Rinaldootje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zoek een nummer. Ik zoek op Google en youtube ik krijg van alles maar niet de goede. de text is ongeveer dit. Nobody knows how it's like to be the bad man. Meer weet ik echt even niet te vertellen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zoek een nummer.Ik zoek op Google en youtube ik krijg van alles maar niet de goede. de text is ongeveer dit. Nobody knows how it's like to be the bad man. Meer weet ik echt even niet te vertellen. Behind Blue Eyes van The Who, ooit eens succesvol gecoverd door Limp Bizkit...dat is 'm denk ik Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zoek een liedje dat ik gister op de radio hoorde bij het foute uur van Q-music Een vriend zei dat hij labba die labba dia (zo sprak hij het uit) heette, ik zoeken op youtube + google, en niks gevonden Dus als iemand weet hoe die liedje heet, zou t erg fijn zijn Als je de beat hoort blijft die trouwens wel 3 uur in je kop hangen xD Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zoek een liedje dat ik gister op de radio hoorde bij het foute uur van Q-musicEen vriend zei dat hij labba die labba dia (zo sprak hij het uit) heette, ik zoeken op youtube + google, en niks gevonden Dus als iemand weet hoe die liedje heet, zou t erg fijn zijn Als je de beat hoort blijft die trouwens wel 3 uur in je kop hangen xD De eerste 2 nummers die bij me opkomen zijn Eiffel 65 met Blue en O-Zone met Dragostea Din Tei...aangezien het om het foute uur gaat lijkt de laatste me het meest waarschijnlijk. Reageren
Bayside Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Op TV heb je nu die Michael Jackson tribute reclame, van Jamba ofzo, zo'n ringtone. Eerst hoor je het liedje 'Beat It', daarna springt ie over naar een ander liedje. Wie kan me vertellen hoe deze heet? Het is iig wel duidelijk een ander nummer. Het klinkt een beetje als 'You Feel It' ofzo.. Bewerkt: 8 juli 2009 door Bayside Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik zoek een nummer.Ik zoek op Google en youtube ik krijg van alles maar niet de goede. de text is ongeveer dit. Nobody knows how it's like to be the bad man. Meer weet ik echt even niet te vertellen. Behind Blue Eyes van The Who, ooit eens succesvol gecoverd door Limp Bizkit...dat is 'm denk ik Dat is hem. Dankjewel ^^ Op TV heb je nu die Michael Jackson tribute reclame, van Jamba ofzo, zo'n ringtone. Eerst hoor je het liedje 'Beat It', daarna springt ie over naar een ander liedje. Wie kan me vertellen hoe deze heet? Het is iig wel duidelijk een ander nummer.Het klinkt een beetje als 'You Feel It' ofzo.. Ik denk dat dat het numer Thriller was van MJ. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...Bling had ook in een filmpje met The Truth dit liedje dacht ik... Nu is het natuurlijk vorige week, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder). Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik hou best wel van Jazz-achtige muziek en heb ook een paar goede nummers, maar weten jullie misschien hoe de Jazz muziek heet die je altijd te horen krijgt in Gran Turismo? Hier een paar voorbeelden; Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Uh.. de namen staan er misschien al in de titel bij? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Nee, ik bedoel hoe dit soort Jazz nou heet? Er is toch een naam voor dit soort Jazz? Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Nee, ik bedoel hoe dit soort Jazz nou heet? Er is toch een naam voor dit soort Jazz? Ik denk Soul. Zoek em anders HIER op. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik zoek 2 nummers uit dit filmpje. Het nummer op 0:42 en op 0:55. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Die op 0:55 is Vangelis - Chariots Of Fire. Zag ik gister nog in Bruce Almighty, daar is ie denk ik ook van... Hier is Chariots of Fire: Bewerkt: 13 juli 2009 door Gtaboy107 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik zoek een liedje die je de laatste tijd bij rtl4 reclame hoort. Het refrein word enkel door een man gezongen ''La la la lalala la lalalaa'' in die reclame zie je dan wat programma's van rtl4 voorbij komen en ze eindigen met ''Rtl4 viert de zomer''. Iemand een idee welke ik bedoel? Het is overigens niet de La la song van Bob Sinclar... Reageren
RJV92 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik zoek een dans- of hardstylenummer waarin de hele tijd wordt gezongen 'I do like the drugs, but the drugs don't like me' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.