Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Waar? Hier: XD Ik zoek een liedje maar ik weet alleen dat hij van Weird Al' Yankovich was en dat hij ergens op gebaseerd was(op een rap liedje) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik zoek een liedje van Linkin Park. Het is een schreeuwerig liedje, en er wordt iets gezongen van ''Broken down, a victim of your lies''. Dat is Behind Your Lies Bedankt, bloempje. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Weet iemand welk nummer dit is? Liberation! - Immediate Music Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Paul Oakenfold - Ready Steady Go Reageren
QuaZ Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 nou goed, ik zoek dus ook een liedje, maar geen flauw idee hoe het heet. het wordt geregeld in trailers/films gebruikt en klinkt wat ouder. verder wordt het gezongen door ja een soort van koor, en de tekst gaat zoiets amenoh amenoh dingele dingele ja klinkt nergens naar dat weet ik ;P Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 nou goed, ik zoek dus ook een liedje, maar geen flauw idee hoe het heet.het wordt geregeld in trailers/films gebruikt en klinkt wat ouder. verder wordt het gezongen door ja een soort van koor, en de tekst gaat zoiets amenoh amenoh dingele dingele ja klinkt nergens naar dat weet ik ;P Is hier trouwens al aantal keer vaker gevraagd. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Of: Bedankt het is die onderste. :$ XD Reageren
FerryN Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Weet iemand deze, het is namelijk een liedje van San Andreas, van Radio Los Santos. EN gaat zo van 'I've got another gangstory to tell, another nigga born in hell'. Kan iemand de titel geven? (A) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Weet iemand deze, het is namelijk een liedje van San Andreas, van Radio Los Santos.EN gaat zo van 'I've got another gangstory to tell, another nigga born in hell'. Kan iemand de titel geven? (A) Alstu: http://www.youtube.com/watch?v=NCz-k6NQgqc Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Sorry! Maar, hoe heet dit liedje: Bewerkt: 24 mei 2009 door Johannetje2 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Sorry! Maar, hoe heet dit liedje: Uit de reacties: "The track consists of 3 pieces of music from Van Helsing sound track " Van Helsing is een film en hij heeft daar de muziek van gebruikt. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.