Jump to content

San Andreas Modern Mod


webcrtor

Recommended Posts

  • 5 weken later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webcrtor

    8

  • ACID

    6

  • Puma

    4

  • ~Lance Vance

    3

  • 3 weken later...

Sorry dat ik het topic weer omhoog haal maar ik moet zeggen dat ik het echt ontzettend laag vind dat hij bijna niet compatibel is met SA:MP. Knipperende bomen, huizen en hekken waar je constand tegenaan rijdt. Echt super a-relaxed. En ze bieden niet eens weer de originele bestanden aan zodat je het weer kan fixen. Ik heb de originele installatie cd niet meer, dus zal ik hem moeten lenen van iemand om hem weer normaal te krijgen.

Ook krijg ik geen Burger King, maar blijft het bij de burgershot.

Rating: Niet hoog

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
als ik de mod geinstalleerd heb enzo

dan start ik sa op

dan doe ik new game

en dan loopt ie vast

wat kan ik hier tegen doen ?

Open de IMG Tool en open daarmee het bestand 'GTA3.img.' Dit bestand vind je in de map 'Models'. Ga dan naar Commands → Rebuild archive, en wacht een tijdje. Als dat gebeurd is moet je het weer eens proberen, het kan zijn dat je dit niet gedaan hebt.

Een ander probleem kan zijn dat je de verkeerde versie van de game hebt. Klik hier om een patch te downloaden die ervoor zorgt dat je V1 krijgt. Met V1 kan je namelijk modden, met V2 niet.

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt

maar nu werkt sa-mp niet helemaal lekker

dus is het mogelijk met iets dat alleen de voertuigen vervangen worden ?

en eventueel de radar

Een nieuwe radar en nieuwe voertuigen hebben geen effect op SA-MP. Je kan dus gewoon met nieuwe, gedownloade voertuigen SA-MP spelen. Ik wil wel weten wat er dan mis gaat, of wat er niet lekker loopt in SA-MP. Misschien dat je dat even kan vertellen zodat wij je verder kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt

maar nu werkt sa-mp niet helemaal lekker

dus is het mogelijk met iets dat alleen de voertuigen vervangen worden ?

en eventueel de radar

Een nieuwe radar en nieuwe voertuigen hebben geen effect op SA-MP. Je kan dus gewoon met nieuwe, gedownloade voertuigen SA-MP spelen. Ik wil wel weten wat er dan mis gaat, of wat er niet lekker loopt in SA-MP. Misschien dat je dat even kan vertellen zodat wij je verder kunnen helpen.

als ik sa-mp speel, gaat het ongelooflijk langzaam

en heel veel weg, gras en stioep zie ik niet, dus dat loopt/rijd moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt

maar nu werkt sa-mp niet helemaal lekker

dus is het mogelijk met iets dat alleen de voertuigen vervangen worden ?

en eventueel de radar

Een nieuwe radar en nieuwe voertuigen hebben geen effect op SA-MP. Je kan dus gewoon met nieuwe, gedownloade voertuigen SA-MP spelen. Ik wil wel weten wat er dan mis gaat, of wat er niet lekker loopt in SA-MP. Misschien dat je dat even kan vertellen zodat wij je verder kunnen helpen.

als ik sa-mp speel, gaat het ongelooflijk langzaam

en heel veel weg, gras en stioep zie ik niet, dus dat loopt/rijd moeilijk

En is dat sinds de installatie van de nieuwe map en voertuigen? Wat je sowieso even kan doen als je spel traag loopt is je instellingen lager zetten. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600.

Sluit ook alle overbodige programma’s af die nog op de achtergrond lopen. Denk hierbij aan download programma’s of MSN.

Anders raad ik je aan de mod gewoon weer te verwijderen, dan zou dan wel de meest voor de handliggende oplossing zijn. SAMI maakt automatische back-ups aan van je overschreden bestanden. Heb je de bestanden niet meer dan kan je ze in dit topic aanvragen.

@.WhoopDiDoo.: Hiervoor kun je het beste een PM naar de samensteller van de mod sturen!

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt

maar nu werkt sa-mp niet helemaal lekker

dus is het mogelijk met iets dat alleen de voertuigen vervangen worden ?

en eventueel de radar

Een nieuwe radar en nieuwe voertuigen hebben geen effect op SA-MP. Je kan dus gewoon met nieuwe, gedownloade voertuigen SA-MP spelen. Ik wil wel weten wat er dan mis gaat, of wat er niet lekker loopt in SA-MP. Misschien dat je dat even kan vertellen zodat wij je verder kunnen helpen.

als ik sa-mp speel, gaat het ongelooflijk langzaam

en heel veel weg, gras en stioep zie ik niet, dus dat loopt/rijd moeilijk

En is dat sinds de installatie van de nieuwe map en voertuigen? Wat je sowieso even kan doen als je spel traag loopt is je instellingen lager zetten. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600.

Sluit ook alle overbodige programma’s af die nog op de achtergrond lopen. Denk hierbij aan download programma’s of MSN.

Anders raad ik je aan de mod gewoon weer te verwijderen, dan zou dan wel de meest voor de handliggende oplossing zijn. SAMI maakt automatische back-ups aan van je overschreden bestanden. Heb je de bestanden niet meer dan kan je ze in dit topic aanvragen.

@.WhoopDiDoo.: Hiervoor kun je het beste een PM naar de samensteller van de mod sturen!

oke thx

ik heb de mod verwijdert

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook de modern mod ge installeerd maar als ik 1.0 wil installeren dan doet hij het tot aan het gedeelte met sami dus ik heb 1.1 de download en die dee het wel zonder 1.0

maar nu zijn er wel minder autos :-(

Bewerkt: door master gta
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt zo'n oud topic en ik wilde maar even zeggen dat deze mod dateert van juni 2006 en ik geen updates meer gedaan heb/zal doen. Support ben ik ook mee gestopt, ik heb sa er niet eens meer opstaan, laat staan al de tools die ik gebruikt heb om dit te maken.

Dit zal de laatste keer zijn dat ik hier nog reply, ben hier nog eens gekomen door de pm van whoopie die ik via email kreeg.

Master gta: bij v1.0 installatie, gewoon sami installeren, dan installer opstarten en als hij sami opent, gewoon het kruisje bij "create backup" wegdoen en op install duwe, dan v1.1 installeren, je gta3.img rebuilden met imgtool en nieuw game opstarten.

Eerlijk gezegd dacht ik ook niet dat het een succes ging worden, had dit oorspronkelijk voor een paar vrienden gemaakt, en die zeiden dat ik het moest publiceren omdat het er wel goed uitzag, nu heb ik 12000 downloads op gtamods.de en eigenlijk was dat niet echt de bedoeling... Met 100 downloads zou ik al heel tevreden zijn

Bewerkt: door webcrtor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...