RobertSA Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Er was straks een leuk liedje op de radio, het gaat zo; Badi pa pa baby please, don't le me go... Ik dacht dat dit liedje van Westlife was maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand hoe dit liedje heet? Bedankt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Robert, als je denkt dat het Westlife is zou ik beginnen met bop bop baby van Westlife. En anders misschien don't let me go Reageren
demontventoux Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb gisteren naar de film "Bruce Almighty" gekeken, en op een bepaald moment (de scene waar Bruce en z'n voruw Garce een zwoele nacht tegemoetgaan ) hoorde ik echt goed emuziek, die ik al lang ken maar nooit gevonden heb. Wat ik eruit verstaan heb is "Check it out now". Hopelijk weten jullie op wat ik heb heb Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ja ik weet waar naar je zoekt. Fatboy Slim: Rockafeller Skank Het is een erg goed nummer Op deze site kun je een stukje horen (officiële site van Fatboy Slim ) Klikje Dan moet je naar Music onderaan de site en View Tracklist. Het bovenste nummer is wat jij zoekt. Je hoort maar een klein stukje hoor dus niet het hele nummer Daan Bewerkt: 3 september 2006 door Daan007 Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ja ik weet waar naar je zoekt. Fatboy Slim: Rockafeller Skank Het is een erg goed nummer Op deze site kun je een stukje horen (officiële site van Fatboy Slim ) Klikje Dan moet je naar Music onderaan de site en View Tracklist. Het bovenste nummer is wat jij zoekt. Je hoort maar een klein stukje hoor dus niet het hele nummer Daan Ja, heb het gevonden. Bedankt! Reageren
RobertSA Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Hoe heet het liedje van Eminem, dat hij rapt in het nmr. Masta mix? gaat zo: My name is shady...you look like that cam lady, you screamin' fuck te word like Tupac!(zo'n dingen zegt ie allemaal) Reageren
demontventoux Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Hoe heet het liedje van Eminem, dat hij rapt in het nmr. Masta mix? gaat zo: My name is shady...you look like that cam lady, you screamin' fuck te word like Tupac!(zo'n dingen zegt ie allemaal) Ik denk dat je bedoelt Eminem met When I'm Gone. Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Nee dat is het ie niet... Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 hej weet iemand hoe dat liedje heet van de trailer van Vice city stories hier kan je hem downloaden en bekijken, want ik vind dat z,n mooi nummer handig dit topic alvast bedankt Reageren
Schno009 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wie weet toevallig hoe dit liedje heet? klikje Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wie weet toevallig hoe dit liedje heet?klikje Volgens mij DJ Tiësto-He's a pirate. Reageren
Preddy Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 hej weet iemand hoe dat liedje heet van de trailer van Vice city stories hier kan je hem downloaden en bekijken, want ik vind dat z,n mooi nummer handig dit topic alvast bedankt http://www.lyricsfreak.com/f/foreigner/i+w...s_20054919.html Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Hoe heet het liedje van Eminem, dat hij rapt in het nmr. Masta mix? gaat zo: My name is shady...you look like that cam lady, you screamin' fuck te word like Tupac!(zo'n dingen zegt ie allemaal) Ik denk My Name Is, of Superman.. Als het 1 van deze niet is, moet je even naar www.songteksten.nl gaan en de songteksten van Eminem doorspitten Reageren
aquarium89 Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 hoi weet iemand hoe dat nummer heet dat in de nieuwe reclame van mars word gebruikt ik heb op de site van mars gekeken maar daar kon ik het niet vinden Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 hoi weet iemand hoe dat nummer heet dat in de nieuwe reclame van mars word gebruikt ik heb op de site van mars gekeken maar daar kon ik het niet vinden Volgens mij is het een remix van het nummer Blue Monday van New Order Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.