RJV92 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Dat is het orginele, die bedoel ik niet. Ik bedoel een dansnummer en niet die zooi van die achterlijke Marilyn Manson. Daar word ik misselijk van. Reageren
bramboy Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) bij de tmf awards was ook dj chuckie er en draaide een liedje ( niet aftershock ) ik geloof dat hij er ook in zei: "Like i made you guess" of zo iets dergelijk alvast bedankt! al gevonden: Dj Chuckie - Let the bass kick Bewerkt: 16 juli 2009 door bramboy Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Hoe heet het 2e liedje? Bewerkt: 19 juli 2009 door Johannetje2 Reageren
westsiderules Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Sorry. dit is een nutteloze post. Er staat alleen bewerken en niet verwijderen. Bewerkt: 19 juli 2009 door westsiderules Reageren
Sandra Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Hoe heet het 2e liedje? Ann Beretta - Crash Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Hoe heet dit liedje? (1e) Welcome Home - Coheed and Cambria Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Op TV heb je nu die Michael Jackson tribute reclame, van Jamba ofzo, zo'n ringtone. Eerst hoor je het liedje 'Beat It', daarna springt ie over naar een ander liedje. Wie kan me vertellen hoe deze heet? Het is iig wel duidelijk een ander nummer.Het klinkt een beetje als 'You Feel It' ofzo.. The Jackson 5 hadden een nummer : Can you Feel it Reageren
j0uk3 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik ken een liedje maar weet de naam er niet meer van, kan iemand mij helpen, Het komt volgens mij uit 2007, Er speelt een man nog ene man en een vrouw en apen in, Het is een beetje rock achtig. op het laaatst sloopt een man het hele podium omdat zijn vrouw met een aap verkering heeft. Kan iemand mij helpen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik ken een liedje maar weet de naam er niet meer van,kan iemand mij helpen, Het komt volgens mij uit 2007, Er speelt een man nog ene man en een vrouw en apen in, Het is een beetje rock achtig. op het laaatst sloopt een man het hele podium omdat zijn vrouw met een aap verkering heeft. Kan iemand mij helpen? Fall out Boy - Thanks for the Memories Reageren
RJV92 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik zoek ook een heel bekend liedje met een volgens mij Afrikaanse tekst. Het is iets met 'alimimani fo mani, kos de sani, fo mani' Sorry voor de vage omschrijving, het is heel irritant om dit nummer te vinden aangezien ik niet eens zeker weet of het wel een Afrikaanse tekst is en dus kan ik ook niet Googlen;). Desondanks hoop ik dat iemand mij kan helpen??? Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik zoek ook een heel bekend liedje met een volgens mij Afrikaanse tekst. Het is iets met 'alimimani fo mani, kos de sani, fo mani'Sorry voor de vage omschrijving, het is heel irritant om dit nummer te vinden aangezien ik niet eens zeker weet of het wel een Afrikaanse tekst is en dus kan ik ook niet Googlen;). Desondanks hoop ik dat iemand mij kan helpen??? Ik weet niet wat ze wel zingen, maar ik denk dat je WES - Alane bedoeld. Reageren
RJV92 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Haha, ja die is het. Harstikke bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.