aquarium89 Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 hoi weet iemand hoe dat nummer heet dat in de nieuwe reclame van mars word gebruikt ik heb op de site van mars gekeken maar daar kon ik het niet vinden Volgens mij is het een remix van het nummer Blue Monday van New Order het is inderdaad het nummer dat ik bedoelde bedankt Reageren
Blastov Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Als je naar deze site gaat, http://www.50centbulletproof.com/us/flash.html En dan track nummer 3, weet iemand hoe die heet ? (Je moet dan wel eerst dat filmpje op stop zetten en dan rechtonderin staat zo'n 'player' ) Reageren
Warrior Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 In Get Rich Or Die Trying in ongeveer op de tijd 1u en 21 minuten dan staat hij in de studio. Dan rapt hij in dat liedje over majestic en junebug enzo dan dist hij ze allemaal. Weet iemand hoe dat liedje heet? Reageren
demontventoux Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ik heb weer een aanvraagje In de film: Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (deel 1 dus) heb ik een mooi stukje muziek gehoord. De muziek begint de spelen wanneer het reisgenootschap de grotten/mijnen van Moria verlaat en ze op die witte rotsen gaan zitten om het verdriet van Gandalf, die door die Balrog werd meegetrokken in de dieperik in Moria zelf. Dusja, misschien een moeilijke beschrijving, maar ik hoop dat je er iets mee kan doen Reageren
ikt Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Dat muziekje in de raclame van Sprite ofzo, waar ze allemaal in het water springen, wat eigenlijk een baskerbalveldje moet voorstellen. (Vage beschrijving ) WHAHAHAHA, HET MOEST SPRITE ZIJN! Bewerkt: 24 september 2006 door ikt Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Weet iemand hier de titel en artiest vanb het nummer waarvan ik alleen nog maar dit stukje tekst ken: yeeeeeeaaaaaaahyeeeeeaaaaahyeeaahyeahyeah yeeeeaaaahyeeeeaaahyeeaah, it's ok, what's going on Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Er zijn een paar mogelijkheden voor het nummer die jij bedoelt. Het kan Marvin Gaye zijn met What's going on. Maar het kan ook Four non blondes zijn met What's going on. Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Dat muziekje in de raclame van 7up ofzo, waar ze allemaal in het water springen, wat eigenlijk een baskerbalveldje moet voorstellen.(Vage beschrijving ) Naast een vage beschrijving ook niet volledig juist. Het gaat om een reclame van Sprite Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt. Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Er zijn een paar mogelijkheden voor het nummer die jij bedoelt. Het kan Marvin Gaye zijn met What's going on. Maar het kan ook Four non blondes zijn met What's going on. Het is idd de versie van de 4 non blondes, om precies te zijn de techno remix, die ik zocht. Dank, Sander_da_gamer Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Hoe heet dat liedje in die reclame van die gasten die gaan zwemmen in het basketballveld? Ben effe vergeten waarvoor de reclame was.. Bvd.. Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Hoe heet dat liedje in die reclame van die gasten die gaan zwemmen in het basketballveld? Ben effe vergeten waarvoor de reclame was..Bvd.. Als je twee post omhoog had gekeken dan geef ik daar het antwoord op je vraag!!! Reageren
SilverDust Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ow ff request, Dat nummer uit de nieuwste Citroen (Weet puntjes zo gauw niet te vinden ) Reclame, Dat die auto transformeert in zon Schaatser. Weet iemand maker/titel van dit nummer? B.v.D SilverDust Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ow ff request, Dat nummer uit de nieuwste Citroen (Weet puntjes zo gauw niet te vinden ) Reclame, Dat die auto transformeert in zon Schaatser. Weet iemand maker/titel van dit nummer? B.v.D SilverDust Ik heb op een andere Forumpje gezien dat het om dit liedje gaat: The Egg - Walking away (tocadisco acid walk mix) Ik weet niet of je dat wat erachter tussen haakjes staat zo nauw moet nemen, maar je hebt het nu in ieder geval wel helemaal volledig. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Dat liedje uit die Renault® reclame geloof ik met die hele grote hond en dan is ie opeens weer klein. Dat liedje is VET! Hoe heet die? Bewerkt: 24 september 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik zoek geen liedje ik zoek een filmpje. Ik zag het vandaag op school het gaat dat de troonrede word voorgelezen maar dan in een lied op de deun van still dr dre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.