Nuke[NL] Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Ik denk dat je lilly allen - Not Fair Bedoelt. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Vanavond heb ik op TMF een countrynummer gezien waarvan ze helaas de naam niet meer laten zien. Het wordt gezongen door een zangeres met zwart haar, en de hele clip is zo bewerkt dat het er oud uitziet. Verder speelt alles zich af tegen een rode achtergrond. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Ik denk dat je lilly allen - Not Fair Bedoelt. Jup dat is hem. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik had op TMF een nummer gehoord met een klarinet op de achtergrond. In veel remixes hoor ik het ook, dus het moet een famous nummer zijn. Iemand? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Guru Josh Project - Infinity 2008? Alex Gaudino - Destination Unknown? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Géén van beide. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Kan je wel het genre verklappen? :$ Reageren
RJV92 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik zoek ook een redelijk oud nummer. Het is een beetje Limp Bizkit-achtig, iets met 'hey milkeej, milkeey, wa ieajie' (als je niet goed wat ik bedoel moet je dit ff hardop zeggen, haha:p). Sorry voor de wazige omschrijving, betere heb ik niemand. Maar het zou geweldig zijn als iemand hem weet!! Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zoek ook een redelijk oud nummer. Het is een beetje Limp Bizkit-achtig, iets met 'hey milkeej, milkeey, wa ieajie' (als je niet goed wat ik bedoel moet je dit ff hardop zeggen, haha:p). Sorry voor de wazige omschrijving, betere heb ik niemand. Maar het zou geweldig zijn als iemand hem weet!! Ik weet wat voor nummer je bedoeld, maar zou je iets preciezer kunnen zijn? Voor de zekerheid! Qua beat bijvoorbeeld! Reageren
bramboy Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Het klinkt stom maar, Ik zoek een liedje Het is FRANS Het nummer heet: Lucie IK WEET DE ZANGER & Zangers niet meer !!! En het is NIET het orginele nummer! Het is gezongen bij: Star Academy. ( jaar gaan ... ( geen idee )) Ik dacht dat de Zanger met zijn voornaam Quentin heette maar weet ik niet zeker. Nogmaals ik kan het NIET vinden op youtube:) daarom schakel ik jullie in Bij voorbaat dank Bramboy Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 @ bramboy Is dit hem: Klik. Reageren
Ferre Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Het liedje van New Kids op Comed Central, waar ze op staan te hakken. Reageren
Think Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik had op TMF een nummer gehoord met een klarinet op de achtergrond. In veel remixes hoor ik het ook, dus het moet een famous nummer zijn. Iemand? Laurent Garnier - The Man With The Red Face ? Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Het liedje van New Kids op Comed Central, waar ze op staan te hakken. Skip naar 0:31: (Het is DJ Paul Elstak - Rainbow High In The Sky (3i%) ) Reageren
Ferre Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Het liedje van New Kids op Comed Central, waar ze op staan te hakken. Skip naar 0:31: (Het is DJ Paul Elstak - Rainbow High In The Sky (3i%) ) Nee, als het Paul Elstak was dan wist ik hem wel. Ik zoek dit nummer: New_Kids.mp3 Bewerkt: 26 september 2009 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.