Jump to content

San Andreas Modern Mod


webcrtor

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webcrtor

    8

  • ACID

    6

  • Puma

    4

  • ~Lance Vance

    3

  • 3 weken later...

Hey,

Nu heb ik alles volgens deze stappen gedaan;

bij v1.0 installatie, gewoon sami installeren, dan installer opstarten en als hij sami opent, gewoon het kruisje bij "create backup" wegdoen en op install duwe, dan v1.1 installeren, je gta3.img rebuilden met imgtool en nieuw game opstarten.

en als ik hem laad zie ik het modrn mod scherm, ik start een nieuw game en bij de laadbalk crasht hij op 1/3de van het einde..

Ik krijg deze foutmelding;

Handtekening fout/

Appname:gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0

Modname:gta_sa.exe ModVer: 0.0.0.0

Offset: 001345d4

Wat kan ik hier mee aanvangen?

Ik heb de versie 1.01 draaien... ik heb image tool gta4.img laten rebuilden...

Grtz, Jeroen

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent niet de enige.

Als je alle 4 pagina's leest, dan zie je dat iedereen dezelfde probleem

heeft als jij.

Volle pagina's over, "hey, shit, men spel crasht!"

"O nee, wat doe ik fout!?"

Ik snap ook niet waarom het spel crasht als het duidelijk uitgelegd is :{

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent niet de enige.

Als je alle 4 pagina's leest, dan zie je dat iedereen dezelfde probleem

heeft als jij.

Volle pagina's over, "hey, shit, men spel crasht!"

"O nee, wat doe ik fout!?"

Ik snap ook niet waarom het spel crasht als het duidelijk uitgelegd is :{

Ja maar ik heb alle stappen correct opgevolgd.. geen foute zetten gedaan enzo.. dat is nou net het probleem..

Als ik te weten kom hoe ik dit oplos zal ik het hier posten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hmm, ik heb wel geen enkele file meer waarmee ik deze mod heb gemaakt, maar zal san andreas eens terug installeren en zelf de mod downloaden, zien of hij op m'n nieuwe pc werkt.

EDIT: hij werkt gewoon perfect bij mij hoor, en had echt niets dat met san andreas te maken had op m'n pc staan.

M'n gta geïnstalleerd en downgrade naar 1.0

Welke stappen ik daarna gedaan heb:

1. sami(v1.1) gedownload en geïnstalleerd, daarna ook imgtool 2.0 gedownload( straks nodig)

2. v1.0 installeren, nadat je op het scherm komt met installing to img file ofzoiets, druk op next maar niet op finish daarna.

3. sami opent normaal gezien, create backup uitvinken, en op install duwe.

4. als hij klaar is druk je op exit bij sami en op finish bij de installer.

5. v1.1 installeren, zelfde proces als bij 1.0

6. open gta3.img(in models folder) met imgtool 2.0 en dan op actions=>rebuild archive klikken

7. als hij klaar is san andreas opstarten en new game starten, dan werkte hij gewoon bij mij

Eventueel: als je crashes krijg bij binnengaan van een gebouw, rebuild dan ook eens gta3_int met imgtool

Bewerkt: door webcrtor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik kan er helemaal niks mee!!!

als ik hem dan via SAMI wil installeren zegt ie dat het geen auto, boot e.d. mob is

ik snap der niks van!!staat ook nergens wat ik moet doen, een uitleg

aan die site hebje al helemaal niks aan, geen screenshots ofzo, bagger hoor :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de uitleg toch in de post boven je gezet, als je dat volgt werkt hij perfect, de site is idd down, de mod kan je nog downloaden op http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php beetje naar beneden scrollen)

btw Schoenieman, voor je zoiets post, mss eens kijken naar de datum? deze mod heb ik ondertss bijna 2 jaar geleden gedaan

Bewerkt: door webcrtor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Ok ik heb het in hyperlink gezet :puh: Wel heel spijtig dat ik geen maps meer kan bijvoegen door de limit van gta:sa in ide en ipl. Iemand die exe kan bewerken,zeg het me vooral want ik heb een link waar staat welke waarden in de exe je moet editen maar ik snap daar niks van :puh: Of iemand die zich geroepen voelt om een limit adjuster te maken ^^

Een limit adjuster is al gemaakt, ik kan hem alleen niet vinden. Ik heb hem zelf wel

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ga je ingodsnaam een post van 2 jaar geleden (!!) quoten? Dit topic wordt om de maand weer gebumped, is er misschien een moderator die het topic kan locken, want de maker van deze mod heeft ook al meerdere malen duidelijk gemaakt er niet meer mee bezig te willen zijn; om onnodige bumps te voorkomen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

de site doet 't niet :(

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:

Uw computer is niet met internet verbonden.

Er zijn problemen op de website opgetreden.

U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Link to comment
Delen op andere websites

hier gaan we weer :puh: kreeg net een email, nieuw persoonlijk bericht, kom ik hier naartoe, vraagt pmixer me "kan je me link geven, ik wil graag deze nieuwe mod" Pmixer aub check de datum van topic, is al 2 jaar oud, en als je beetje de rest van de posts leest vind je nog wel erges een link, maar admin plz lock dit topic

Link to comment
Delen op andere websites

hier gaan we weer :puh: kreeg net een email, nieuw persoonlijk bericht, kom ik hier naartoe, vraagt pmixer me "kan je me link geven, ik wil graag deze nieuwe mod" Pmixer aub check de datum van topic, is al 2 jaar oud, en als je beetje de rest van de posts leest vind je nog wel erges een link, maar admin plz lock dit topic

gast daarmee bedoel ik of je hem nog hebt zoja heb je hem nog ergens een upload staan??

wand dat veranderd ghet hele spel misschien doet mijn gta het dan wel weer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...