Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Belangrijk bij het maken van de tunnel dat je vanaf een bepaald stuk van de snelweg (brug) een overdekking maakt van ongeveer 4.50 meter hoog (4.5 coords in 3ds max, want GTA- 3dsmax is 1:1). Vervolgens gebruik je Bolean

Just saying, check wel goed je model op dubbele faces, dubbele vertexen en dubbele edges, en faces met 0 oppervlakte als je gaat boleanen. Bolean is een van de meest buggy functies, en dubbele vertexen zul je dan ook bijna altijd krijgen. En als je er meerdere hebt heb je bijna altijd een face ergens zitten die er uit ziet als een edge(omdat hij dus 0 oppervlakte heeft)...

En waarom je daar op moet letten: Dat soort dingen geven verschrikkelijke collision bugs. Je kunt beter gelijk na iedere bolean je model helemaal checken(En niet alleen met een mesh cleanup tool als die bestaat in 3dsmax!), en niet pas aan het eind, want dan is het des te moeilijker om zulke fouten te vinden.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Gedurende een maand geen zichtbare updates, dit kwam omdat ik het druk het met school/stage/werk. Dit betekend niet dat de zaken echter stil hebben gelegen. Binnenkort meer screens van een beter gedecoreerde Mafia District, en de ringweg. De basis is gelegd, alleen moeten de kleine foutjes er nog uit worden gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

Enig idee wanneer de volgende versie wordt gepubliceerd? Ben hier namelijk heel benieuwd naar... :D

@Mythbuster: ik had hier eens gezegd dat ik jouw ibiza wou converteren naar gta san andreas, echter ben dit hele gebeuren een beetje uit het oog verloren mede omdat het maar niet goed wilde lukken toen (tutorials die ik niet begreep ed. :$ ). Sorry dus dat ik dit nog niet heb gedaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal nieuwe screens. Deze screens zijn van de recent voltooide snelweg naar het Mafia District, en van het Mafia District zelf.

newmaf4.png

newmaf5.png

newmaf6.png

newmaf7.png

newmaf8.png

newmaf9.png

Binnenkort meer screens! De vorderingen in het Mafia District gaan erg snel, dus zullen er binnen no-time weer nieuwe screens gepost worden

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

het spijt me dat ik de afgelopen tijd niets heb kunnen doen. Helaas gaat me dit ook niet meer lukken vanwege mijn persoonlijke situatie en vanwege mijn opleiding. Ik zie wel graag de bevorderingen van Mafia district tegemoet :D, en geef ook graag tips.

greetz

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de nieuwe versie zich in een zeer vroeg stadium bevind, is het moeilijk te zeggen wanneer de update zal gaan verschijnen. Dit is afhankelijk van een paar factoren, zodat deze Update-waardig kan worden verklaard. Dit zijn namelijk:

  • Genoeg vernieuwing in de zin van (genoeg) nieuwe en/of verbeterde models
  • Het aantal bugfixes moet aanzienlijk hoger zijn, dan in de vorige versie
  • Een aantal missies die nog toegevoegd moeten worden
  • Wijzigingen in de interface, zoals namen van regio's/wapens/voertuigen etc. of een radar, HUD o.i.d
  • De speler moet zich meer vermaken dan in de vorige versie
  • Een fatsoenlijke afwerking

Wanneer deze punten allemaal verwerkt zijn, zou de update in theorie update-waardig verklaard kunnen worden, zodat deze uitgebracht kan worden.

Echter worden er vaak voor de geplande release nog de nodige wijzigingen aangebracht om de nieuwe versie een fatsoenlijke eindresultaat te geven

@Tim,

Hartstikke bedankt voor je betrokkenheid in iedergeval, en ik denk dat ik je tips zeker wel goed kan gebruiken:tu:

Een aantal nieuwe screens van de vorderingen

newmaf10.png

newmaf11.png

newmaf12.png

ms2s.png

newmaf13.png

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ziet jouw ideale Mafia District eruit?

Het Mafia District wordt GLD`s grootste nieuwkomer tot nutoe. Dit eiland zal volledig als Mafia-eiland gebouwt worden, of toch niet? Geef je feedback en laat ons weten hoe je ideale Mafia District eruit ziet. Met goedkeuring van Tim, is het mogelijk om het Mafia District volledig aan te passen. Ook moeten er nog nieuwe kavels bebouwd worden. Reden genoeg om het publiek eens te vragen hoe ze het ideale Mafia District voorstellen. Vind je dat er niks aangepast moet worden, en het concept volledig behouden moet blijven? Zie je liever een licht gemodificeerd eiland met (enkele) herkenbare GLD-elememten terug? Of moet het eiland een volledige upgrade krijgen die meer een globale GLD-sfeer heeft? Dit zijn slechts enkele voorbeelden, en geen verplichte mogelijkheden. Alles is mogelijk, niks is fout. Gooi je inspiratie en creativiteit los! Jou feedback is uiterst belangrijk bij de ontwikkelijk van de mod! :)

*Wil je weten hoe het Mafia District er in Mafia Stories uit zag, en daar je mening op baseren? Google even naar "GTA Mafia Stories", of zoek het Mafia Stories topic op, elders te vinden in het subforum.

Hieronder een nieuwe teaser, van Highway 461. Hierin is de enorme(bloos.gif) verbindingsweg vanaf het Mafia District naar het Lynx District te zien. Ook is het zichtbaar waar eventueel later een verbinding naar Vestavia Hills gepland staat. Bovendien kost het je 3 en half uur (GTA-tijd) om van het Mafia District naar het Lynx District te komen. In de video wordt ook informatie over bepaalde gebieden gegeven. Wat vinden we ervan?

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...