Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik deze mod heb geinstalleerd en dan bij mijn map kijk dan staan

sommige stukken doorelkaar en dat is ook bij de radar :?

Heeft iemand misschien een oplossing?

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• webcrtor

8

• ACID

6

• Puma

4

• ~Lance Vance

3

Geplaatst:
Master gta: bij v1.0 installatie, gewoon sami installeren, dan installer opstarten en als hij sami opent, gewoon het kruisje bij "create backup" wegdoen en op install duwe, dan v1.1 installeren, je gta3.img rebuilden met imgtool en nieuw game opstarten.

dat is het hem juist met 1.0 dan start hij gewoon bij het normaale scherm en niet met 1.0 blabla

en dat moet wel want bij 1.1 doet hij dat wel :-(

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Ben ik nu zo stom? ik zie niks :?

EDIT:

Oops, zag de link niet staan ;)

Ziet er wel goed uit maar om het nou een ''Mod'' te noemen, nee je hebt alleen wat dingen veranderd.

61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets puh2.gif Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij....

maar om het nou een ''Mod'' te noemen, nee je hebt alleen wat dingen veranderd.

:bonk:

Het zijn er wel nogal veel dus ik zou dit toch een mod noemen... :bonk:

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben naar de website gegaan van san andreas modermod en versie 1.0 heb ik nu, maar ik kan 1.1 gewoon niet downloaden. Bij de websites komen er ofwel een lege pagina ofwel een bericht dat zegt dat het gevraagde bestand niet bestaat.

• 5 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

hallo ik heb een vraagje mijn gta is van internet gedownload maar hij heeft een crack alleen als ik die crack er over heen doe werken die mods niet meer ik heb al gekeken als ik hem heb geinstaleerd zonder die crack welke versie hij is dan is hij versie 1 maar als ik dan die crack eroverheen instaleer gaat de versie weg en loopt het spel bij het laden vast als ik een mod heb geinstaleerd

zouden jullie mij willen vertellen wat ik meot doen

b.v.d.

Geplaatst:
hallo ik heb een vraagje mijn gta is van internet gedownload maar hij heeft een crack alleen als ik die crack er over heen doe werken die mods niet meer ik heb al gekeken als ik hem heb geinstaleerd zonder die crack welke versie hij is dan is hij versie 1 maar als ik dan die crack eroverheen instaleer gaat de versie weg en loopt het spel bij het laden vast als ik een mod heb geinstaleerd

zouden jullie mij willen vertellen wat ik meot doen

b.v.d.

Koop maar een originele SA maar jongen!

Wij mogen mensen die in het bezit zijn van ilegale software(s)

NIET helpen!

Geplaatst:

Nee dat mag niet :) Ik heb hem ook gedownload, maar alleen omdat mijn CD beschadigd is. En ik kan bewijzen dat ik de CD heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...