TekaLoca Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Hoe kan mijn 360 nou kapot zijn.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn? Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn? Ja. Je xbox raakt makkelijker oververhit, en krijg je makkelijker een RROD. Hoe je het eruit krijgt weet ik niet, maar als je je xbox opent is de garantie verlopen. Ik zou als ik jou was gewoon door blijven gamen, een RROD krijgen en hem laten vervangen Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn? Ja. Je xbox raakt makkelijker oververhit, en krijg je makkelijker een RROD. Hoe je het eruit krijgt weet ik niet, maar als je je xbox opent is de garantie verlopen. Ik zou als ik jou was gewoon door blijven gamen, een RROD krijgen en hem laten vervangen O oke bedankt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Omg Btw, ik heb gemerkt dat de 'Slim' ook zonder games te installeren een beetje minder luid is als de gewone.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Dat is ook een feit, gezien in mindere onderzoeken Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Maar eerst hoorde ik het verschil niet. Vandaar... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn? Ja, maak het schoon door CD laadje open te doen. En met wattenstaafje ofzo schoon te maken. Anders komt stof voor de lens van de lezer van de CD laser. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Wat je ook doet, niet met een stofzuigen in gaan lopen stofzuigen. Anders kan je kortsluiting veroorzaken door wrijving in de lucht. Een busje perslucht kan wel. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Sorry voor mijn late reactie, want ik zou nog eens mijn X360 posten, maar hier is ie: Fans werken en draaien op 12 volt. Fans achter kan ik sneller laten draaien door de schakelaar die links erlangs hangt, kan ik kiezen tussen 5 en 12 volt(stofzuigermode). En nu is ie lekker koel en ben ik zeker niet meer bang voor RROD Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Hoe kan je een 360 dat nou aan doen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Hoe kan je een 360 dat nou aan doen Hoe kan een Xbox 360 mij drie aandoen door kapot te gaan, apparaten zijn al twee keer stuk geweest en nog steeds doet eentje het maar. Toendertijd is er bijna 1400euro voor neergeteld en die rommel is nu nog maar 100 euro waard omdat die sukkels het weer verneuken Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Wat je ook doet, niet met een stofzuigen in gaan lopen stofzuigen. Anders kan je kortsluiting veroorzaken door wrijving in de lucht. Een busje perslucht kan wel. Je moet het ook niet doen als hij aanstaat. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Zelfs als hij uit staat kan je kortsluiting veroorzaken hoor Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Door het nieuwe dashboard komen er allemaal rare vlekken op mijn beeld. heel vervelend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.