Mania-92 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Goededag, ik zoek weer een nummer, let op!! Tentijde van het wk 06 had je (ik geloof op talpa (tien)) zo'n naspreek programma je weet wel, dat had als soundtrack zo'n duits liedje (duitse band ook), het heeft geloof ik ook in de top 40 gestaan. Weet iemand hoe dat nummer heette? Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Volgens mij bedoel je een numnmer die gebruikt werd door de NOS. Het is van Wir Sind Helden en heet Wenn Es Passiert De video op Youtube Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Volgens mij bedoel je een numnmer die gebruikt werd door de NOS.Het is van Wir Sind Helden en heet Wenn Es Passiert De video op Youtube ah jah dat klopt, dit was hem inderdaad. Hartelijk bedankt. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Hoe heet dit nummer op de achtergrond? Reageren
Drive Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 hoe heet dat echte kroegnummer met die zin: 'Wat zullen we drinken, 7dagen lang wat zullen we drinken… er is genoeg voor iedereen!' Alvast bedankt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Dat heet: Zeven dagen lang - Bots Zeven Dagen Lang / Sieben Tagen Lang - Bots Tekst gaat vanaf 1:47 ongeveer IB Bewerkt: 21 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Vraagje. Dit is een filmpje van C.Ronaldo. De achtergrondmuziek, ik vraag me af van wie dat is en hoe het nummer heet . Zou iemand dit kunnen uitzoeken? . Hoogachtend, Steel Dogg Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Steel dogg, dat achtergrond liedje heet: Mortal Kombat theme song Dat is eentje van mijn favoriete themesongs IB Bewerkt: 21 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Bedankt, Koude Banaantje . Zocht ik al erg lang naar Reageren
JoGuM Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik had ff een vraagje voor de gene die niks te doen hebben:P op deze site hier dus moet je ff kijken je gaat vervolgens naar music, en dan ga je bij de artiesten eentje omlaag, dan is de 2e de audiobullys. Deze klik je aan en dan staat er iets van movie, klik deze aan Nu wil ik weten hoe het liedje heet waar het filmpje mee begint. Ik heb heel veel gezocht maar kan niks vinden alvast bedankt Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Hoe heet dit nummer op de achtergrond? Dit liedje heet Bone Thugs N Harmony - Flowmotion (2) Het kan zijn dat je flowmotion en flowmotion 2 ziet staan, moet je ze allebei maar even bekijken, want ze zijn volgens mij verschillend. ik had ff een vraagje voor de gene die niks te doen hebben:Pop deze site hier dus moet je ff kijken je gaat vervolgens naar music, en dan ga je bij de artiesten eentje omlaag, dan is de 2e de audiobullys. Deze klik je aan en dan staat er iets van movie, klik deze aan Nu wil ik weten hoe het liedje heet waar het filmpje mee begint. Ik heb heel veel gezocht maar kan niks vinden alvast bedankt Ik denk, dat het gewoon Rock till I Rollin is van de Audio Bullys Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Hoe heet dit nummer op de achtergrond? Dit liedje heet Bone Thugs N Harmony - Flowmotion (2) Het kan zijn dat je flowmotion en flowmotion 2 ziet staan, moet je ze allebei maar even bekijken, want ze zijn volgens mij verschillend. ik had ff een vraagje voor de gene die niks te doen hebben:Pop deze site hier dus moet je ff kijken je gaat vervolgens naar music, en dan ga je bij de artiesten eentje omlaag, dan is de 2e de audiobullys. Deze klik je aan en dan staat er iets van movie, klik deze aan Nu wil ik weten hoe het liedje heet waar het filmpje mee begint. Ik heb heel veel gezocht maar kan niks vinden alvast bedankt Ik denk, dat het gewoon Rock till I Rollin is van de Audio Bullys nee rock till i rollin is een andere, k heb die op limewire al gedownload maar dat is em niet Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Hoe heet dit nummer op de achtergrond? Dit liedje heet Bone Thugs N Harmony - Flowmotion (2) Het kan zijn dat je flowmotion en flowmotion 2 ziet staan, moet je ze allebei maar even bekijken, want ze zijn volgens mij verschillend. Bedankt! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 welk liedje is het liedje begint wanneer hij begint rond te rijden met die getunde audi a4 (het 2de liedje dus) Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik zoek een liedje wat als refrein ongveer zo gaat: It's my life, it's my life, It's my life... Het is een hip vrolijk nummer, wat denk ongeveer uit de jaren 90 komt. Iemand een idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.