Jump to content

San Andreas Modern Mod


webcrtor

Recommended Posts

Hey aan alle gtaforum spammertjes!

Ik heb net de eerste versie van de modern mod voor san andreas gereleased.Het is mijn bedoeling om zo veel mogelijk wagens(liefst allemaal) en gebouwen te vervangen plus wat extra maps toe te voegen.De eerste versie vervangt (maar) 61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets :puh: Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij. Ik kan onmogelijk alle info op deze post zetten dus daarom moet je mijn site www.sanandreasmodernmod.net maar eens bekijken,daar staan ook screenshots van de meeste mods op.Ik zou zeggen give it a try :puh: Dit alles in een auto-installer met cleanup van onnodige installfiles achteraf :D SAMI is ook inbegrepen,als het al geinstalleerd is,druk dan gewoon op no als hij vraagt of je het opnieuw wil installeren.

Have fun :)

Kleine opmerking: het vraagt wel +- 300 MB om alles te installeren dus kijk dat je genoeg overhebt!

Bewerkt: door webcrtor
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webcrtor

    8

  • ACID

    6

  • Puma

    4

  • ~Lance Vance

    3

Ben ik nu zo stom? ik zie niks :?

EDIT:

Oops, zag de link niet staan ;)

Ziet er wel goed uit maar om het nou een ''Mod'' te noemen, nee je hebt alleen wat dingen veranderd.

Bewerkt: door blackpearl11
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik heb het in hyperlink gezet :puh: Wel heel spijtig dat ik geen maps meer kan bijvoegen door de limit van gta:sa in ide en ipl. Iemand die exe kan bewerken,zeg het me vooral want ik heb een link waar staat welke waarden in de exe je moet editen maar ik snap daar niks van :puh: Of iemand die zich geroepen voelt om een limit adjuster te maken ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

harstikke goed gemaakt kheb de mod op die duitse site gevonden kga hem zo proberen met de patch :puh:

.:EDIT:.

met sami wil ie niet instaleren dan maar handmatig of w8en op de patch 1.1 tot die klaar is is nu 56%

.:EDIT2:.

met de ptach lukt t meteen en ik ga proberen een video over de mod te maken ;)

.:EDIT3:.

spel blijft maaar crashen:S (dag erna) tis gister nog gelukt en ga nu een paar filmpjes maken ik post ze binnenkort wel als ze klaar zijn

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik wil niet lullig zijn ofzow maarr..

Ik zie mijn TreinStation mod erbij staan en daar heb je helemaal geen toestemming voor gevraagd! Ok het mag van mij wel maar het zou fijn zijn als je het even vraagt... Heb je andere makers van auto's, gebouwen etc. wel om toestemming gevraagd? Ik zou dit maar doen want ik ben hierom een keertje op het gtaforums.com gebanned (maar ze hadden me verkeerd begrepen ik had wel degelijk om toestemming gevraagd het mog ook maar ik had het verkeerd getypt> ze dachten dat ik mods stal).\

DUS succes met je mod ennuh.. Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt wel degelijk,alleen was er probleempje met installer van sami in v1.0 en als dat faalde, crashte spel altijd. Eerst v 1.0 installeren, als hij sami opent doe je kruisje bij create backup weg en klik dan op install(sami moet natuurlijk geinstalleerd zijn voordat je mijn mod installeert) en pas finish drukken nadat sami klaar is!!( dan verwijdert hij tijdelijke bestanden zoals de dff en txd van alle auto's) dan v1.1 installeren(werkt wel degelijk,foutje gefixed) en dan met imgtool ofzo gta3.img rebuild archive doen, dan kan je normaal gezien spelen als je v1.0 hebt van gta:sa (anders download downgrade patch van mijn site), bij meer dan 6000 andere mense werkt het ook en heb het bij 2 vrienden geinstalleerd en daar werkt het ook met de methode hierboven. En btw, een video zou nice zijn :puh:

Puma: dan moet het geweest zijn dat ik het van een site gedownload heb waar niet bij stond wat je email was, want ik heb wel degelijk naar alle email adressen die ik vond een mailtje met vraag naar toestemming gestuurd.

Bewerkt: door webcrtor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bij mij doet die het niet :(

ik krijg een fout tijdens het laden

heb gedwonload toen kreeg ik een installer en met sami heb ik cancel gedaan wat je dus zei

tijdens het laden loopt die dus vast

EDIT: heb ff de post van wbrctor door gelezen alleen als hij sami opent doe ik install gwn en doe ik kruisje weg bij cvreate backup alleen dan moet ik een folder browse maar welke ?????

Bewerkt: door Cosmo
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een fout krijg tijdens het laden bestaat de kans natuurlijk dat je V2 van GTA San Andreas hebt. In dat geval download je hier de Patch die ervoorzorgt dat je V1 van GTA San Andreas krijg en het dus wel zal werken. Indien je al V1 van GTA San Andreas hebt kan ik je vertellen dat je geen Savegame moet laden maar een New Game zal moeten starten, helaas zullen je oude Savegames niet meer werken met Mods. Deze oplossing geld voor beide personen hierboven.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...