Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek weer een nummertje, weer wel een vage beschrijving maar hij is best wel bekend..

Volgens mij zit er in het refrein: "Badabam" sunrise/sunlight.

Welk genre is het?

Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is een heel oud nummer van een Thunderdome cd. Het duurde ongeveer 3 minuten. In het midden was het een hele vage negerinnen stem die iets heel erg raar zong. Het eindigde met iemand die fluite. Op het doosje stond 'The Howling Nightmare'. Het begon met 'I'm your doomed [....] destiny [....] better faster than me'. In het midden zong iemand 'I'm a little baby let's dorp the drumstick'.

thunderdome-xv-the-howling-nightmare.jpg

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is een heel oud nummer van een Thunderdome cd. Het duurde ongeveer 3 minuten. In het midden was het een hele vage negerinnen stem die iets heel erg raar zong. Het eindigde met iemand die fluite. Op het doosje stond 'The Howling Nightmare'. Het begon met 'I'm your doomed [....] destiny [....] better faster than me'. In het midden zong iemand 'I'm a little baby let's dorp the drumstick'.

thunderdome-xv-the-howling-nightmare.jpg

Revolution Team - Let's Jump the Broomstick

http://www.youtube.com/watch?v=b3udaPKNMVo&fmt=18

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer.

Best oud, Wirdt nogal veel in gefloten, en een deel van de tekst is 'goes around and around'

Meer heb ik niet kunnen onthouden maar het was redelijk bekend.

Ik heb youtube en google al gebruikt en die geven mij alleen maar Justin Timberlake. :( En dat is hem niet.

Ook krijg ik vaak van die klassieke jaren 20 muziek wat ook niet goed is. Het is dacht ik van de jaren 90 maar laten we er maar op houden dat het ook de jaren 80 kan zijn.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gigi D'Agostino - The Riddle.

Geen zin om een video op te zoeken. :puh:

Ik denk dat Rinaldootje op zoek is naar het orginele nummer en niet de cover van D'Agostino.

Het orignele nummer (The Riddle) is van Nik Kershaw en komt uit 1984.

Link to comment
Delen op andere websites

Gigi D'Agostino - The Riddle.

Geen zin om een video op te zoeken. :puh:

Ik denk dat Rinaldootje op zoek is naar het orginele nummer en niet de cover van D'Agostino.

Het orignele nummer (The Riddle) is van Nik Kershaw en komt uit 1984.

_O_ _O_ _O_

Het is de originele die ik zocht. Niet de Dance versie.

Dankje Sandra. En goed geprobeerd flitskikker.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

zucht ik zit met een lied in me hoofd weet totaal niet hoe die heet maar alleen een deel zit steeds in me hoofd

in het lied is het even stil en komt het refrein denk ik

iets van uh du du du tu turudu tuterudu tuterudu (steeds hoger en daarna omlaag)

hmm weet ook niet echt iets beters

Bewerkt: door RDR-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

zucht ik zit met een lied in me hoofd weet totaal niet hoe die heet maar alleen een deel zit steeds in me hoofd

in het lied is het even stil en komt het refrein denk ik

iets van uh du du du tu turudu tuterudu tuterudu (steeds hoger en daarna omlaag)

hmm weet ook niet echt iets beters

http://www.youtube.com/watch?v=bZnDzzR2DWE

Moet ik altijd aan denken :$

Link to comment
Delen op andere websites

zucht ik zit met een lied in me hoofd weet totaal niet hoe die heet maar alleen een deel zit steeds in me hoofd

in het lied is het even stil en komt het refrein denk ik

iets van uh du du du tu turudu tuterudu tuterudu (steeds hoger en daarna omlaag)

hmm weet ook niet echt iets beters

Moet ik altijd aan denken :$

nein =/

du du du duduuu du dudu te te te teruu te tete...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Flitskikker! :)

Ik word nu een beetje gek. Een tijdje geleden (en nu eigenlijk weer) zocht ik naar dit nummer: http://www.megaupload.com/?d=RYZ8F3GG

Het kwam oorspronkelijk uit een filmpje dat ik hier niet mag posten, dus ik had een PB verstuurt naar de uploader die het filpmje op youtube gezet had. Hij vertelde me dat het nummer 'Outrage & Prolaxx - Hit Me With Your' Best heet. Het nummer is 2x geupload op YoutTube. En bijde klinken het zelfde, maar het lijkt niet eens een beetje op het nummer van het filpmje.

Dus ik weer een PB naar de uploader gestuurd met de vraag of hij zijn versie kon uploaden. (hij upload ook muziek op zijn kanaal) Toen kwam hij met een heel kort stukje, wat weer een ander nummer was:

Maar na een paar seconde hoor je 'It's the man of steel'. Heb ik dat zitten googlen, kom ik op het nummer 'T-Factor - It's the man of steel' uit. Na heel veel gekloot dat nummer kunnen bemachten, is het alweer een ander nummer.

Kort om, hoe heet het volgende nummer: http://www.megaupload.com/?d=RYZ8F3GG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...