Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Hoe heet het liedje uit de reclame van de Lipton Ice Tea

alvast bedankt!!!

Volgens mij bedoel je het nummer This love van Maroon 5. Dit is een aantal jaren geleden nog een enorm grote hit geweest. Helaas is daarna een tijd akelig stil geweest maar ze zijn nu weer helemaal terug, maar dat even terzijde.

Ik heb ook even twee vragen.

1. http://www.testdriveunlimited.com/ Kies een gewenste taal, surf door naar de PSP site en ga naar Videos. Als je dan stilstaat begint er een nummertje. Graag zou ik willen weten hoe dit heet!

2. Je hebt op TV een reclame, volgens mij van een gezondheidsproduct waar je weer helemaal fit van wordt. Het nummer in deze reclame heet in iedergeval best veel trompet geluid vooral in het begin. Heel goed nummer maar ik weet de naam niet :clown:

Bedankt,

Blink

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

1. http://www.testdriveunlimited.com/ Kies een gewenste taal, surf door naar de PSP site en ga naar Videos. Als je dan stilstaat begint er een nummertje. Graag zou ik willen weten hoe dit heet!

Onder in de site is een balkje waar de titel en artiest door het beeld lopen. Ook is de tekst erg goed te verstaan, en dus makkelijk te vinden met google. Probeer wat meer moeite te doen voordat je dingen vraagt.... Het is dus JR Walker met I'm a Roadrunner

2, geen flauw idee welke reclame je bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe het eerste liedje in deze mix heet?

http://www.clipjes.nl/clips/jumpstyle/d/dj...power_jump.html

Vriendelijke groet stijn :bier:

Edit: het stukje wat op 1:56 begint :)

Dj Twisty - Jump The F*ck Up

Alle liedjes op een rijtje:

1ste liedjes heet:Dj Twisty - Jump The Fu[/font]ck up

2de liedje heet: Tek Soldierz - Work This

3de liedje heet: Jeckyl & Hyde - Frozen Flame

4de liedje heet: Sektor 9 - Jump to the Rythm

Zie ook de comments van het clipje op YouTube :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een site gevonden die kan (kan zeg ik wel ;)) helpen bij het opzoeken van een liedje!

http://www.songtapper.com

De bedoeling is dat je op de site met de spatiebalk het melodietje van het liedje dat je zoekt zo goed mogelijk probeert "in te toetsen".

Ik heb er nog geen resultaat mee gehad. Maar ja, het is wel leuk om eens te lachen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook even een vraagje voor een liedje.

Het is een liedje van een telefoon- en internetreclame ofzo, waarin je allemaal mensen met lichtjes in hun handen ziet. Het liedje in die reclame wordt steeds op een andere manier gezongen, dan een soort van rap, dan rustig enzovoorts. Ik weet niet meer van wie de reclame is, maar dus iets van telefoon of internet.

Ik hoop dat dit genoeg is om het liedje te vinden! :puh:

[Edit] Ik heb het al, het was Krezip met 'Would Stay'.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar veel mogelijk 'voetballiedjes'.

Dan bedoel ik liedjes die in stadions worden gezongen en die een bekende melodie hebben, zoals bijv. de talloze 'olé olé' liedjes. Deze liedjes hebben echter ook een naam.

Weet iemand er een of meerdere?

Alvast bedankt! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee hoe het liedje heet wat op 6:31 begint van dit Kiteboarding filmpje. Het is franse rap als het goed is en mocht je weten welk nummer dit is vertel het even! :Y

Ik heb zelf proberen te zoeken maar kan maar niet vinden hoe het nummer heet, volgens mij is dit ook moeilijk te achterhalen aangezien het een andere taal is dan Engels.

Edit:

Heb het gevonden! (Charlie Brown Jr - Ela Vai Voltar (Todos os Defeitos de Uma Mulher Perfeita) Alvast bedankt voor de moeite als je hebt proberen te zoeken. ;)

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand toevallig hoe deze soundtrack heet, ik weet dat het in 8 Mile ook zit, maar weet iemand waar ik het kan vinden? (Alleen achtergrond muziek, geen stem/men)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=158

Alvast bedankt!!! :tu:

Na ff te zoeken heb k het gevonden: mobb deep - shook ones

Hier is de instrumental (zonder stemmen) :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee hoe het liedje heet wat op 6:31 begint van dit Kiteboarding filmpje. Het is franse rap als het goed is en mocht je weten welk nummer dit is vertel het even! :Y

Ik heb zelf proberen te zoeken maar kan maar niet vinden hoe het nummer heet, volgens mij is dit ook moeilijk te achterhalen aangezien het een andere taal is dan Engels.

De comments levi, de comments,

first song:

mando diao -- sheepdog

second:

k-os crabuckit

Wow sorry dat ik antwoord burgemeester levi =/

>>> Door .Levi.: Geeft niet. :)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee hoe het liedje heet wat op 6:31 begint van dit Kiteboarding filmpje. Het is franse rap als het goed is en mocht je weten welk nummer dit is vertel het even! :Y

Ik heb zelf proberen te zoeken maar kan maar niet vinden hoe het nummer heet, volgens mij is dit ook moeilijk te achterhalen aangezien het een andere taal is dan Engels.

De comments levi, de comments,

first song:

mando diao -- sheepdog

second:

k-os crabuckit

Die heb ik natuurlijk al gezien en beluisterd voordat ik om hulp ging vragen. Er zijn in totaal 3 nummers en daar beschrijven ze de eerste en de tweede nummer, de derde is waar ik om vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand toevallig hoe deze soundtrack heet, ik weet dat het in 8 Mile ook zit, maar weet iemand waar ik het kan vinden? (Alleen achtergrond muziek, geen stem/men)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=158

Alvast bedankt!!! :tu:

Na ff te zoeken heb k het gevonden: mobb deep - shook ones

Hier is de instrumental (zonder stemmen) :)

Bedankt!!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...