Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle mensen die zich hebben opgegeven voor een testversie krijgen deze binnenkort toegestuurd. Ik heb het op dit moment zwaar met mijn school/stageperiode. Het toesturen van dit pakket gebeurt zo snel mogelijk.

Bedankt voor jullie geduld

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Alle mensen die zich hebben opgegeven voor een testversie krijgen deze binnenkort toegestuurd. Ik heb het op dit moment zwaar met mijn school/stageperiode. Het toesturen van dit pakket gebeurt zo snel mogelijk.

Bedankt voor jullie geduld

Apple-Mac

Mooi om te horen :)

Link to comment
Delen op andere websites

The Green Light District is de grootste, nog actieve Total Conversion-mod die gestart is op gtagames.nl

Een aantal leden zouden de testversie moeten hebben ontvangen. Indien dit niet zo is, ontvang ik graag een PM.

Mvg,

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

The Green Light District is de grootste, nog actieve Total Conversion-mod die gestart is op gtagames.nl

Een aantal leden zouden de testversie moeten hebben ontvangen. Indien dit niet zo is, ontvang ik graag een PM.

Mvg,

Apple-Mac

Zou ik ook bij de test moeten zitten? Aangezien ik niets ontvangen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er mensen die hem al werkend hebben gekregen? Ik krijg tijdens het laden (met normale screens uit SA) van een New Game een foutmelding dat GTA SA moet worden afgesloten van W7. Enige ideeën hier?

En waar moet ik heen met interfaceeditor bestanden?

Of moet ik GLD V1.7 erbij installeren?

edit: werkt nu wel :). V1.7 moest geïnstalleerd worden. :muur:

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wie is er handig in MED mapeditor? Ik ben bezig het gehele Mafia District lager te zetten, zodat de 'hobbels' in de weg eruit kunnen worden gehaald. Dit is aardig gelukt, alleen moet de bijhorende decoratie ook naar beneden.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is er handig in MED mapeditor? Ik ben bezig het gehele Mafia District lager te zetten, zodat de 'hobbels' in de weg eruit kunnen worden gehaald. Dit is aardig gelukt, alleen moet de bijhorende decoratie ook naar beneden.

Apple-Mac

Maak even een scriptje om de Z positie aan te passen met bv -5 ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Om even te reageren: ik had problemen met GTA SA (en Vice City) in Windows 7: de muis werkt niet meer en ik kreeg hem niet meer werkend. Ik heb het opgelost door bij de eigenschappen van het .exe bestand, tabblad compatibiliteit "visuele thema's" uit te schakelen.

edit: is het misschien een idee om een multiplayerversie te maken van GLD? Dus met SA-MP een wereld scripten speciaal voor de mensen met GLD, of zal dat niet werken, omdat het een TCM is? Als het zou kunnen werken, ben ik bereid het scripten op me te nemen. Het is wel een jaar of 2 geleden, maar het zal vast wel lukken (:

edit: of het ligt aan W7, of aan de mod, maar ik krijg SA-MP niet werkend :/ Elke keer dezelfde crash als hij een server laadt. Enig idee wat het probleem kan vormen?

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

Om even te reageren: ik had problemen met GTA SA (en Vice City) in Windows 7: de muis werkt niet meer en ik kreeg hem niet meer werkend. Ik heb het opgelost door bij de eigenschappen van het .exe bestand, tabblad compatibiliteit "visuele thema's" uit te schakelen.

edit: is het misschien een idee om een multiplayerversie te maken van GLD? Dus met SA-MP een wereld scripten speciaal voor de mensen met GLD, of zal dat niet werken, omdat het een TCM is? Als het zou kunnen werken, ben ik bereid het scripten op me te nemen. Het is wel een jaar of 2 geleden, maar het zal vast wel lukken (:

edit: of het ligt aan W7, of aan de mod, maar ik krijg SA-MP niet werkend :/ Elke keer dezelfde crash als hij een server laadt. Enig idee wat het probleem kan vormen?

Dankjewel voor het kijken Iva4Life. Ik heb dit al eens eerder nagevraagd, helaas bleek het (nog) niet mogelijk te zijn om een Total Conversion-mod met SAMP te laten draaien. GTA: United is de enigste waar dit wel kon, maar het team achter SA-MP heeft hun hele script moeten herschrijven voor die mod.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie! Ik was je topic ook al tegengekomen, maar ik hoopte dat er misschien verbeteringen waren opgetreden. MTA zou wel moeten werken, alleen weet ik niet helemaal wat dat inhoudt. Dat is toch alleen racen? Of ook freeroamen? En ook daar crash...

Maar dat terzijde: heb je behoefte aan een mini-eilandje met daaronder (dus onder water) een basis? Anders wil ik dat best wel tekenen + cols en txds voor maken. Als je het niet wilt/er geen tijd voor hebt, dan niet!

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...