Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb net een Xbox Elite gekocht, ik hoop echt op me leven dat ie een paar jaar meegaat. Want ik heb dik 400 euro gedokt..

Je bent eraangenaaid. Koop een shotgun en knal de verkoper overhoop als je voor een Elite 400 hebt betaald.

Geplaatst:
Ik heb net een Xbox Elite gekocht, ik hoop echt op me leven dat ie een paar jaar meegaat. Want ik heb dik 400 euro gedokt..

Je bent eraangenaaid. Koop een shotgun en knal de verkoper overhoop als je voor een Elite 400 hebt betaald.

Nee 300, maar de rest van de schit nog. En dan ben ik nog genaaid, want er zat een maand online bij. En die kan ik niet terug vinden :7 .

Geplaatst: (bewerkt)

Nee 300, maar de rest van de schit nog. En dan ben ik nog genaaid, want er zat een maand online bij. En die kan ik niet terug vinden :7 .

Honderd eurie voor welke "rest van de shit"??

24,99 - Play & Charge kit

49,99 - Extra controller?

Een spel?

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Heren,

Bij GTA IV zat een maand LIVE, die hebben we geïnstalleerd en me helemaal aangemeld. Maar nu ben ik mijn IV save kwijt, als ik ingame zoek op mn harde schijf geeft hij niks aan. Help?

Die krijg je sowieso als je je account aanmaakt.

Je kan het 3 keer gebruiken, maar dan moet je wel iedere keer een nieuwe account aanmaken ( 1 maand per account)

EDIT:

Heren,

Bij GTA IV zat een maand LIVE, die hebben we geïnstalleerd en me helemaal aangemeld. Maar nu ben ik mijn IV save kwijt, als ik ingame zoek op mn harde schijf geeft hij niks aan. Help

Het is raar, maar je zult het opnieuw moeten doen voor zover ik weet.

Net zoals de achievements die je mss al hebt behaalt.

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Ja maar dat kan toch niet zomaar van mn harde schijf verdwijnen?

Geplaatst:

Kleine broertjes/grote broers. :V

Kleine broertjes/grote broers. :V

:7

Hmm, dit is wel erg raar bij een spiksplinternieuwe Xbox.. Maar probeer eens de hardeschijf eraf te halen, en het aansluitings stekkertje eens goed uit te blazen, evenals het dingetje, waar het stekkertje ingaat. (Ja, ik ben niet zo goed met die namen van die dingen :-( En hopelijk leest ie je hardeschijf weer..

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Je kan het 3 keer gebruiken, maar dan moet je wel iedere keer een nieuwe account aanmaken ( 1 maand per account)

Oh daarom werkt het bij mij niet meer. Eerst maakte ik iedere maand een nieuw account aan maar oppeens werkte het niet meer.

Iemand een idee hoe je al die oude account kan verwijderen? Want dat zie ik nergens staan hoe dat moet.

Ook heb ik geen zin om voor xbox live te betalen. Heb ik net 60 euro betaald voor 1 jaar wordt ik na 1 week gebanned..

Hmm, ik had mijn GTA IV code op LIVE gedaan. Maar de kabel is eruit geweest, nu moet ik alles opnieuw instaleren. Van live enzo, klopt dat?

Als LIVE eruit is, heb ik wel mn goede save. En met live een nieuwe.

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Oh daarom werkt het bij mij niet meer. Eerst maakte ik iedere maand een nieuw account aan maar oppeens werkte het niet meer.

Iemand een idee hoe je al die oude account kan verwijderen? Want dat zie ik nergens staan hoe dat moet.

Ook heb ik geen zin om voor xbox live te betalen. Heb ik net 60 euro betaald voor 1 jaar wordt ik na 1 week gebanned..

Haha dan ben je heel uitzonderlijk.. :schater:

Serieus!! Hij is nu met 2 games 250€!! By the way als je nu een 360 koopt gaat hij niet zo snel meer dood door nieuw moederbord volgens mij.

NXE wordt veéééét!

Call of Duty: World at War Multiplayer Beta is op Marketplace!

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Serieus!! Hij is nu met 2 games 250€!! By the way als je nu een 360 koopt gaat hij niet zo snel meer dood door nieuw moederbord volgens mij.

NXE wordt veéééét!

Call of Duty: World at War Multiplayer Beta is op Marketplace!

Ja klopt, het JASPER moederbord is bijna helemaal bestand tegen de RROD :)

Geplaatst:

maar je kon het zelf ook al verhelpen door hem niet in te krappen ruimtes te zitten en op plekken waar hij genoeg lucht krijgt

maar ik ga over iets van 10 weken eeen 360 kopen maar weet iemand welke games ik er bijzal doen Gears of war 1 heb ik al uitgespeeld met me neef nu zit ik te denken aan eerst GoW2 of Gta4

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...