1974 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Kan iemand vertellen wat dat liedje is bij 0:31. laOhTcuXYRc&feature=related Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 1. Hele Youtube link graag. Anders is het weer zo veel werk. Maar oke. 2. Ik heb de comments even doorgelezen en kwam erachter dat de Band Brunette heet. Door even door te zoeken op youtube kwam ik bij het nummer Brunette - Do you Know me Reageren
1974 Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 1. Hele Youtube link graag. Anders is het weer zo veel werk. Maar oke. 2. Ik heb de comments even doorgelezen en kwam erachter dat de Band Brunette heet. Door even door te zoeken op youtube kwam ik bij het nummer Brunette - Do you Know me Sorry dacht dat ie er helemaal stond. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 1. Hele Youtube link graag. Anders is het weer zo veel werk. Maar oke. 2. Ik heb de comments even doorgelezen en kwam erachter dat de Band Brunette heet. Door even door te zoeken op youtube kwam ik bij het nummer Brunette - Do you Know me Sorry dacht dat ie er helemaal stond. Waarom sorry? Soms vind je iets niet terwijl het er wel is. En dan is het juist goed om hulp te vragen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Sorry voor dubblpost Oke in de TV serie Prison break. In aflevering 20 'tonight' Tegen het einde van de aflevering wordt van iedere gevangene die ontsnapt een flashback getoond met de redenen dat ze ontsnappen. Op dat moment wordt er een muziek nummer afgespeeld. Hier is het lastige. Er wordt niet in gezongen, En het genre kan ik ook niet echt ergens vinden voor dit nummer. Weet iemand welk nummer ik bedoel. Ik zal proberen om een stukje daarvan te vinden met de muziek. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik zoek geen nummer, maar het album waar het nummer op staat. Of waar ik aan deze versie van het nummer kan komen. Iron Maiden - Fear of the dark http://www.youtube.com/watch?v=AHTNgJftbLA http://www.youtube.com/watch?v=AHTNgJftbLA De enigste live versie van dit nummer is van Rock on Rio maar die is net weer wat anders. Ik zou graag weten waar ik deze versie van het nummer kan vinden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 (bewerkt) @FD: Deze staat geloof ik op Best of the Beast CD2 Ik zoek eigenlijk een plek waar ik dit nummer kan verkrijgen: Ik zoek nu even de originele titel van dit nummer, dus de artiest enzo. Ik weet, het is Rammstein-Engel, maar dit is toch weer van een andere artiest, en ik wil weten welke Bewerkt: 27 januari 2010 door Zamg0d1 Reageren
Sandra Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Zoals de eerste paar seconden van de video al doet vermoeden, is deze versie van "Scala & Kolacny Brothers", een 2 broers en een meisjeskoor uit België. Dit nummer heet net als het origineel "Engel" en staat op de bonus-cd van hum "Respire"-album. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Bedankt Heb hem gevonden Weet iemand welk nummer dit is op de achtergrond: http://www.neemdetijd.nl/89.html en dan niet Chacaron maar die andere, Pi papapa dop - stond in de reacties Bewerkt: 28 januari 2010 door Zamg0d1 Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 weet iemand hoe dit liedje dat na 0:37 gaat??? Reageren
jvj Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Oeps dubbelpost Bewerkt: 1 februari 2010 door jvj Reageren
jvj Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Hey, ik zoek een reggae nummer. In het nummer dat ik je laat horen, zit er een stukje van dat reggae nummer in. Van 0:30 tot 0:40 Het is een nummer dat ik ooit een paar keer op de radio hoorde. Alvast bedankt JVJ Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Zoals de titel van bovenstaande video al doet vermoeden, heet deze band "Sublime" en het nummer heet "Seed". Dat reggae stukje hoort bij het nummer. Het is dus niet een aparte band. Lees maar mee met de songtekst: http://www.metrolyrics.com/seed-lyrics-sublime.html Reageren
jvj Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Zoals de titel van bovenstaande video al doet vermoeden, heet deze band "Sublime" en het nummer heet "Seed". Dat reggae stukje hoort bij het nummer. Het is dus niet een aparte band. Lees maar mee met de songtekst: http://www.metrolyrics.com/seed-lyrics-sublime.html Nee, echt het 10 seconden stukje lijkt op een reggaenummer Dat wil niet zeggen dat de tekst hetzelfde is Bewerkt: 2 februari 2010 door jvj Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Nee, echt het 10 seconden stukje lijkt op een reggaenummer Dat wil niet zeggen dat de tekst hetzelfde is Klopt, het lijkt inderdaad op reggae en het IS ook reggae, maar het is gespeeld door dezelfde band als de rest van het nummer. Die ene 10 seconden is NIET een andere band. Het hele nummer is van Sublime. En als je meeleest met de tekst, zal je zien & horen dat er in die 10 seconden echt word gezongen: yeah she wants that lovin you see well if you live, you wanna give or get old and if you never knew that we get old you live it up you live it up you get old believe me people when i say there be people asking satan everyday Lees nou maar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.