xbox - Europese launch in 2002 Xbox 360 - Launch in 2005 Ja dat was inderdaad wel flink genaaid voor vele mensen. De xbox werd volgens mij massaal verkocht en ik snap het nog steeds niet helemaal. De xbox schijnt zelfs nog beter zijn dan zijn concurrent ( nu hoef je 't eigelijk geen concurrent te noemen omdat de PS3 en 360 tegen elkaar gaan). Gelukkig zijn er talloze sites waar nog 2ehands games worden gekocht, maarja geen nieuwe releases.. Wel een groot pluspunt is Live dat wel een groot stuk beter is dan de PS3 online. Reageren
Dvt Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Microsoft wil weer de eerste zijn met hun nieuwe console. En aangezien de PS3 minimaal 10 jaar mee moet gaan, om er een beetje winst op te krijgen (Sony maakt namelijk verlies op elke PS3 die verkocht wordt), gaat dat dus ook zo worden.Ik hoop alleen niet te snel. Want de Xbox werd veel te snel vervangen door de nieuwere generatie. Hierdoor werden de kopers van deze Xbox een beetje genaaid, en ook nog eens 'gedwongen' de 360 te kopen, omdat er geen games meer gemaakt werden voor de Xbox, en Live was na verloop van tijd niet meer beschikbaar. Xbox - Europese launch in 2002 Xbox 360 - Launch in 2005 Ja dat was inderdaad wel flink genaaid voor vele mensen. De xbox werd volgens mij massaal verkocht en ik snap het nog steeds niet helemaal. De xbox schijnt zelfs nog beter zijn dan zijn concurrent ( nu hoef je 't eigelijk geen concurrent te noemen omdat de PS3 en 360 tegen elkaar gaan). Gelukkig zijn er talloze sites waar nog 2ehands games worden gekocht, maarja geen nieuwe releases.. Wel een groot pluspunt is Live dat wel een groot stuk beter is dan de PS3 online. Ja klopt. Ik vind het echt zooo chill dat je ook op internet naar je account kunt en berichten sturen, Friends beheren en straks ook games/arcades/DLC online kunt kopen! ______________________________ UPDATE: Er is een nieuwe video vann de NXE! Je kunt alles zien, echt geweldig! Nu kan ik ook eens zien hoe de guide er nog meer uit ziet.. Gametrailers - New Xbox Experience: Marketplace Bewerkt: 30 oktober 2008 door Dvt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik heb net een Xbox Elite gekocht, ik hoop echt op me leven dat ie een paar jaar meegaat. Want ik heb dik 400 euro gedokt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.