Silverbyte Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Met zo'n beschrijving zijn er natuurlijk vele mogelijkheden, maar onderstaand nummer (Welke ik zelf ook heel mooi vind) komt redelijk dicht in de buurt van je uitleg: Royksopp - Only This Moment Reageren
tjoef Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Nee die niet Het is echt een onmenselijke computerstem, en je kan niets verstaan van wat er gezegd wordt door die stem. Bewerkt: 14 augustus 2009 door tjoef Reageren
Tomeken Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoe noemt dit liedje op de achtergrondhet begint wel maar na 7,25 min. http://www.youtube.com/watch?v=_5oAaf5x-LA...feature=related het is wel ewa van een remix, het gaat van and around and around alvast bedankt 1 pagina terug had ik ook een remix van dit nummer. Ik weet niet van wie deze remix is, maar het originele nummer (uit de jaren 80) is Nik Kershaw - The Riddle: P.s. Bizarre clip, maar hij heeft echt lekker koppie ah bedankt ik was er al een heele tijd naar op zoek zalig liedje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Ik zoek een liedje waar je op kan strippen. Er zit iets in van: "Baby, take off your coat." Ik heb wel een filmpje op Youtube met dat liedje erin(Kees Flodder stript erop, maar dat mag ik hier niet posten..). Alvast bedankt, want dat liedje vind ik wel nice. [De striptease van Tatjana Simic ook, maar dat terzijde..] Bewerkt: 15 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik zoek een liedje waar je op kan strippen. Er zit iets in van: "Baby, take off your coat." Ik heb wel een filmpje op Youtube met dat liedje erin(Kees Flodder stript erop, maar dat mag ik hier niet posten..). Alvast bedankt, want dat liedje vind ik wel nice. [De striptease van Tatjana Simic ook, maar dat terzijde..] Deze? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Jij bent liev! Dankje! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Hey ik zoek een liedje wat een tijd geleden tijdens het uitgaan draaide, het is een oud liedje waar een soort kick aan zit waar je zou denken dat het techno of trance is, het is een man die zingt met papapapapa en dan een deuntje in die stijl (Dus een deuntje in papapapapa ) Het is duidelijk niet Rap das armas.. Maar naar dat papapapapa zingt ie ook een paar regeltjes (ik denk 2) maar ik zou dus niet weten waar ik moet beginnen want met papapapapa komt je niet veel, dat papapa deel duurde wel wat langer dan getypt in de voorgaande regels. Dus heel erg bedankt als iemand mij kan helpen hiermee . Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Deze? Nee helaas niet, iig bedankt voor de moeite . Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Weet iemand van welk liedje de gitaar intro is? Ik weet wel dat het 2 nummers door elkaar zijn, het ene is ''Nothing Else Matters''. Bewerkt: 15 augustus 2009 door De Stofzuiger Reageren
tjoef Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Hey ik zoek een liedje wat een tijd geleden tijdens het uitgaan draaide,het is een oud liedje waar een soort kick aan zit waar je zou denken dat het techno of trance is, het is een man die zingt met papapapapa en dan een deuntje in die stijl (Dus een deuntje in papapapapa ) Het is duidelijk niet Rap das armas.. Maar naar dat papapapapa zingt ie ook een paar regeltjes (ik denk 2) maar ik zou dus niet weten waar ik moet beginnen want met papapapapa komt je niet veel, dat papapa deel duurde wel wat langer dan getypt in de voorgaande regels. Dus heel erg bedankt als iemand mij kan helpen hiermee . Deze misschien dan? Als iemand die van mij weet, tell me plz EDIT: never mind! HEb hem zelf al gevonden :D Het was dus deze: Bewerkt: 16 augustus 2009 door tjoef Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Deze misschien dan? Als iemand die van mij weet, tell me plz EDIT: never mind! HEb hem zelf al gevonden :D Het was dus deze: Nee die ook niet . Pas ook nog op de kermis in Tilburg gehoord, maar het is wel echt een ouder liedje. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Weet iemand van welk liedje de gitaar intro is? Ik weet wel dat het 2 nummers door elkaar zijn, het ene is ''Nothing Else Matters''. De 2e is "Hey Jude" van de Beatles Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 De 2e is "Hey Jude" van de Beatles Waar in het nummer is dat gitaar stukje dan te vinden? Ik hoor het de hele tijd niet . Reageren
Sandra Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 In het origineel is het geen gitaar, maar een koor. Het begint bij 3:10 in dat filmpje hierboven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.