Grove St. Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Jammer Sheep dat je hem niet gevonden hebt. Nu heb ik toch weer een nieuwe: Ik wil graag het nummer weten van Phil Collins dat je hier hoort, wanneer ze aan het rijden zijn in die hefttruck en dat hij speelt op het podium. Alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Jammer Sheep dat je hem niet gevonden hebt. Nu heb ik toch weer een nieuwe:Ik wil graag het nummer weten van Phil Collins dat je hier hoort, wanneer ze aan het rijden zijn in die hefttruck en dat hij speelt op het podium. Alvast bedankt Dat is: Phill Collins - I Can Feel it Coming in the Air Tonight Groet gammie Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Jammer Sheep dat je hem niet gevonden hebt. Nu heb ik toch weer een nieuwe: Ik wil graag het nummer weten van Phil Collins dat je hier hoort, wanneer ze aan het rijden zijn in die hefttruck en dat hij speelt op het podium. Alvast bedankt Dat is: Phill Collins - I Can Feel it Coming in the Air Tonight Groet gammie Hartelijk bedankt! Reageren
XboxGta Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Weet iemand soms hoe de liedjes in deze filmpjes noemen: Alvast bedankt, XboxGta . Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) De eerste is Three 6 Maffia - I Gotta Stay Fly/High De tweede is Billy Talent - Line and Sinker Bewerkt: 17 november 2006 door HerrieM Reageren
XboxGta Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Hé HerrieM, hartelijk bedankt . Weet er iemand hoe het 2e noemt Nog eens bedankt! XboxGta Reageren
Juju Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zoek nu al een lange tijd het liedje All I Need, van Method Man. Ik heb alleen maar diegene waar die met Mary G Blidge rapt, maar ik wil diegene waar ie alleen rapt. Hij is ook te horen op Liberty Jam FM van Liberty City Stories. Precies die wil ik horen, of downloaden ergens. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hallo,Ik ben opzoek naar een nummer, het enige wat ik ervan weet is een stukje dat zo gaat: bebebebaby na na na. Het is al een oud nummer maar wel heel bekend. Het klinkt een beetje stotterend als je dat refrein hoort. Hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel Groet gammie Spin Docters - Two Princes Hier heb ik zelf ooit een topic over geopend voordat dit topic bestond: >>Klik Hier<< voor dat topic. Mvg, Moonbeam Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik zoek een nummer van George Michael, het is al een oud nummertje hij speelt in die clip gitaar. Het is een beetje lastig uitgelegd, maar ik hoop dat iemand ongeveer een nummer van hem weet wat ik bedoel Zo zag hij er ongeveer uit: Groet gammie Bewerkt: 18 november 2006 door gammie Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zoek een nummer van George Michael, het is al een oud nummertje hij speelt in die clip gitaar. Het is een beetje lastig uitgelegd, maar ik hoop dat iemand ongeveer een nummer van hem weet wat ik bedoel Zo zag hij er ongeveer uit: -plaatje- Groet gammie Ga niet te snel roepen dat het een oud nummer is, ik weet nog goed dat dit een hit was. Het is volgens mij Faith van George Michael. Het door jouw bijgevoegde plaatje is daar in ider geval uit. Kijk eens op deze site van hem. Druk enter. Dan op video in de balk onderin en neem dan het clipje dat rechtsonderin staat. Dat is Faith, kun je het meteen controleren. Reageren
Juju Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zoek nu al een lange tijd het liedje All I Need, van Method Man. Ik heb alleen maar diegene waar die met Mary G Blidge rapt, maar ik wil diegene waar ie alleen rapt. Hij is ook te horen op Liberty Jam FM van Liberty City Stories. Precies die wil ik horen, of downloaden ergens. Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zoek ook een liedje, maar ik niet echt goed omschrijven; Het is een beetje een rockliedje, en ik hoor het vaak als ik naar wedstrijd van PSV ga. Je hoort meerdere mannen(een beetje in de stijl van Smash Mouth-All Star) zingen: Now we get all down, get all down, 'cause everbody goin'n down, o.i.d. Ik weet het niet precies, maar het zou geweldig zijn als iemand het wist natuurlijk. Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zou graag het liedje willen hebben uit de reclame van: Advil 400, hier een kleine stukje tekst: You can count on me, found the mountain to bride (oid) En het liedje van Sun vaatwastabletten, klein stukje: Your such an induvidial Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ga niet te snel roepen dat het een oud nummer is, ik weet nog goed dat dit een hit was. Het is volgens mij Faith van George Michael. Het door jouw bijgevoegde plaatje is daar in ider geval uit. Kijk eens op deze site van hem. Druk enter. Dan op video in de balk onderin en neem dan het clipje dat rechtsonderin staat. Dat is Faith, kun je het meteen controleren. Bedankt! Dat is em. Het is inderdaad een nummer 1 hit geweest, maar wel al een paar jaartjes oud Groet gammie Reageren
Ice Banana Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Een liedje (franstalig) dat vaak op trouwfeesten gespeeld word......(de titel+auteur aub) Beleefdheid? we zijn geen honden hoor,maar je bedoelt zeker The magical flying thunderbirds-le laq du canamara Bewerkt: 18 november 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.