Venzio Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Een beetje vaag maar een vrouw zingt het volgens mij: "Yes this is happening, yes this is happening to me. Woooo Wooo Wo o o o" Zoiets dan, hoop dat je er wat uit kunt halen, het is wel een nieuw nummer volgens mij. Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 juni 2012 Rapport Geplaatst: 26 juni 2012 2 Liedjes waarvan ik de naam wil weten! Hoe heet het liedje dat ongeveer 20 minuten voor het einde van de film Flodder3 te horen is. Ze houden dan een feest omdat ze blij zijn dat ze in hun huis mogen blijven. Het liedje hoor je erg lang dus je zou het kunnen horen. En nog een liedje waarvan ik wil weten hoe die heet: Het achtergrond liedje van Generation XD hier is een link -> Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Van alle drie heb ik eerlijk gezegd geen idee... Ben zelf op zoek naar een nummer wat vrij vaak op Slam!.fm voorbij komt, refrein gaat ongeveer zo: "I don't know (ow ow, ow ow!) where you're going, and when you're coming home (oh oh, oh ohw!) I left the keys under the matt to your front door (oor, or oror oror, ..) .... Just get your ass back home" Héél bijzonder rijmschema, grappig gezongen op de melodie van het nummer. Wie?! Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 @nyltje Google eens op de soundtrack van Flodder 3. @Jacky-2007 Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Bedankt! Als iemand die andere nog weet: Het achtergrond liedje van Generation XD hier is een link -> hoor ik het graag Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Het liedje is iets met to say yes.. Volgens mij hebben verschillende dj's het liedje gemaakt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 (bewerkt) Het liedje is iets met to say yes.. Volgens mij hebben verschillende dj's het liedje gemaakt. Bedoel je deze misschien? Bewerkt: 6 juli 2012 door SpacyColours Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Volgens mij hebben verschillende dj's het liedje gemaakt. dj's maken geen liedjes Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 Hoorde vandaag een nummer, maar had geen mogelijk om soundhound te gebruiken. XD Het leek best wel op het nummer Fun - we are young. Ook gok ik dat het redelijk nieuw is. Zover ik hoorde begon het met wat akoestische gitaar en zaten er vrijwel weinig tot geen drums in. Regelmatig was er een soort van refrein met whoahoahoa. Iemand enig idee? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 (bewerkt) Weet iemand het hoe nummer\beat heet wat zich afspeelt aan het begin van de Missie Home Invasion? Bewerkt: 20 juli 2012 door Tommy-Vercetti Reageren
Follow Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) Een beetje vaag maar een vrouw zingt het volgens mij: "Yes this is happening, yes this is happening to me. Woooo Wooo Wo o o o" Zoiets dan, hoop dat je er wat uit kunt halen, het is wel een nieuw nummer volgens mij. Beetje laat maar niemand het nog beantwoord.. Bewerkt: 27 juli 2012 door Follow Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 In het liedje komt z'n regel voor: La La Com on Ook best wel bekend liedje. Grtzz, Max Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 Die lijkt erop, is er niet nog een andere? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.