rubensanti Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Weet iemand hoe dit nummer heet? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Dankje Graag gedaan. Hoe heet dit eerste nummer? Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Dat is het C&C Generals theme. Reageren
Miek Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Een liedje die ik hoorde op Studio Brussel die echt geweldig klinkt. Ze draaien wel meer zo'n nummers daar. I should begin in a minute Just cross the limit We be-be-be-be... -tter begin Dat is het algemeen refrein. Kan iemand me helpen? Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Totdat de bass begint(begint bij 0:11), hoor je idd dat gehijg ja, maar dat hoort bij een liedje, dat klinkt nogal indiaans ofzo maar het gaat met een fluit, en beetje in de melodie van wat je bij dit liedje hoort. Weet iemand dit? Ps. ik had al gekeken of die in de beschrijving of comments stond, maar helaas niet. Alvast bedankt. Bewerkt: 29 juli 2009 door FerryN Reageren
Think Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Een liedje die ik hoorde op Studio Brussel die echt geweldig klinkt. Ze draaien wel meer zo'n nummers daar.I should begin in a minute Just cross the limit We be-be-be-be... -tter begin Dat is het algemeen refrein. Kan iemand me helpen? Wat als je nu die tekst een kopieert in google? Tocadisco - Better Begin Reageren
Miek Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Heel erg bedankt! Erg goed nummer. Word ik vrolijk van. Bedoelde je niet plakken? Want ik snap je zin niet. In ieder geval: bedankt! Gaat erg lekker. Erg goeie groep trouwens. Streetgirls is ook één van hun betere. Bewerkt: 30 juli 2009 door Miek Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben niet op zoek naar de naam van het liedje maar naar de naam van de artiest. door wie is de southpark thema song gemaakt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben niet op zoek naar de naam van het liedje maar naar de naam van de artiest.door wie is de southpark thema song gemaakt? Origineel door band 'Primus' gemaakt maar de lyrics zijn van Les Claypool(Wikipedia). Reageren
Wrieh Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 yo nubcakes hoe heet dat liedje vanaf 3:10? Reageren
Sandra Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Degene die je hoort is volgens mij: Gigi D'Agostino - The Riddle Het origineel is overigens van Nik Kershaw: Bewerkt: 8 augustus 2009 door =>Sandra<= Reageren
arjan123nl Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik zoek een liedje waarin een kind alle mensen aan ziet voor monsters , behalven de zangers die in het zilver is gekleed. Ik heb het gezien op MTV afterhours maar kan niks vinde op de site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.