Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een house nummer waarin 'baby' voorkomt. Meer herinner ik me niet meer. Net zat het constant in m'n hoofd met nog wat andere woordjes en een beat, die ben ik nu volledig kwijt. :7

Edit: Het was The Black Eyed Peas - Don't Stop The Party, in een mix klinkt het veel beter dan het origineel. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst: (bewerkt)

Mensen! Ik zoek een lied. Er komt in het hele nummer een trompet in voor, en het is in een soort van après ski uitvoering. Het lijkt ook wel een beetje op een soort van reveille muziek van het leger, maar dit is verwerkt in een leuk nummer. Het komt zo nu en dan eens voor in de kroeg en mijn vrienden/vriendinnen en ik liggen altijd in een deuk om 't lied. Wie 'o wie weet welk nummer ik bedoel?

Edit: Er komt geen stem in voor en het is gewoon instrumentaal, dus niet met computers gemaakt.

Bewerkt: door Wesley_GTA
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zoek het liedje wat deze beatboxer speelt op 0:50.

Volgens mij is dat het nummer Yeah van Usher, Lil Jon en Ludacris.

Geplaatst:

Volgens mij is dat hem niet. :(

Het was een rap nummer.

Ik hoor ook niet dat wat die op 0:59 doet.

Het nummer kwam geloof ik ook in een scary movie serie voor.

Toch bedankt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

0:50 is echt wel Yeah van Usher?

Klopt, Myron, luister gewoon eens naar de intro, dat is gewoon Yeah hoor...

• 2 weken later...
Geplaatst:

0:50 is echt wel Yeah van Usher?

Klopt, Myron, luister gewoon eens naar de intro, dat is gewoon Yeah hoor...

Inderdaad, maar in zijn tweede post benoemde hij "0:59", denk dat eerste post fout was.

Geplaatst:

De muziek op de achtergrond in deze video (Jaja "hey die is van 9gag!" heel leuk):

De aanwijzingen die ik uit de reacties heb zijn "Quigly Down Under", "True Grit", "The Comancheros", "Mariachi" en "Iets met John Wayne". Dit zijn allemaal 'klinkt een beetje als'-versies maar ik wil graag dit precieze nummer weten (zonder die schep-geluiden dan).

Geplaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=MabdNVmb6HE

Dat nummer lijkt op een ander nummer dan aangegeven waar ik trouwens ook niks van vind. Ik dacht iets met 'just a little oh yeah' ofzo. :cab:

Het is denk ik 'Kraken' van Tony Rocky Horror, en staat op Kraken E.P. Volgens Shazam in ieder geval. Niet op Youtube maar wel voor €5,94 in de iTunes store. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...